Skocz do zawartości

Alex2115

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Alex2115

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Rozkręciłem całość sprawdziłem czy jakiś piasek nie dostał się do łożysk ale wszystko było czyste. Skręciłem do stanu początkowego i problem dalej występował więc zacząłem regulować śrubki i okazało się że ta główna śruba mocująca była chyba zbyt mocno dokręcona co jest dziwne bo do dziś nigdy jej nie ruszalem. W każdym razie rozwiązaniem tego problemu jest regulacja śruby ze zdjęcia.
  2. Cześć. Mam tygodniową m365 pro, przejechane lekko ponad 100km i dzisiaj przy powrocie do domu stało się coś dziwnego. Kierownica przy próbie skrętu w obydwie strony zaczęła stawiać opór na wysokości poniżej zaczepu czyli (tak mi się wydaje) łożysko albo tuleja układu kierowniczego .Przy mocniejszym napieraniu puszcza ale przy dalszym skręcie pojawia się znowu. Kompletnie nie mam pojęcia co z tym zrobić, poszperałem w problemach technicznych i nie znalazłem podobnego wątku więc jeśli ktoś miał podobnie to proszę o jakąś radę.
  3. Cześć. Jak w temacie, od tygodnia posiadam hulajke w wersji PRO, zmodyfikowałem soft na klasyczne GONKAD365 ale jedna rzecz nie daje mi spokoju. Czy nie lepiej byłoby wyłączyć system KERS albo chociaż ustawić go na jakieś wyższe wartości jak 10-15km/h? Ile realnie jestem w stanie odzyskać energii tak aby było to bardziej opłacalne od luźnej jazdy bez "gazowania", czekam na odpowiedzi osób które już dłużej poruszają się m365-tką
×
×
  • Dodaj nową pozycję...