Skocz do zawartości

Mi band 4 - problem - Connect to Mi Fit and update


falisty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam taki problem że opaska utknęła podczas aktualizacji i wisi z napisem "Connect to Mi Fit and update".  Nie ma możliwości wejścia w jakiekolwiek opcje widać tylko powyższy komunikat. Opaska nie łączy się z telefonem i aplikacją. Aplikację odinstalowałem i zainstalowałem ponownie jednak nic to nie dało. Połączenie z innym telefonem też nie jest możliwe. Po rozładowania i naładowaniu ten sam komunikat. Jakiś hard reset z poziomu opaski by się przydał lub może jest jakaś możliwość resetu przez ładowarkę podłączone do komputera? Bardzo proszę o pomoc. Na zagranicznych forach rozglądam się ale nie widzę odpowiedzi

Edytowane przez falisty
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, falisty napisał:

No właśnie nie schodzi nawet po rozładowaniu.jakis hard reset by się przydał

U mnie po nieudanej aktualizacji to wyskoczyło, ale wystarczyło sparować jako nową opaskę w Mi FIt i znowu zaczęła aktualizować. Możesz spróbować, i to bym radził, pobrać z sieci starszą wersję Mifit, jakieś 4.0.5, to jedyny znany mi sposób, aby "rozruszać" opaskę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sprawdziłem na 4.0.0, 4.01, 4.0.5, najnowszą wersję ze sklepu Play.  Jak wybieram opaskę po numerze mać to od.razu pokazuje że nie udało się sparować, zresetuj opaskę. A jak szukam nowej to nie znajduje.

 

i nawet tą metodą próbowałem https://geekdoing.com/threads/video-how-to-flash-custom-resource-files-mb4.1428/

Ale przez.to chyba  że opaska  nie jest sparowana z mi fit nie aktualizuje i stoi na 0%. W tej aplikacji notify & fitness for mi band widac opaskę jej mac adres itd ale nie aktualizuje się. Przydałaby się tam opcja resetu opaski do ustawień fabrycznych. Nie wiem jak sobie z nią poradzić. 

Screenshot_20191030-200723.jpg

Screenshot_20191031-060949.jpg

Screenshot_20191031-060958.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aplikację Notify masz w ogóle sparowaną z opaską? No nie. Ta aplikacja potrzebuje do działania "powiązania" z MiFit, więc jak nie masz sparowanej opaski z MiFit, to nie nawiążesz połączenia.

W Notify jest opcja, aby używać aplikacji bez MiFit, do pierwszego sparowania należy użyć zmodowanej aplikacji MiFit. Próbuj nawiązać połączenie z tą zmodowaną aplikacją. Wejdź w Notify Fitness, wybierz opcję zastąpienia nowym Mi Bandem i wybierz opcję bez Mi Fit i podążaj za wskazówkami. Przed tym krokiem wejdź jeszcze w ustawienia Bluetooth i usuń ze sparowanych urządzeń Mi Banda (może być w zakładce "rzadko używane).

Trzeba kombinować na różne sposoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...