Alex2115 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Cześć. Mam tygodniową m365 pro, przejechane lekko ponad 100km i dzisiaj przy powrocie do domu stało się coś dziwnego. Kierownica przy próbie skrętu w obydwie strony zaczęła stawiać opór na wysokości poniżej zaczepu czyli (tak mi się wydaje) łożysko albo tuleja układu kierowniczego .Przy mocniejszym napieraniu puszcza ale przy dalszym skręcie pojawia się znowu. Kompletnie nie mam pojęcia co z tym zrobić, poszperałem w problemach technicznych i nie znalazłem podobnego wątku więc jeśli ktoś miał podobnie to proszę o jakąś radę.
Battery_Saver Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 bez rozkręcenia i sprawdzenia się nie obejdzie. Musisz odkręcić zaczep , ściągnąć widełki i dostać się do łożysk. Sprawdzić w czym jest problem. Możliwe, że coś dostało się do środka i jest większe tarcie, lub po prostu uszkodziło się łożysko. Ale bez rozkręcenia i sprawdzenia nie wiadomo
Alex2115 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2020 Rozkręciłem całość sprawdziłem czy jakiś piasek nie dostał się do łożysk ale wszystko było czyste. Skręciłem do stanu początkowego i problem dalej występował więc zacząłem regulować śrubki i okazało się że ta główna śruba mocująca była chyba zbyt mocno dokręcona co jest dziwne bo do dziś nigdy jej nie ruszalem. W każdym razie rozwiązaniem tego problemu jest regulacja śruby ze zdjęcia.
deyvis Opublikowano 6 Lipca 2020 Opublikowano 6 Lipca 2020 Alex, ta sruba jest latwo dostepna, tu po zlozeniu kierownicy czy trzeba sie do niej jakos dostawać gleboko?Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się