antykat Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 (edited) Postanowiłem wgrać na czysto xiaomi.eu 12.0.4. Wgrałem przez Mi Flash EEA 12.0.2, odblokowałem bootloader, wgrałem TWRP, zainstalowałem xiaomi.eu. Wszystko, jak zawsze, bez problemów. Problemy zaczęły się po instalacji Magisk. System już nie wstał i przy bootowaniu wracał do TWRP. OK, zdarza się. Ponownie użyłem Mi Flash bez problemów, ale nie mogę odblokować bootloadera. W "Stan odblokowania Mi' otrzymuję komunikat: "Your account is not authorized to unlock. Please change another." To samo w Mi Unlock na laptopie. Dodam, że posiadam tylko jedno konto Xiaomi i do niego się zalogowałem, zarówno w telefonie, jak i Mi Unlock. Odblokowywanie OEM i debugowanie USB mam włączone. Czy ktoś może wie w czym tkwi problem? Wielokrotnie wgrywałem oprogramowanie od zera, odblokowywałem bootloader, wgrywałem customy, itd. i nie miałem żadnych problemów aż do teraz. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka zmieniono tytuł na bardziej opisujący problem /Orjon Edited October 18, 2020 by Orjon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kacper Skrzypek Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 (edited) MiFlash musiał wywalić błąd, skoro masz zablokowany bootloader... Co do błędu - nie wiem, czemu u Ciebie wyskoczył. Próbowałeś się ponownie zalogowac w telefonie na tym koncie? Edited October 18, 2020 by Orjon Link to comment Share on other sites More sharing options...
antykat Posted October 18, 2020 Author Share Posted October 18, 2020 (edited) Tak, jestem zalogowany na swoim koncie. Wszystko działa, tzn, kopie, synchronizacja, itd. a mimo to pojawia się ten komunikat. Z pół godziny wcześniej z powodzeniem odblokowywałem bootloader. Innego konta nie mam. Przedziwna sprawa i nie ma żadnego punktu zaczepienia. Możliwe, że to jakiś chwilowy problem z autoryzacją po stronie Xiaomi? Czy jest jakiś limit, co do tego ile razy można odblokować bootloader? Czy dobrym pomysłem byłoby w ostateczności usunięcie konta Xiaomi i założenie nowego? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Edited October 19, 2020 by mrosi Dodaj jeszcze z pół strony wątku pustych wierszy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 15 godzin temu, antykat napisał: W "Stan odblokowania Mi' otrzymuję komunikat: "Your account is not authorized to unlock. Please change another." To samo w Mi Unlock na laptopie. Rozumiem, że w opcjach deweloperskich przypisałeś urządzenie do konta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
antykat Posted October 19, 2020 Author Share Posted October 19, 2020 Urządzenie niezmiennie jest przypisane do konta. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 Ponawiam... Czy w opcjach deweloperskich kliknąłeś "Assign the device to account"...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
antykat Posted October 19, 2020 Author Share Posted October 19, 2020 (edited) Nie znalazłem takiej pozycji w opcjach deweloperskich. Nie rozumiem zresztą jakie to ma znaczenie czy to jest w opcjach deweloperskich czy gdzieś indziej (chmura Xiaomi; ustawienia -> konto xiaomi,...). Wszędzie pokazuje, że urządznie jest przypisane do konta. W międzyczasie odłączyłem urządzenie od konta, założyłem nowe konto i dołączyłem do niego urządzenie. W "Stan odblokowania Mi' już nie pokazało się to powiadomienie, lecz poinformowało mnie, że urządzenie zostało pomyślnie przyłączone do konta (lub podobnie, nie pamiętam dokładnie treści). W każdym razie z nowym kontem odblokowałem bootloader za pierwszym razem. Zdziwiłem się przy tym, że nie musiałem standardowo czekać na taką możliwość. Przy restarcie musiałem podać hasło. System się normalnie odpalił. Wróciłem do fastboot, wgrałem TWRP, zainstalowałem xiaomi.eu 12.0.5, zrobiłem restart i .... tu pojawił się kolejny problem. System się nie odpala i telefon wraca do TWRP. Dlaczego i co mogę z tym zrobić? Edit 1: Zapomniałem o Format Data Muszę zacząć od początku. Dam znać czy się udało. Edit 2: Wszystko poszło dobrze. Po zainstalowaniu xiaomi.eu ponownie musiałem podać hasło (nigdy wcześniej nie musiałem tego robić). Wszystko, łącznie z Magisk, działa poprawnie. Już się chyba nie dowiem w czym tkwił problem. Na szczęście zmiana konta i przypisanie do niego urządzenia pomogło Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. Edited October 19, 2020 by antykat 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts