SMART HOME PL Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) klikam na cloud storage i otwiera mi się zdjęcie nr 2,potem przechodze już do pobranych i widać jeden plik pobrany(jest napisane ZAKOŃCZONE),jak wejde w edytuj to jest tylko"usuń" i nic więcej. Edytowane 5 Maja 2019 przez bobo123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMART HOME PL Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 (edytowane) Panowie/panie,szybkie pytanie posiadając 2 kamery np xiaomi 360 1080p trzeba w każdej osobno wykupić chmurę ? czy wystarczy jedna ? Edytowane 12 Maja 2019 przez bobo123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 co do obrazkow to polskie tlumacznie wydaje sie fatalne (np wroc pod ikonka dyskietki), ale wyglada na to, ze masz pobrany gdzies ten filmik, tylko musisz go poszukac na android tez nie bylo latwo znalezc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco93 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Witam wszystkich Proszę o pomoc. Dziś kupiłem kamerkę Mi Home 360 1080P i mam problem, bo kamera nie widzi kodu kreskowego. Ten kod w telefonie jest mały, próbowałem przybliżać i oddalać telefon i ciągle nic. Region ustawiłem Chiny. Szlak mnie już trafia, instalowałem aplikację już kilka razy, bo moim zdaniem kod kreskowy powinien być większy. Ciągle to samo nie widzi kodu kreskowego. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iborkim Opublikowano 5 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Ciężko ocenic wielkość kodu na twoim telefonie nie widząc go i piszesz chyba o kodzie qr bo taki jest generowany w aplikacji do parowania kamer. Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilelele Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 (edytowane) Kupiłem dzisiaj kamerę mi home security camera 360 1080p i nie mogę połączyć się z WiFi, wyskakuje mi coś takiego i nie mogę połączyć się z moją siecią,, DOM". Sieć ma normalnie hasło itd Edytowane 11 Września 2019 przez Kamilelele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iborkim Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Miałem to samo na routerze mikrotik, zmieniłem router. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eris85 Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Witam Dziś dostałam kamerkę i dla sprawdzenia podłączyłem ją w kuchni. Potem przeniosłam ją do pokoju córki. Po odłączeniu kamerka przeszła w tryb off line i nie zmieniło się po ponownym podłączeniu więc postanowiłam ją zresetować, a następnie usunąć z aplikacji i ponownie dodać. I tu pojawia się problem bo kamerka już nie daje komunikatów i nie skanuje kodu. Cały czas pali się żółta dioda. Resetowałam ją kilkakrotnie i nic. Co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eris85 Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 Dnia 14.12.2018 o 09:05, mikeQ napisał: Witam serdecznie, mam problem z kamerką. Zakupiłem ją kilka dni temu z dostawą do firmy, w której pracuję. Jako, że nie mogłem powstrzymać się od przetestowania jej podłączyłem ją pod sieć wifi właśnie w mojej firmie. Bez problemu zeskanowała kod QR i podłączenie powiodło się. Stwierdziłem, że usunę urządzenie z aplikacji, aby ponownie podłączyć ją w domu. Niestety w domu nie potrafię jej podłączyć. Bo zresetowaniu przyciskiem z tyłu kamery przechodzę do skanowania kodu QR, ale kamerka nie potrafi zeskanować. W czym może być problem? Dodam, że internet mam z UPC jeśli miałoby to jakieś znaczenie. Proszę o pomoc Witam Czy udało Ci się rozwiązać problem. Mam podobną sytuację. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesiekM779 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Problem rozwiązany z kodem QR trzeba, blisko przyłożyć kamerę (wziąść do rąk) do tel oraz pochylić do góry i na dół i wykryje! Jeżeli kamera jest ustawiona prosto to nie może wykryć kodu. wczoraj tak robiłem i nic, w końcu dzisiaj wziąłem pohylilem i połączyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffonzo Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Zakupiłem dwie kamery oraz dwie karty SD do nich. Karty 64 GB, w aplikacji wyświetla się, że nie zainstalowano kart SD pomimo, że są w kamerze. Miał ktoś taki problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_m Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Dnia 18.09.2019 o 09:58, roman madej napisał: Witam Od kilku dni używam Xiaomi Mijia 360 1080p. Mój problem polega na tym, że samoczynnie przechodzi w tryb off line. Wymieniłem zasilacz, sprawdziłem płynność działania wi-fi wszystko ok. Wyłącza się różnie po 4,6 8, 10 godz. Najprostszym sposobem jej przywrócenia do on line