Skocz do zawartości

Mi10 nie widzi sieci komórkowej , LTE nie działa.


Yolanda

Rekomendowane odpowiedzi

Pomocy. Mam Mi10 od października 2020. Kupiony w Sferisie. Do wczoraj śmigał i działał bez problemu , a teraz nagle nie widzi sieci komórkowej (Play), albo co chwila ją gubi, pomimo zasięgu. LTE nie działa, albo działa przez chwilę jak telefon znajdzie zasięg. Nie grzebałam w ustawieniach, telefon mi nie spadł nic się nie zmieniło, a co chwila wyświetla się komunikat przy próbie połączeń telefonicznych brak dostępu do sieci. Telefon jest na gwarancji,  ale  odesłanie go jest opcją ostateczną. Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Dnia 23.02.2021 o 20:14, Yolanda napisał:

Pomocy. Mam Mi10 od października 2020. Kupiony w Sferisie. Do wczoraj śmigał i działał bez problemu , a teraz nagle nie widzi sieci komórkowej (Play), albo co chwila ją gubi, pomimo zasięgu. LTE nie działa, albo działa przez chwilę jak telefon znajdzie zasięg. Nie grzebałam w ustawieniach, telefon mi nie spadł nic się nie zmieniło, a co chwila wyświetla się komunikat przy próbie połączeń telefonicznych brak dostępu do sieci. Telefon jest na gwarancji,  ale  odesłanie go jest opcją ostateczną. Jakieś sugestie?

Witam 

 

Czy problem został rozwiązany? Mam dokładnie to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, adamski.ab napisał:

@Rudy KonfidentNie napisałeś nic, że telefon ma problemy z zasięgiem poza granicami kraju. W takim przypadku doszukiwałbym się problemów z Roamingiem u operatora i ustawieniami telefonu za to odpowiedzialnymi. 

Sorry sorry z tego co pamiętam w Polsce nie ma problemu. Dziś będę to sprawdzę dokladnie. Jutro będę wgrywał nowego softa bo chce mieć dwie karty to może wróci do normy. A jak nie to oddam na gwarancji bo za kilka tygodni się kończy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.08.2022 o 09:59, Adam Błażejewski napisał:

@Rudy KonfidentNie napisałeś nic, że telefon ma problemy z zasięgiem poza granicami kraju. W takim przypadku doszukiwałbym się problemów z Roamingiem u operatora i ustawieniami telefonu za to odpowiedzialnymi. 

Wgrałem nowy soft żeby mieć dwie karty SIM ale niestety dalej w Austrii gubi zasięg. Teraz pewnie po wgraniu softu straciłem gwarancję 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...