Kamil Kupiec Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Witam wszystkich. Przymierzam się do zakupu kamerki z tytułu jako nianię do dziecka. Uważa ktoś? Jak się sprawuje? Jak podgląd w nocy? Gdzie najlepiej kupić? Ceny są bardzo rozbieżne od 95 zł w Chinach do ponad 200 w Polsce. Potrzebowałbym w miarę jak najszybciej bo spodziewam się potomstwa w marcu Pozdrawiam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 podgląd w nocy jest super,jak również w dzień tutaj masz mój filmik na YT tutaj unboxing tutaj test kamerki i jakość nagrań w dzień i w nocy generalnie zapraszam na inne filmy,dużo innych produktów xiaomi,jak odkurzaczem,przycisk,smart home,amazon alexa,sonoffy,żarówki itp 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 14, 2019 Author Share Posted February 14, 2019 Super, dzięki. Jaką długość ma kabel usb dołączony do zestawu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 kurcze musiałbym zmierzyć(ale coś około 2m) ale polecam kupić 5-6 metrów żeby powiesić kamerę na suficie-najtaniej na komputronik.pl ja tam kupowałem(bardzo tanio i solidnie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 14, 2019 Author Share Posted February 14, 2019 I jaką ładowarkę do tego? Ile A? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FromWP Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 (edited) 28 minut temu, Kamil Kupiec napisał: I jaką ładowarkę do tego? Ile A? Zasilacz (nie ładowarka) powinien być w zestawie. Chyba 1A, ale 0,5A też powinno wystarczyć. Edited February 14, 2019 by FromWP Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 (edited) wysłałem ci unboxing kamerki-nie ma zasilacza,jest sam kabel usb Edited February 15, 2019 by bobo123 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 18, 2019 Author Share Posted February 18, 2019 @bobo123Mistrzu czemu mam godzinę 22 na kamerze jak jest 15? I nie przychodzą mi powiadomienia o ruchu na telefon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 (edited) 3 godziny temu, Kamil Kupiec napisał: @bobo123Mistrzu czemu mam godzinę 22 na kamerze jak jest 15? I nie przychodzą mi powiadomienia o ruchu na telefon. ustawienia mi home/ustawienia komunikatów i zaznacz opcje"powiadomienia dotyczące urządzeń" jeżeli chodzi o czas na kamerze to ustawienia kamery i :strefa czasowa urządzenia musisz wybrać +1) żeby przychodziły ci powiadomienia na telefon z kamery to musisz dodatkowo ustawić AUTOMATYZACJE scene jeżeli "kamera wykryje ruch" to"wyślij powiadomienie na telefon" Edited February 18, 2019 by bobo123 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 18, 2019 Author Share Posted February 18, 2019 (edited) A jak wyglądają u ciebie diody ir? U mnie jak na zdjęciu. Niby 10 powinno być Edited February 18, 2019 by Kamil Kupiec Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 dlaczego 10 ? moim zdaniem powinno być ich 8 po 4 na każdą stronę ponieważ od góry jest dioda informująca status działania kamery(którą można wyłączyć)a na samym dole mikrofon u mnie tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 18, 2019 Author Share Posted February 18, 2019 To wychodzi na to że u mnie jedna nie świeci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 18, 2019 Author Share Posted February 18, 2019 Na stronie jest podane że jest 10 diod. Na yt widziałem gość rozebrał i było 10 a świeciło mu 8. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 5 godzin temu, Kamil Kupiec napisał: Na stronie jest podane że jest 10 diod. Na yt widziałem gość rozebrał i było 10 a świeciło mu 8. uhm........możesz podać linka do tego ? sam jestem ciekawe,generalnie nie mam problemów z diodami-w sensie obraz jest ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 4:30. U mnie też obraz ok. Ale skoro to jest to powinno działać. Chyba że to wszystko z automatu idzie w zależności od światła w pomieszczeniach. A tutaj jak diody wyglądają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 faktycznie 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 10 reflektorów podczerwieni (940 nm) | Tryb automatycznej zmiany przełączników oparty o zmieniające się warunki oświetlenia IR-CUT Taka informacja jest na stronie mi home. Może kamera sama decyduje ile zapalić diod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 uhm......nie mam pojęcia-Może Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 Napisałem do mi home oraz sklepu aze.com.pl w którym kupiłem kamerkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 Mihome odpisało że wszystkie diody powinny świecić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 i co teraz ? oddajesz na gwarancje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 Dzwoniłem do serwisu i jutro mają zobaczyć na innej kamerze jak to wygląda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 Dzwoniłem do serwisu i jutro mają zobaczyć na innej kamerze jak to wygląda. A jak przełącza ci się w tryb nocy też słuchać takie cyknięcie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted February 20, 2019 Share Posted February 20, 2019 7 godzin temu, Kamil Kupiec napisał: Dzwoniłem do serwisu i jutro mają zobaczyć na innej kamerze jak to wygląda. A jak przełącza ci się w tryb nocy też słuchać takie cyknięcie? to normalne,wszystkie kamery tak robią(cykają) jak przełączają się noc/dzień-dzień/noc Link to comment Share on other sites More sharing options...
