dawid121213

mifit zmiana godziny w aplikacji

Recommended Posts

Witam, mam taki problem, że na opasce jak i telefonie mam wyświetlaną poprawną godzinę, a w aplikacji mifit jest godzina wcześniej. 

Mam ustawiony pomiar tętna co minutę i (na przykładzie tej chwili) na opasce i w telefonie mam godzien 10:37, robię synchronizację opaski w aplikacji i ostatni pomiar tętna pokazuje mi z godziny 9:40.Wygląda to trochę tak, jak by po dzisiejszej zmianie czasu aplikacja ześwirowała np przyjęła godzinę z telefonu i potem jeszcze raz cofnęła (?)

Próbowałem wielokrotnej synchronizacji, wyłączenia bluetooth na 3 i na 20 minut oraz rozłączenia i ponownego podłączenia opaski z aplikacją, byłbym wdzięczny za kolejne pomysły. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przywróć w opasce ustawienia fabryczne i połącz od początku. U mnie wystarczył restart opaski.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wykonałem reset opaski, wyczyściłem dane mifit, nic. 

Zmieniłem ręcznie godzine w telefonie na 17:05, na opasce zmieniło się natychmiast, synchronizacja pulsu do mifit - 16:05 

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyściłem, pisałem wyżej. I nic.

 

PRAWDOPODOBNY sposób, u mnie zadziałało, zmieniłem format godziny w telefonie  na 12, a potem zmieniłem znów na 24 i jakoś załapało. 

 

EDIT

Po podłączeniu do ładowania znów się przestawiło, wcześniejszy sposób nie działa.

EDIT2 

jeszcze co zauważyłem, jak ustawie np 6:23AM to przestawi się ładnie,  a jak wrócę do 6:23 PM to wywala mi 5:23PM. 
 

Edited by dawid121213

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Bip-ie wystarczy na chwilę wyłączyć i ponownie włączyć BT w telefonie. Z opaską powinno być tak samo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, nadal ten problem występuje w aplikacji wersja 4.0.15. Jak wprowadziłem nową wagę to godzina od której aplikacją ją widzi jest zgodna z godziną na zegarku i godziną na telefonie. Ale tętno zawsze ma 1 godzinę niżej tzn. jest godzina 23.50 a po synchronizacji aplikacja pokazuje pomiar tętna 22.50. Czyli jest coś z odświeżaniem godziny tętna. Wyłączałem zegarek, odpinałem połączenie BT, rozłączałem aplikację, zmianiałem tarczę na taką co pokazuje godzinę w układzie AM/PM i nie pomaga cały czas w każdej wersji tętna ma 1 godzinę wcześniej. Zegarek na ekranie głównym pokazuje godzinę zgodną z godziną systemową telefonu. Niewłaściwie działa jedynie godzina tętna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba coś zostało zmienione wczoraj po stronie serwerów bo nie było aktualizacji apki mi fit a czasy synchronizacji zarówno tętna jak i snu są zgodne z czasem systemowym smartfona,  pomimo powrotu z ustawień ręcznych do automatycznych. Poniżej link do procedury, którą można było do tej pory zlikwidować godzinną różnicę:   https://www.facebook.com/groups/miband23456789polska/permalink/1022561354781905/?comment_id=1022568834781157&reply_comment_id=1033334483704592

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie wystarczyło rozłączyc bluetooth w tel i znowu się podłączyć, odrazu zadziałało (Redmi Note 8 Pro + Mi Band 4)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now