Yolanda Posted February 23, 2021 Share Posted February 23, 2021 Pomocy. Mam Mi10 od października 2020. Kupiony w Sferisie. Do wczoraj śmigał i działał bez problemu , a teraz nagle nie widzi sieci komórkowej (Play), albo co chwila ją gubi, pomimo zasięgu. LTE nie działa, albo działa przez chwilę jak telefon znajdzie zasięg. Nie grzebałam w ustawieniach, telefon mi nie spadł nic się nie zmieniło, a co chwila wyświetla się komunikat przy próbie połączeń telefonicznych brak dostępu do sieci. Telefon jest na gwarancji, ale odesłanie go jest opcją ostateczną. Jakieś sugestie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bar.Tek Posted February 23, 2021 Share Posted February 23, 2021 Spróbuj z inna kartą Play lub innego operatora. Potem możesz przywrócić ustawienia fabryczne jak zmiana karty nie pomoże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yolanda Posted March 2, 2021 Author Share Posted March 2, 2021 Telefon poleciał do serwisu. Reset do ustawień fabrycznych nie pomógł. Dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudy Konfident Posted August 3, 2022 Share Posted August 3, 2022 Dnia 23.02.2021 o 20:14, Yolanda napisał: Pomocy. Mam Mi10 od października 2020. Kupiony w Sferisie. Do wczoraj śmigał i działał bez problemu , a teraz nagle nie widzi sieci komórkowej (Play), albo co chwila ją gubi, pomimo zasięgu. LTE nie działa, albo działa przez chwilę jak telefon znajdzie zasięg. Nie grzebałam w ustawieniach, telefon mi nie spadł nic się nie zmieniło, a co chwila wyświetla się komunikat przy próbie połączeń telefonicznych brak dostępu do sieci. Telefon jest na gwarancji, ale odesłanie go jest opcją ostateczną. Jakieś sugestie? Witam Czy problem został rozwiązany? Mam dokładnie to samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Błażejewski Posted August 3, 2022 Share Posted August 3, 2022 Jeśli masz jeszcze gwarancję, to odsyłaj go. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudy Konfident Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 10 godzin temu, adamski.ab napisał: Jeśli masz jeszcze gwarancję, to odsyłaj go. W Polsce nie ma problemu wszystko ładnie działa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Błażejewski Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 @Rudy KonfidentNie napisałeś nic, że telefon ma problemy z zasięgiem poza granicami kraju. W takim przypadku doszukiwałbym się problemów z Roamingiem u operatora i ustawieniami telefonu za to odpowiedzialnymi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudy Konfident Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 1 godzinę temu, adamski.ab napisał: @Rudy KonfidentNie napisałeś nic, że telefon ma problemy z zasięgiem poza granicami kraju. W takim przypadku doszukiwałbym się problemów z Roamingiem u operatora i ustawieniami telefonu za to odpowiedzialnymi. Sorry sorry z tego co pamiętam w Polsce nie ma problemu. Dziś będę to sprawdzę dokladnie. Jutro będę wgrywał nowego softa bo chce mieć dwie karty to może wróci do normy. A jak nie to oddam na gwarancji bo za kilka tygodni się kończy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yolanda Posted August 4, 2022 Author Share Posted August 4, 2022 No u mnie telefon poleciał do Chin na naprawę. Chyba z 3 miesiące na niego czekałam, bo wszystko było pozamykane due to C-ovid. Ale działa do tej pory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudy Konfident Posted August 8, 2022 Share Posted August 8, 2022 Dnia 4.08.2022 o 09:59, Adam Błażejewski napisał: @Rudy KonfidentNie napisałeś nic, że telefon ma problemy z zasięgiem poza granicami kraju. W takim przypadku doszukiwałbym się problemów z Roamingiem u operatora i ustawieniami telefonu za to odpowiedzialnymi. Wgrałem nowy soft żeby mieć dwie karty SIM ale niestety dalej w Austrii gubi zasięg. Teraz pewnie po wgraniu softu straciłem gwarancję 🤣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Błażejewski Posted August 8, 2022 Share Posted August 8, 2022 Do póki wygrywasz oficjalny soft, gwarancji nie tracisz. Zgody na odblokowanie bootloadera udziela sam producent. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudy Konfident Posted August 8, 2022 Share Posted August 8, 2022 1 godzinę temu, Adam Błażejewski napisał: Do póki wygrywasz oficjalny soft, gwarancji nie tracisz. Zgody na odblokowanie bootloadera udziela sam producent. Coś takiego mam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted August 8, 2022 Share Posted August 8, 2022 No to masz customa, jak się obawiasz o gwarancję to wygraj jakiegoś fabrycznego stocka.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudy Konfident Posted August 8, 2022 Share Posted August 8, 2022 2 godziny temu, Netoper napisał: No to masz customa, jak się obawiasz o gwarancję to wygraj jakiegoś fabrycznego stocka. Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Tak zrobię dzieki 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now