imadloo Posted April 1, 2020 Share Posted April 1, 2020 Witam Was. Mój pierwszy post związany jest z zakupem Amazfit GTR 47 mm. Niestety mam problem i dotyczy on ciągłej próby aktualizacji. Smartwatch paruje się prawidłowo z aplikacją Amazfit i od razu próbuje aktualizować. Niestety po zakończeniu pisze niepowodzenie i znów aktualizuje. I tak w kółko. Czytałem już dużo na ten temat ale nie mam kompletnie już pomysłów i proszę o radę. Próbowałem sparować ponownie, odinstalować i zainstalować aplikacje, dałem już wszystkie możliwe uprawnienia, sprawdzałem na innym telefonie, usuwałem dane z aplikacji Bluetooth Share, restartowałem telefon ( Xiaomi 3S ), Nawet pokusiłem się o zainstalowanie aplikacji Notify & Fit gdzie można wgrywać z oficjalnego oprogramowania odrębnie czcionki, gps, zasoby itd. Jedynie co wgrało się z powodzeniem to czcionki. Obecnie tak mi go wykrywa : Identyfikator opaski: 36 - GTR 47mm Global Oprogramowanie sprzętowe 1.3.4.00 Zasoby: 24 Czcionka: 11 GPS: 18344,eb2f43f,126 Czy macie jakiś pomysł ? Czy zegarek może być uszkodzony ? Pozdrawiam wszystkich Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir19 Posted April 1, 2020 Share Posted April 1, 2020 Nie może tylko jest uszkodzony, zwrot i tyle w temacie. Ja miałem takiego ze słynnym problemem gps, ja zwróciłem i zapomniałem o nim Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ratte84 Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 Cześć mam identyczny problem , udało ci się to rozwiązać czy odeslales ? Jestem ciekawy czy nie będę miał problemu z myfriendem -co prawda dostawa była z magazynu PL ehh Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir19 Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 No udało się rozwiązać, serwis odpowiedział że znają problem jest on sprzętowy i trzeba go zwrócić. Jeśli to było aliexpress i skończyła się ochrona to sprzedaj go komuś najlepiej. Zapewne jeśli nie trafi na takiego jak my to będzie zadowolony hehe Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ratte84 Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 Przyszedł mi 15.04 więc jeszcze mam chyba dwa ochrony, napisałem do myfirienda jak do jutra po południu nie wyrazi woli wymiany bądź zwrotu to założę spór i zwrot ....a zapowiadało się tak piknie bo fajny zegarek ,ładny ekran i wygląd Link to comment Share on other sites More sharing options...
imadloo Posted May 4, 2020 Author Share Posted May 4, 2020 Dnia 19.04.2020 o 12:51, Ratte84 napisał: Cześć mam identyczny problem , udało ci się to rozwiązać czy odeslales ? Jestem ciekawy czy nie będę miał problemu z myfriendem -co prawda dostawa była z magazynu PL ehh Nie udało mi się rozwiązać. Przyjaciel z Chin chce, żebym go odesłał. Niestety koszt poczty polskiej to minimum 60 zł. Niestety okres pandemii i wysyłka do chin nie jest możliwa. Okres ochrony mi się kończy. Myfriend proponuje żeby naprawić w serwisie w Polsce, a on zwróci pieniążki, jednak nie ma w Polsce serwisu, który chciałby mi pomóc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lector Posted May 4, 2020 Share Posted May 4, 2020 @imadloo zegarek spakuj w kopertę bąbelkowa i wysyłaj jako list nie paczkę - o wiele taniej wychodzi, sam tak odsyłałem MiBanda 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now