rezmus Posted November 17, 2019 Share Posted November 17, 2019 mruga ikonka wifi? jesli nie to zrob reset wifi przez klika sekund trzymajac wcisniety przycisk na gorze i z tylu, ikonka powinna zaczac mrugac. powinna tez byc siec wifi stworzona przez oczyszczacz zhimi-airpurifier-ma2_XXXX kiedy ikonka mruga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratownik223 Posted November 17, 2019 Share Posted November 17, 2019 Tak tak, wiem... Oczywiście tak robiłem - ikona mruga, sieć wifi zhimi-airpurifier-ma2_XXXX Jest widoczna, bez problemu można się z nią połączyć... Ale w aplikacji jej nie ma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratownik223 Posted November 17, 2019 Share Posted November 17, 2019 I nie wiem co mogę teraz jeszcze zrobić? Czy jest jakaś siedziba/ wsparcie techniczne Xiaomi Polska? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted November 17, 2019 Share Posted November 17, 2019 jak klikasz + i urzadzenia w poblizu to nie pokazuje ci oczyszczacza? bardzo dziwna sprawa, bo mi home powinien ci go pokazac po samej nazwie sieci. moze cos w najnowszej wersji popsuli, zobacz moze starszy mi home. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratownik223 Posted November 19, 2019 Share Posted November 19, 2019 Dokładnie, podczas skanowania nie widział oczyszczacza, próbowałem ręcznie - wybrałem konkretny model S2 i również nic z tego... Też mi się wydawało że to może być problem w najnowszej aplikacji... i nie wiedzieć czemu tuż przed odinstalowaniem nowej i szukaniu starszej zadziałało!!! Nie wiem czemu, tak jak pisałem wcześniej próbowałem na wiele sposobów... Tuż przed ostatnią próbą zrobiłem nawet skrina że nie widzi urządzenia... W każdym razie działa, dziękuję Rezmus za całą pomoc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil_wr Posted November 24, 2019 Share Posted November 24, 2019 U mnie podobnie, chyba trZeba czekać na aktualizację Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markito Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 W moim przypadku instalacja moda od @rezmus rozwiązały problemy ze znajdowaniem urządzeń. Teraz wszystko mi śmiga na serwerze Polska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fcraptor Posted December 26, 2019 Share Posted December 26, 2019 @rezmus twoja aplikacja rzeczywiście pomaga, dodało mi do xiaomi home lampę yeelight i oczyszczacz wcześniej nie widziała apka. Użylem wersji 5.6.37 z innego posta. Robisz świetna sprawę PS. Jest gdzieś na forum temat z twoim modem, gdzie wrzucasz w postach aktualne wersję moda bo nie znalazłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted December 26, 2019 Share Posted December 26, 2019 https://www.kapiba.ru/2017/11/mi-home.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
riot! Posted January 14, 2020 Share Posted January 14, 2020 Witam, dziś zakupiłem Smartmi Xiaomi Evaporative Humidifier w wersji EU (jest polska wtyczka), urządzenie pieknie dodało się do aplikacji - po wejsciu w urządzenie przez aplikacji, na pulpicie powinny wyświetlać się % o wilgotności, przyciski do włączania i wyłączania, ogólnie jakies ustawienia - wszystko byłoby ok gdyby nie były wjęzyku chinskim :P.... Ktoś miał z tym problem i wie jak sobie poradzić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted January 14, 2020 Share Posted January 14, 2020 ustaw angielski w ustawieniach mi home lub zainstaluj moda mi home i sobie podmien plugin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
be6he6mo6th Posted January 16, 2020 Share Posted January 16, 2020 Witam, Mam problem z Xiaomi Mi Air Purifier 2h. Gdy próbuje użyć na telefonie aplikację xiaomi home i mam ustawiony region "polska", to mam problemy z połączeniem się Tzn wybieram urządzenie -> urządzenie w pobliżu -> wykrywa mi urządzenie "oczyszczacz powietrza mi2hb..." -> klikam -> wpisuje hasło do routera -> szuka połączenia "przybliż telefon do urządzenia" -> wyskakują komunikaty: "urządzenie połączone", "wiadomość wysłana na urządzenie", więc dwa "odhaczyło", no i przy "łączeniu urządzenia z siecią", wyskakuje mi cały czas: ""przekroczony czas połączenia z siecią wyświetl szczegóły " Co robić? Próbowałem region zmienić na chiny, jak tutaj radziliście, to z kolei w ogóle nie znalazło mojego urządzenia, a w sugerowanych produktach nie było mojego modelu "2h" Proszę oradę Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted January 16, 2020 Share Posted January 16, 2020 zaloguj sie na region polska, ale na to konto i zobacz, czy ci doda oczyszczacz. jesli tak to zrob aktualizacje firmware, zresetuj go i zobacz, czy doda sie na twoje konto. [email protected] yeelink1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
be6he6mo6th Posted January 16, 2020 Share Posted January 16, 2020 30 minut temu, rezmus napisał: zaloguj sie na region polska, ale na to konto i zobacz, czy ci doda oczyszczacz. jesli tak to zrob aktualizacje firmware, zresetuj go i zobacz, czy doda sie na twoje konto. [email protected] yeelink1234 Co masz na myśli aktualizacje firmware? Link to comment Share on other sites More sharing options...
be6he6mo6th Posted January 16, 2020 Share Posted January 16, 2020 Już nie ma problemu. Okazało się, że wpisywałem złe hasło od wi-fi, przepraszam Link to comment Share on other sites More sharing options...
