Bisz Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Witam. Wczoraj z PLAY przyszedł mi Xiaomi Redmi 6A DUAL SIM wraz z nową kartą SIM i od samego początku mam problem z aktywacją karty, telefon nie ma zasięgu, a wyświetla się powiadomienie "Nie można aktywować karty SIM. Upewnij się, że masz wystarczającą ilość środków na koncie". Próbowałem zmieniać język na angielski i ją aktywować, lecz nie przyszedł mi żaden SMS ani powiadomienie, tylko powtarzała się sytuacja wyżej. Prosżę o pomoc bo już nie wiem co robić :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antekwars Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Aktywuj kartę w innym telefonie aby wykluczyć wadę telefonu lub winę sieci, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LodoowA Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Witam. Odświeżę temat. Problem był już poruszany, natomiast nie znalazłem rozwiązania w moim przypadku. Po dzisiejszej MIUI do wersji 11.0.1.0, pojawiła się ikonka, informująca że karta sim nie jest zainstalowana. Zmieniałem język na angielski, wyłączałem wifi, nic to nie dało, karta nadal nie jest aktywowana. Nie posiadam innego Xiaomi, na którym mógłbym sprawdzić czy to wada telefonu. Co ciekawe na koncie xiaomi pokazuje mi urządzenie z jakiego korzystam, oraz numer telefonu karty sim, ale nie mogę przesyłać plików w chmurę, oraz nie mogę zlokalizować urządzenia. Problem przed aktualizacją nie występował. Jakieś pomysły jak mogę to rozwiązać? BTW, dlaczego trzeba zmienić język akurat na angielski? Czy z językami nie jest tak, że to tylko "nakładka graficzna" dla użytkownika, a system i tak wie jaką ma funkcję w swoim "języku"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 42 minuty temu, LodoowA napisał: Czy z językami nie jest tak, że to tylko "nakładka graficzna" dla użytkownika, a system i tak wie jaką ma funkcję w swoim "języku"? Nie tylko. System jest co do zasady w języku chińskim i angielskim. Stąd często potrzeba zmiany języka na natywny. Spróbuj dodatkowo wylogować się z konta Xiaomi (bez usuwania danych), zrestartować telefon i ponownie zalogować się do konta Xiaomi. Najlepiej po ustawieniu na język angielski. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LodoowA Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 10 godzin temu, mrosi napisał: Spróbuj dodatkowo wylogować się z konta Xiaomi (bez usuwania danych), zrestartować telefon i ponownie zalogować się do konta Xiaomi. Najlepiej po ustawieniu na język angielski. Dziękuję, pomogło. Teraz mam synchronizację z chmurą, i mogę namierzyć urządzenie. Natomiast gdy resetuję telefon, to przy włączeniu znów pojawia się ikonka karty sim, z napisem "aktywacja karty sim". Da się to wyłączyć? Wcześniej tego nie zauważyłem, aby za każdym razie po resecie chciał aktywować sima, tym bardziej że wszystko już działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 12 godzin temu, LodoowA napisał: Dziękuję, pomogło. Teraz mam synchronizację z chmurą, i mogę namierzyć urządzenie. Natomiast gdy resetuję telefon, to przy włączeniu znów pojawia się ikonka karty sim, z napisem "aktywacja karty sim". Da się to wyłączyć? Wcześniej tego nie zauważyłem, aby za każdym razie po resecie chciał aktywować sima, tym bardziej że wszystko już działa. Nie ma problemu. Usługa aktywacji karty SIM działa cały czas. Jest powiązana z usługą lokalizacji i jest zabezpieczeniem telefonu. Komunikaty pojawią się po każdym restarcie telefonu i jest to prawidłowe. No chyba, że nie znikną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LodoowA Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 To w takim razie problem rozwiązany, a raczej brak problemu, bo komunikat znika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi