Jump to content

Harp_un

Użytkownicy
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Harp_un

  • Rank
    Nowy

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi 9T Pro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć. Tak więc mój problem udało się rozwiązać. Pomogła jedna z dwóch czynności: 1. zmiana w Connect Box'ie szyfrowania z "mieszanego" WPA-PSK/WPA2-PSK na samo WPA2-PSK 2. przejście na IPv4 z IPv6 poprzez kontakt z infolinią techniczną UPC Oczywiście polecam najpierw zmienić WPA, a potem ewentualnie męczyć się z infolinią. Informacyjnie. FW w moim Connect Box'ie to najnowszy 6.12.18.26-3p6 Mam nadzieję, że komuś się przyda.
  2. No i sprawa wyjaśniona... też działam na sprzęcie UPC. Dzięki za info. W takim razie będę szukał info pod tym kątem. Gdybyś jednak znalazł gdzieś rozwiązanie problemu szybciej daj znać proszę tutaj. Pozdrawiam.
  3. Zwracam na takie aktualizacje uwagę i szczerze nie przypominam sobie by taka się pojawiła.
  4. Od niedawna. Jakieś niecałe 2 tygodnie. Masz jakieś podejrzenia o co "kaman"?
  5. Cześć. Gorąco proszę o pomoc w opisywanym w tym wątku problemie. Sprzęt: Air Purifire 3 CN + kamerka IMI 1080p EU Wszystko działało sobie bez problemu na regionie CN, aż pewnego dnia widzę, że oczyszczacz jest offline. Usunąłem go więc, by ponownie dodać i nic... Cały czas wyskakuje info "Przybliż urządzenie do routera". Wypróbowałem wszystkie opisane w tym wątku metody z wyjątkiem moda od @rezmus bo nie mam konta na uploadfiles. Czy można prosić autora o reupload np. na wetransfer? Będę wdzięczny. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...