Slawoj Posted February 25, 2020 Share Posted February 25, 2020 Cześć, mam problem z bramką Mi Control Hub, Model DGNWG05LM. Bramka została zakupiona w zestawie Mi Smart Sensor Set w polskiej dystrybucji w EMPIK-u. Bramka działała przez kilka dni, można było parować czujniki etc. Dziś ją musiałem wyłączyć i po ponownym podłączeniu do prądu świeci się tylko na biało. NIe jest widoczna w aplikacji Mi Home, żadne procedury resetu nie funkcjonują, nie da się sparować jej. Nie ma z nią kontaktu. Nagrałem film i umieściłem na google zdjęcia. https://photos.app.goo.gl/BJDBRDr3AXZ8ZhMk6 Dajcie proszę info czy jest jakaś inna procedura resetu dla tego urządzenia. Przeszukałem googl-e i różne fora ale nic nie znalazłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaFcio Posted February 25, 2020 Share Posted February 25, 2020 Próbowałeś może podłączyć do zasilania z już wciśniętym przyciskiem resetu? Ten jasnoniebieski kolor światła jest zazwyczaj przy podpięciu do zasilania i pewnie oznacza start systemu. Widać zawiesza się na samym początku.; Ew. zostaw podłączoną na dłuższy czas, może się przebudzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted February 25, 2020 Share Posted February 25, 2020 (edited) gwarancja. wymienia, lub kase zwroca. przerabialem to z tym hubem. Edited February 25, 2020 by rezmus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now