Skocz do zawartości

NFC i niedziałające płatności mobilne


szwondel

Rekomendowane odpowiedzi

Płacicie swoim telefonem w sklepach? Mam na swoim telefonie ROM globalny, sprzęt na rynek europejski z oficjalnej dystrybucji. Problem jest taki, że za nic nie da się płacić telefonem. W przypadku google pay wyskakuje komunikat że moim telefonem nie da się płacić w sklepach. Natomiast w przypadku aplikacji bankowej (peopay) jest podobnie, przy czym błąd wyskakuje już na samych terminalach w sklepach, gdzie tam jest informacja że jest błąd karty lub żeby użyć tylko jednej karty. Na moim starym Mi Note 2 działa bez żadnego problemu i google pay i peopay. 

Wiem, że telefon nowy ale może ktoś coś będzie wiedział co może być nie tak. 

Edytowane przez szwondel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, szwondel napisał:

Płacicie swoim telefonem w sklepach? Mam na swoim telefonie ROM globalny, sprzęt na rynek europejski z oficjalnej dystrybucji. Problem jest taki, że za nic nie da się płacić telefonem. W przypadku google pay wyskakuje komunikat że moim telefonem nie da się płacić w sklepach. Natomiast w przypadku aplikacji bankowej (peopay) jest podobnie, przy czym błąd wyskakuje już na samych terminalach w sklepach, gdzie tam jest informacja że jest błąd karty lub żeby użyć tylko jednej karty. Na moim starym Mi Note 2 działa bez żadnego problemu i google pay i peopay. 

Wiem, że telefon nowy ale może ktoś coś będzie wiedział co może być nie tak. 

Mam podobnie, karta Citi dodana do Google Pay i błąd na terminalu płatniczym podczas próby zapłacenia, komunikat "użyj innej karty"

Próbowałem korzystać z płatności NFC poprzez aplikację IKO(PKO BP) i ten sam komunikat. Nadmienię że na Mi Mix2 wszystko działało poprawnie w tej samej konfiguracji.

Czy poradził sobie koś z tym problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I oby... 

Mówię: u mnie dzień bez stresu (nawet lekko ponad biorąc pod uwagę sobotnie wyjście). Na drugi dzień najpierw 2 płatności, później robiłem zakupy i 3cia...i później Żonka zadzwoniła, że czegoś zapomniała, a nawet ze sklepu nie wyszedłem, to góra 5 minut i przed tą samą kasą... i dobrze, że karty noszę przy tyłku... I już nie poszła już żadna płatność... Pomimo najpierw podmiany kart, później przywrócenia ustawień fabrycznych, instalacji wszystkiego od nowa i przywiązania różnych kart. Po prostu zastrajkował... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja już dzwoniłem do banku Inteligo celem sprawdzenia gdzie jest problem, powiedzieli że po ich stronie niema żadnego problemu .. czekam na naprawienie błędu.

Potwierdzam że pierwsza płatność po wybraniu mobilnego portfela hce działa !

Druga płatność też zadziałała

Edytowane przez Tomzez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tomzez napisał:

Witam ja już dzwoniłem do banku Inteligo celem sprawdzenia gdzie jest problem, powiedzieli że po ich stronie niema żadnego problemu .. czekam na naprawienie błędu.

Potwierdzam że pierwsza płatność po wybraniu mobilnego portfela hce działa !

Druga płatność też zadziałała

Tak. To będzie ten problem. Po zmianie wszystko działa jak należy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w iko by pin wpisywać na terminalu a nie w telefonie. Zmieniłem i pojawiła się ta opcja. Mimo to nadal trzeba potwierdzać w apce. Nie pin a tylko potwierdzić płatność. Mówię o płatności poniżej 50zl. fd5e03295e5ef38b5504deb2812bdc8b.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...