XLogic Posted February 7, 2020 Share Posted February 7, 2020 Dnia 16.01.2020 o 17:52, be6he6mo6th napisał: Witam, Mam problem z Xiaomi Mi Air Purifier 2h. Gdy próbuje użyć na telefonie aplikację xiaomi home i mam ustawiony region "polska", to mam problemy z połączeniem się Tzn wybieram urządzenie -> urządzenie w pobliżu -> wykrywa mi urządzenie "oczyszczacz powietrza mi2hb..." -> klikam -> wpisuje hasło do routera -> szuka połączenia "przybliż telefon do urządzenia" -> wyskakują komunikaty: "urządzenie połączone", "wiadomość wysłana na urządzenie", więc dwa "odhaczyło", no i przy "łączeniu urządzenia z siecią", wyskakuje mi cały czas: ""przekroczony czas połączenia z siecią wyświetl szczegóły " Co robić? Próbowałem region zmienić na chiny, jak tutaj radziliście, to z kolei w ogóle nie znalazło mojego urządzenia, a w sugerowanych produktach nie było mojego modelu "2h" Proszę oradę Mam podobny problem z Xiaomi Air Humidifier 2. Nieopatrznie kupiłem wersję na ruski rynek (:() Normalna aplikacja w ogóle go nie widzi, regionu zmienić nie mogę bo wyskakuje błąd. Zainstalowałem moda szanownego @rezmus ale tutaj z kolei dodawanie urządzenia wykracza się przy łączeniu "przekroczono czas połączenia" Hasło wifi podaje poprawne czy wyrzuciłem 500 zł w błoto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted February 7, 2020 Share Posted February 7, 2020 (edited) siec 2.4ghz. usun specjalne znaki z hasla/ssid jesli masz. ewentualnie zobacz czy podlaczy sie na tym koncie: [email protected] yeelink1234 Edited February 7, 2020 by rezmus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blind_504 Posted April 11, 2020 Share Posted April 11, 2020 (edited) Na wstępie witam serdecznie Wszystkich. Pokusiłem się o zakup Oczyszczacza w wersji CN, nie wiedziałem jednak, że nie dodam go do Mi Home razem z pozostałymi urządzeniami: Mi Cleaner, Scooter, Camera... Przeczytałem cały wątek. Przełączyłem się na konto Chinskie, dodałem oczyszczacz, oczyszcza zaktualizowałem, przełączyłem z powrotem na konto PL, jednak oczyszczać nie jest widoczny. Zainstalowałem również aktualizację od @rezmus wersja 5.6.70... Nie pomogło Jest już jakiś sprawdzony sposób na dodanie urządzenia CN do wersji aplikacji EU ? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam wszystkich. Edited April 11, 2020 by Blind_504 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted April 11, 2020 Share Posted April 11, 2020 jesli zainstalowales moda to mozesz dodac oczyszczacz cn do regionu eu. oczywiscie musisz zrobic reset wifi i sparowac ponownie na tym wybranym regionie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blind_504 Posted April 11, 2020 Share Posted April 11, 2020 (edited) 7 godzin temu, rezmus napisał: jesli zainstalowales moda to mozesz dodac oczyszczacz cn do regionu eu. oczywiscie musisz zrobic reset wifi i sparowac ponownie na tym wybranym regionie. Jest OK. Mój błąd przy instalacji appki. Dzięki @rezmus. Edited April 11, 2020 by Blind_504 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yankee78 Posted April 12, 2020 Share Posted April 12, 2020 Dzień dobry Gdzie znaleźć moda od @rezmus Z góry dziękujędziękuję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harp_un Posted April 28, 2020 Share Posted April 28, 2020 (edited) Cześć. Gorąco proszę o pomoc w opisywanym w tym wątku problemie. Sprzęt: Air Purifire 3 CN + kamerka IMI 1080p EU Wszystko działało sobie bez problemu na regionie CN, aż pewnego dnia widzę, że oczyszczacz jest offline. Usunąłem go więc, by ponownie dodać i nic... Cały czas wyskakuje info "Przybliż urządzenie do routera". Wypróbowałem wszystkie opisane w tym wątku metody z wyjątkiem moda od @rezmus bo nie mam konta na uploadfiles. Czy można prosić autora o reupload np. na wetransfer? Będę wdzięczny. Pozdrawiam Edited April 28, 2020 by Harp_un Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted April 28, 2020 Share Posted April 28, 2020 Dnia 28.04.2020 o 23:26, Harp_un napisał: Gorąco proszę o pomoc w opisywanym w tym wątku problemie. od dawna masz ten problem? dzis 3 osoby maja podobny problem i mod ci tu nie pomoze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harp_un Posted April 28, 2020 Share Posted April 28, 2020 9 minut temu, rezmus napisał: od dawna masz ten problem? dzis 