pgrob Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Redmi 4 Pro przestał się włączać. Przy włączeniu pojawia się tylko logo mi.com i telefon się wyłącza. Działa fastboot, ale przy próbie flashowania pojawia się bład "Critical partition flashing is not allowed". Co mogę w tej sytuacji zrobić żeby telefon ożywić, albo co robię nie tak? Nie mam doświadczenia z Xiaomi więc proszę o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kacper Skrzypek Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Wejdź w recovery (wszystkie 3 przyciski). Co masz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgrob Posted April 7, 2018 Author Share Posted April 7, 2018 Jest "Main Menu" z Reboot, Wipe Data i Connect with MIAssistant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kacper Skrzypek Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Zrób Wipe Data (reset do ustawień fabrycznych) i sprawdź czy to coś zmieni Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgrob Posted April 8, 2018 Author Share Posted April 8, 2018 Zrobiłem Wipe Data, ale niestety nic to nie dało. Po włączeniu telefonu pojawia się logo Mi.com i po 10 sekundach telefon się wyłącza. Co jeszcze można w tej sytuaucji zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kacper Skrzypek Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Komp go jakkolwiek wykrywa?Da się go odpalić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgrob Posted April 8, 2018 Author Share Posted April 8, 2018 Przez te 10 sekud zanim telefon się wyłaczy to komp wykrywa "Urządzenie MTP USB" i próbuje zainstalować sterowniki. Instalacja kończy się niepowodzeniem bo telefon się wyłącza. W trybie fastboot po wpisaniu komendy "fastboot devices" wykrywa urządzenie "5158ceca7d43 fastboot" Link to comment Share on other sites More sharing options...