Yolanda Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Pomocy. Mam Mi10 od października 2020. Kupiony w Sferisie. Do wczoraj śmigał i działał bez problemu , a teraz nagle nie widzi sieci komórkowej (Play), albo co chwila ją gubi, pomimo zasięgu. LTE nie działa, albo działa przez chwilę jak telefon znajdzie zasięg. Nie grzebałam w ustawieniach, telefon mi nie spadł nic się nie zmieniło, a co chwila wyświetla się komunikat przy próbie połączeń telefonicznych brak dostępu do sieci. Telefon jest na gwarancji, ale odesłanie go jest opcją ostateczną. Jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bar.Tek Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Spróbuj z inna kartą Play lub innego operatora. Potem możesz przywrócić ustawienia fabryczne jak zmiana karty nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yolanda Opublikowano 2 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2021 Telefon poleciał do serwisu. Reset do ustawień fabrycznych nie pomógł. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Konfident Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Dnia 23.02.2021 o 20:14, Yolanda napisał: Pomocy. Mam Mi10 od października 2020. Kupiony w Sferisie. Do wczoraj śmigał i działał bez problemu , a teraz nagle nie widzi sieci komórkowej (Play), albo co chwila ją gubi, pomimo zasięgu. LTE nie działa, albo działa przez chwilę jak telefon znajdzie zasięg. Nie grzebałam w ustawieniach, telefon mi nie spadł nic się nie zmieniło, a co chwila wyświetla się komunikat przy próbie połączeń telefonicznych brak dostępu do sieci. Telefon jest na gwarancji, ale odesłanie go jest opcją ostateczną. Jakieś sugestie? Witam Czy problem został rozwiązany? Mam dokładnie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Jeśli masz jeszcze gwarancję, to odsyłaj go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Konfident Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2022 10 godzin temu, adamski.ab napisał: Jeśli masz jeszcze gwarancję, to odsyłaj go. W Polsce nie ma problemu wszystko ładnie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2022 @Rudy KonfidentNie napisałeś nic, że telefon ma problemy z zasięgiem poza granicami kraju. W takim przypadku doszukiwałbym się problemów z Roamingiem u operatora i ustawieniami telefonu za to odpowiedzialnymi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Konfident Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2022 1 godzinę temu, adamski.ab napisał: @Rudy KonfidentNie napisałeś nic, że telefon ma problemy z zasięgiem poza granicami kraju. W takim przypadku doszukiwałbym się problemów z Roamingiem u operatora i ustawieniami telefonu za to odpowiedzialnymi. Sorry sorry z tego co pamiętam w Polsce nie ma problemu. Dziś będę to sprawdzę dokladnie. Jutro będę wgrywał nowego softa bo chce mieć dwie karty to może wróci do normy. A jak nie to oddam na gwarancji bo za kilka tygodni się kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yolanda Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2022 No u mnie telefon poleciał do Chin na naprawę. Chyba z 3 miesiące na niego czekałam, bo wszystko było pozamykane due to C-ovid. Ale działa do tej pory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Konfident Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Dnia 4.08.2022 o 09:59, Adam Błażejewski napisał: @Rudy KonfidentNie napisałeś nic, że telefon ma problemy z zasięgiem poza granicami kraju. W takim przypadku doszukiwałbym się problemów z Roamingiem u operatora i ustawieniami telefonu za to odpowiedzialnymi. Wgrałem nowy soft żeby mieć dwie karty SIM ale niestety dalej w Austrii gubi zasięg. Teraz pewnie po wgraniu softu straciłem gwarancję 🤣 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Do póki wygrywasz oficjalny soft, gwarancji nie tracisz. Zgody na odblokowanie bootloadera udziela sam producent. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Konfident Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 1 godzinę temu, Adam Błażejewski napisał: Do póki wygrywasz oficjalny soft, gwarancji nie tracisz. Zgody na odblokowanie bootloadera udziela sam producent. Coś takiego mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 No to masz customa, jak się obawiasz o gwarancję to wygraj jakiegoś fabrycznego stocka.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Konfident Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 2 godziny temu, Netoper napisał: No to masz customa, jak się obawiasz o gwarancję to wygraj jakiegoś fabrycznego stocka. Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Tak zrobię dzieki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się