Agata2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Hej, mniej więcej dwa miesiące temu kupiłam Redmi Note 4 w autoryzowanym MiStore w Krakowie. Telefon jak do tej pory działał bez zarzutu. Około tydzień temu zauważyłam, że czasem przestaje stykać mi ładowarka (podobnie jak telefon, oryginalna). Sprawdziłam, że nie jest to kwestia ładowarki do działa na innych telefonach bez problemu. Z dnia na dzień jest coraz gorzej, na początku wyłączała się tylko czasem, potem trzeba było jakoś odpowiednio ułożyć telefon, dziś jak styknie to święto... Wiem jak wygląda procedura wysyłania tego telefonu na gwarancję, ale chciałabym zapytać czy ja mogę coś zrobić, żeby nie musieć go na ten okres tracić? Czy faktycznie musi pojechać do naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz.ur Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, Agata2018 napisał: czy ja mogę coś zrobić Sprawdź czy gniazdo ładowania nie jest, zabrudzone, inny kabel, inna ładowarka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agata2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Gniazdo jest czyste - sprawdzone, inny kabel nie pomaga, inna ładowarka też nie, nawet jeśli to losowo, bo styka równie rzadko jak oryginał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agata2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Smuteczek ^^ bo ja bez normalnego telefonu jak bez ręki, niemniej jednak dziękuję bardzo za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cipek Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 (edytowane) U mnie miałem ten sam problem tylko po wymianie płytki nie ma żadnej poprawy. Nie ma znaczenia czy dociskam taśmy itd tak jakby problem z softem, bateria? Miał ktoś taki problem? Nie będe nigdzie telefonu odsyłał ponieważ micenter sobie z tym nie poradzi. po wymianie gniazdka teleofn i tak jest zależny od ułozenia kabla. Testowane różne kable i ładowarki więc tak jakby coś w telefonie nie łączyło ale to nie gniazdko.. Edytowane 25 Września 2018 przez Cipek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris18404 Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Poradziłeś sobie z tym problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się