3 osoby maja podobny problem i mod ci tu nie pomoze. Od niedawna. Jakieś niecałe 2 tygodnie. Masz jakieś podejrzenia o co "kaman"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted April 28, 2020 Share Posted April 28, 2020 robiles mu moze aktualizacje firmware zanim to sie stalo? mogl wyskoczyc taki popup przy wejsciu w urzadzenie, ze jest nowy firmware i czy aktualizowac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harp_un Posted April 28, 2020 Share Posted April 28, 2020 10 minut temu, rezmus napisał: robiles mu moze aktualizacje firmware zanim to sie stalo? mogl wyskoczyc taki popup przy wejsciu w urzadzenie, ze jest nowy firmware i czy aktualizowac. Zwracam na takie aktualizacje uwagę i szczerze nie przypominam sobie by taka się pojawiła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted April 28, 2020 Share Posted April 28, 2020 (edited) wyglada na to, ze problem dotyczy routerow/internetu upc po aktualizacji do fw 2.0.8 Edited April 29, 2020 by rezmus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harp_un Posted April 29, 2020 Share Posted April 29, 2020 11 godzin temu, rezmus napisał: wyglada na to, ze problem dotyczy routerow/internetu upc po aktualizacji do fw 2.0.8 No i sprawa wyjaśniona... też działam na sprzęcie UPC. Dzięki za info. W takim razie będę szukał info pod tym kątem. Gdybyś jednak znalazł gdzieś rozwiązanie problemu szybciej daj znać proszę tutaj. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted April 29, 2020 Share Posted April 29, 2020 zrob hotspot na telefonie i podepnij go, a potem zglos sie do mnie na priv. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harp_un Posted April 29, 2020 Share Posted April 29, 2020 Cześć. Tak więc mój problem udało się rozwiązać. Pomogła jedna z dwóch czynności: 1. zmiana w Connect Box'ie szyfrowania z "mieszanego" WPA-PSK/WPA2-PSK na samo WPA2-PSK 2. przejście na IPv4 z IPv6 poprzez kontakt z infolinią techniczną UPC Oczywiście polecam najpierw zmienić WPA, a potem ewentualnie męczyć się z infolinią. Informacyjnie. FW w moim Connect Box'ie to najnowszy 6.12.18.26-3p6 Mam nadzieję, że komuś się przyda. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yeapUwin Posted May 27, 2020 Share Posted May 27, 2020 (edited) ten sam problem mi pufer 2h - dodaję łącze i na oststanim kroku brak możlwości połączenia. zmiana ustawień connect boxa nie pomaga PS: ok przez jabłko udało się sparować i pojawiło się na andku Edited May 27, 2020 by yeapUwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
KubPal Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 Dnia 29.04.2020 o 18:38, Harp_un napisał: Cześć. Tak więc mój problem udało się rozwiązać. Pomogła jedna z dwóch czynności: 1. zmiana w Connect Box'ie szyfrowania z "mieszanego" WPA-PSK/WPA2-PSK na samo WPA2-PSK 2. przejście na IPv4 z IPv6 poprzez kontakt z infolinią techniczną UPC Oczywiście polecam najpierw zmienić WPA, a potem ewentualnie męczyć się z infolinią. Informacyjnie. FW w moim Connect Box'ie to najnowszy 6.12.18.26-3p6 Mam nadzieję, że komuś się przyda. Królu złoty, pomogła zmiana na WPA2-PSK. Miałem problem z Smartmi Humidifier 2 i już nie miałem pomysłów. Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adek1122 Posted November 17, 2020 Share Posted November 17, 2020 Cześć, Mam nawilżacz Smartmi evaporative humidifier 2. Problem polega na tym, że na zmodowanej wersji xiaomi home 5.8.38, niezależnie od regionu wyświetla mi błąd jak na zdjęciu. Natomiast na aplikacji ze sklepu, nawilżacz działa jedynie na regionie cn z małym wyjątkiem. Nie załącza się automatyzacja, a jest to opcja na której mi najbardziej zależy. Mieliście podobny problem? Z góry dzięki za pomoc: ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted November 17, 2020 Share Posted November 17, 2020 jesli z wyswietlaczem to w modzie robisz automatyzacje jesli > uruchom recznie, to > disable region lock zapisujesz i uruchamiasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
CzarnaZmija Posted November 17, 2020 Share Posted November 17, 2020 mam podobny problem jak kolega wyżej. Urządzenie to Smartmi evaporative humidifier, wersja MiHome to 5.8.38 (vevs & rezmus). W jaki sposób mogę wyłączyć blokadę regionalną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now