falisty

Mi band 4 - problem - Connect to Mi Fit and update

Recommended Posts

Witam

 

Mam taki problem że opaska utknęła podczas aktualizacji i wisi z napisem "Connect to Mi Fit and update".  Nie ma możliwości wejścia w jakiekolwiek opcje widać tylko powyższy komunikat. Opaska nie łączy się z telefonem i aplikacją. Aplikację odinstalowałem i zainstalowałem ponownie jednak nic to nie dało. Połączenie z innym telefonem też nie jest możliwe. Po rozładowania i naładowaniu ten sam komunikat. Jakiś hard reset z poziomu opaski by się przydał lub może jest jakaś możliwość resetu przez ładowarkę podłączone do komputera? Bardzo proszę o pomoc. Na zagranicznych forach rozglądam się ale nie widzę odpowiedzi

Edited by falisty
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj w MiFit zainstalować jako nową opaskę. A reset opaski zrób z poziomu samej opaski w opcjach.

 

Mate 10 Pro / N&F pro/ MI band 4

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma możliwości wejścia gdziekolwiek z poziomu opaski, widać tylko ten komunikat. Próbowałem na innych smartfonach dodać opaskę i niestety nie widać jej

Share this post


Link to post
Share on other sites

To dziwne.. Jakby BT nie było, może rozładuj do końca i naladuj może złapie.

Mate 10 Pro / N&F pro/ MI band 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyłącz BT w tel. potem włącz , odpal Mi fit'a , opaska zejdzie do starszej wersji i będzie już ok 

Edited by ju_on

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, falisty napisał:

No właśnie nie schodzi nawet po rozładowaniu.jakis hard reset by się przydał

U mnie po nieudanej aktualizacji to wyskoczyło, ale wystarczyło sparować jako nową opaskę w Mi FIt i znowu zaczęła aktualizować. Możesz spróbować, i to bym radził, pobrać z sieci starszą wersję Mifit, jakieś 4.0.5, to jedyny znany mi sposób, aby "rozruszać" opaskę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro opaska ma info żeby połączyć to musi załapać. Wyczyść dane z pamięci MiFit, odinstaluj I zainstaluj jako nową opaskę (starą usuń) i za którymś razem pójdzie. Możesz też usunąć dane z bt

 

Mate 10 Pro / N&F pro/ MI band 4

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem na 4.0.0, 4.01, 4.0.5, najnowszą wersję ze sklepu Play.  Jak wybieram opaskę po numerze mać to od.razu pokazuje że nie udało się sparować, zresetuj opaskę. A jak szukam nowej to nie znajduje.

 

i nawet tą metodą próbowałem https://geekdoing.com/threads/video-how-to-flash-custom-resource-files-mb4.1428/

Ale przez.to chyba  że opaska  nie jest sparowana z mi fit nie aktualizuje i stoi na 0%. W tej aplikacji notify & fitness for mi band widac opaskę jej mac adres itd ale nie aktualizuje się. Przydałaby się tam opcja resetu opaski do ustawień fabrycznych. Nie wiem jak sobie z nią poradzić. 

Screenshot_20191030-200723.jpg

Screenshot_20191031-060949.jpg

Screenshot_20191031-060958.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aplikację Notify masz w ogóle sparowaną z opaską? No nie. Ta aplikacja potrzebuje do działania "powiązania" z MiFit, więc jak nie masz sparowanej opaski z MiFit, to nie nawiążesz połączenia.

W Notify jest opcja, aby używać aplikacji bez MiFit, do pierwszego sparowania należy użyć zmodowanej aplikacji MiFit. Próbuj nawiązać połączenie z tą zmodowaną aplikacją. Wejdź w Notify Fitness, wybierz opcję zastąpienia nowym Mi Bandem i wybierz opcję bez Mi Fit i podążaj za wskazówkami. Przed tym krokiem wejdź jeszcze w ustawienia Bluetooth i usuń ze sparowanych urządzeń Mi Banda (może być w zakładce "rzadko używane).

Trzeba kombinować na różne sposoby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now