grubybb Posted February 20, 2019 Share Posted February 20, 2019 U mnie świecą wszystkie diody. Mam pytanie odnośnie konfiguracji. W aplikacji mi home miałem ustawiony oczyszczacz 2S i kamerę (ustawione na serwery Chinskie). Po updacie mam widoczna tyko kamerę (kupiona na ali). Jak zmienię serwery na Europejskie, to widzę tylko oczyszczacz. Da się to jakoś zespolić w 1 całość? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 20, 2019 Author Share Posted February 20, 2019 @grubybb zrób zdjęcie i wstaw tutaj jak diody świecą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 20, 2019 Author Share Posted February 20, 2019 Niestety oddaje sprzęt. Sprawdzili w serwisie dwie inne kamery i świeciło 9 diod. Nie polecam zakupów w aze.com.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted February 20, 2019 Share Posted February 20, 2019 a mnie tam nie przeszkadza że świeci tylko 8(obraz jest czysty i wyraźny dla mnie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kupiec Posted February 20, 2019 Author Share Posted February 20, 2019 Mnie nerwica bierze jak coś powinno działać a nie działa. W przyszłym tygodniu ma być dostawa do mistore we Wrocławiu. Pojadę tam i sprawdzę na miejscu czy wszystko działa. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 problem jest czasem z serverem ale generalnie działa a tym bardziej zawsze nagrywa(to najważniejsze) ostatnio miałem problem żeby wykupić chmurę do tej kamery 360 1080p ponieważ jak przechodziłem na zakładkę storage cloud to wyskakiwało mi okienko w którym nie było nic(puste okno-białe) i tyle,ale dzisiaj znowu to zadziałało(mam ios) i wykupiłem chmurę.polecam takie rozwiązanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrDrops Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 Mam trochę inny problem związany z kamerka i aplikacja. Chcę przy użyciu kamerki porozmawiać z kimś po drugiej stronie. Używam do tego komunikacji z apki. Problem w tym że po włączeniu komunikacji głos automatycznie przechodzi z głównego głośnika na słuchawkę i żeby coś słyszeć trzeba przyłożyć ucho.... A przecież chce też widzieć. Czy też tak macie? Da się to zmienić na główny głośnik podczas rozmowy? W załączeniu jak to u mnie wygląda. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodyrk Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Wie ktoś jak poradzić sobie z ustawieniem ostrości na dalszy punkt , bo ta kamera sobie z tym nie radzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted November 29, 2019 Share Posted November 29, 2019 17 godzin temu, mlodyrk napisał: Wie ktoś jak poradzić sobie z ustawieniem ostrości na dalszy punkt , bo ta kamera sobie z tym nie radzi chodzi ci o jaką odległość w metrach......... ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodyrk Posted November 29, 2019 Share Posted November 29, 2019 3-4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted November 30, 2019 Share Posted November 30, 2019 dziwne.....ponieważ kamera ma szeroki kąt to powinno być wszystko ostre od około 15 cm w dal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now