jest odłączenie od zasilania na 2 s wówczas wszystko wraca do normy. Co zrobić żeby działała stale w on line? Mam od kilkunastu dni ten sam problem - kamera przechodzi po kilku godzinach w stan offline - zero podglądu, nagrywania - zostaje tylko odłączenie na moment zasilania i kamera wraca do żywych...ale tylko na pewien czas, potem powtórka z rozrywki. Do tego pojawił się problem z nocnym widzenie - jak już nagrywa, to momentami ciemność, by za moment włączyć tryb night vision. Wydaje mi się, że te problemy pojawiły się przy okazji jednej z ostatnich aktualizacji. Po co takie aktualizacje, skoro potem sprzęt nie dziala:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesiekM779 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Jeżeli nie widać karty to wejdź w ustawienia ogólne i zobacz czy jest aktualizacja sprzętowa, Jeśli tak to pobierz. Następnie po ponownym uruchomieniu wejdź w sd. Kto chce to mogę nagrać filmik i pokazać jak to u mnie np działa wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesiekM779 Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Dnia 18.10.2019 o 10:34, lukasz_m napisał: Mam od kilkunastu dni ten sam problem - kamera przechodzi po kilku godzinach w stan offline - zero podglądu, nagrywania - zostaje tylko odłączenie na moment zasilania i kamera wraca do żywych...ale tylko na pewien czas, potem powtórka z rozrywki. Do tego pojawił się problem z nocnym widzenie - jak już nagrywa, to momentami ciemność, by za moment włączyć tryb night vision. Wydaje mi się, że te problemy pojawiły się przy okazji jednej z ostatnich aktualizacji. Po co takie aktualizacje, skoro potem sprzęt nie dziala:( A nie możesz ponownie uruchomić urządzenia w ustawieniach kamery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_m Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 5 godzin temu, GrzesiekM779 napisał: A nie możesz ponownie uruchomić urządzenia w ustawieniach kamery? Ale problem jest taki, że odcina mi zdalny dostęp do kamery i wtedy nic nie mogę zrobić w ustawieniach kamery...chyba że o czymś nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesiekM779 Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 U mnie ten problem nie występuje. To ja mam znowu takie coś że 50kb/s czy 100kb połączenie jest , a na początku przy podłączeniu było płynnie- nie scinalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziuxd Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 (edytowane) Ja mam problem, po zmianie regionu z PL na Chiny (kamerka z PL dystrybucji, ale kolejne urządzenia wymagały przejścia na Chiny) obraz strasznie laguje, i ten na żywo i ten nagrany. Sprawdzałem nagrania na zewnętrznym odtwarzaczu i są okej, tylko aplikacja ma jakieś dzikie problemy. Mam spadki z 60kb/s do 6 czy nawet 0. Ah, w domu po WiFi problem wydaje się nie występować. Mówię o połączeniu LTE, ten sam operator, telefon, a nawet miejsce, z którego się łączę i raptem problem. Edytowane 7 Lutego 2020 przez radziuxd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuChar Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 Co w tym dziwnego? Łączysz się przez serwery chińskie, są lagi, stratne po drodze pakiety. Ciesz się, że w ogóle odbiera. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xiaomi redmi4X Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Witam, posiadam inną kamerkę mianowicie Mi home security 360 1080p i od kilku dni mam problem polegający na tym, że kamerka przestaje nagrywać filmy na kartę pamięci. Nie ma problemu z połączeniem się z samą kamerką, lecz nie mam dostępu do karty pamięci. Wyskakuje komunikat o konieczności sformowania karty. Po odłączeniu zasilania i ponownym włączeniu kamerki jest dostęp do karty pamięci i filmów znajdujących się na niej, lecz nie ma nagrań z kilku ostatnich godzin. Po ponownym uruchomieniu sytuacja powtarza się po kilkunastu godzinach. Kartę mam kingstona 64gb najwyższej klasy. Tryb nagrywania ustawiony na nagrywanie przy wykryciu zmiany obrazu. Na karcie jest około 4gb nagrań. Mam najnowsze oprogramowanie, kamerka zasilana ładowarką Xiaomi. Przez pół roku nie było żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 zmien karte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziuxd Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 (edytowane) Dziś kamera zdechła całkiem, najpierw szwankowała tylko przez LTE - zacinała się na 91% i nie było z nią połączenia. Sparowałem od nowa na PL serwerze to teraz wywala mi błąd "kamera nie włącza się 19, spróbuj później" czy coś takiego. To samo na Twojej apce Rezmus i na oficjalnej... ręce opadają. Edit: żeby być dokładniejszym, bo trochę ochłonąłem - w apce modowanej nie chciało pokazać mi kodu QR podczas parowania. W apce oficjalnej po dodaniu kamery jest błąd j/w, ale mogę zmieniać jej ustawienia np. włączać/wyłączać lampkę czuwania. Edytowane 26 Lutego 2020 przez radziuxd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 zacznij od podania modelu (na modzie ... > more settings > network info > model) i wersji firmware. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziuxd Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Na wstępie dodam, że przez Twoją apkę, ale na moim telefonie (wcześniej kombinowałem u żony) kod QR jednak pokazało, ale po sparowaniu efekt ten sam. model: chuangmi.camera.ipc009 fw: 3.5.8_0406 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 musisz zrobic downgrade. z tym firmware (ktore aktualizowales na china) nie bedzie ci dzialalo na eu. zrob format karty sd w kamerce i wrzuc na nia tf_recovery.img z tego zipa. odlacz kamere od pradu, podlacz z karta sd i poczekaj na downgrade firmware. http://cdn.cnbj2.fds.api.mi-img.com/chuangmi-cdn/product/ipc009/firmware/IPC009_3.4.6_0213.zip 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziuxd Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 (edytowane) No i to by wyjaśniało przyczynę błędu. Coś już mamy. ALE... na chińskim serwerze też nie chciało chodzić, tzn na Wi-Fi było okej, a na LTE zawieszało się na "przygotowywanie do odtwarzania wideo... 91%" nie pokazując błędu, właśnie dlatego w ogóle zacząłem przy tym dłubać. I generalnie to chciałbym zostać nadal na chińskim serwerze, bo niestety EU nie obsługuje BLE Cleargrass Bluetooth Gate nawet w modzie. Edytowane 26 Lutego 2020 przez radziuxd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 ten blad LTE to ludzie pisza, ze na android 10. mam dostep do 1 kamerki ipc009 na china i bez problemu dziala na LTE, ale mam tylko telefony z adndroid 9. zobacz czy na eu bedzie dzialalo po downgrade. bramka ble cleargrass nie dziala na eu? jaki blad? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziuxd Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Faktycznie! Żona robiła update do Androida 10 jakieś 3 dni temu i to by się pokrywało z momentem, kiedy kamera przestała się łączyć poza domem. Wydawało mi się, że jak bramki nie ma na liście to nawet nie ma co próbować jej parować, tymczasem właśnie sprawdziłem i rzeczywiście śmiga! Nawet nie wiesz jak jestem wdzięczny za pomoc. Teraz dziecko już śpi, ale jutro zrobię downgrade, naprawię ten bałagan, który porobiłem na obydwu telefonach i wreszcie będzie spokój i PL serwer, już nie mogę się doczekać. Jeszcze raz bardzo dziękuję. Jutro postaram się dać znać czy po downgrade + EU kamera zadziałała na Androidzie 10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziuxd Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Zrobiłem downgrade i porządek z urządzeniami na EU, kamera teraz łączy się ultra szybko. W ogóle to zasługa Twojego moda, że zauważalnie dłużej aplikacja jest trzymana w pamięci RAM? Klikam w skrót kamery i mam podgląd na pełnym ekranie wykadrowany tak samo jak godzinę wcześniej mimo, że robiłem inne rzeczy w telefonie. Na ori apce nigdy tak nie było, mimo, że mam 4GB RAM. Jestem w końcu w pełni zadowolony. Niestety, u żony bez zmian - na EU przez LTE, na Androidzie 10 nadal nie działa. Czekamy na jakiegoś fixa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 12 godzin temu, radziuxd napisał: Zrobiłem downgrade i porządek z urządzeniami na EU, kamera teraz łączy się ultra szybko. W ogóle to zasługa Twojego moda, że zauważalnie dłużej aplikacja jest trzymana w pamięci RAM? Klikam w skrót kamery i mam podgląd na pełnym ekranie wykadrowany tak samo jak godzinę wcześniej mimo, że robiłem inne rzeczy w telefonie. Na ori apce nigdy tak nie było, mimo, że mam 4GB RAM. Jestem w końcu w pełni zadowolony. Niestety, u żony bez zmian - na EU przez LTE, na Androidzie 10 nadal nie działa. Czekamy na jakiegoś fixa. sprawdz tak https://miuipolska.pl/forum/topic/41867-xiaomi-mijia-360°-home-security-1080p-problem-z-połączeniem/page/3/?tab=comments#comment-555003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziuxd Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 Kurcze dopiero dziś wszedłem tu przypadkiem i zobaczyłem Twoją odpowiedź. Oczywiście sposób działa i po raz kolejny bardzo dziękuję. Przy okazji chciałbym zapytać czy da się coś zrobić z tym, że apka Mi Home nie ma trybu horyzontalnego? Kupiłem ostatnio tablet i stało się to dość dokuczliwe, gdy ów tablet stoi poziomo na podstawce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się