darekwelc Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Telefon Redmi note 4 (snapdragon 625) w sieci PLAY traci transmisję danych po wejściu w roaming sieci. Ponowne poprawne działanie tylko po restarcie fona .... Oprogramowanie MIUI Polska. Czy ktoś ma taki telefon w sieci PLAY i jak działa ? Czy jest podobny problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lamcza Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 backup i zrob mi flash na czysto do global stable jakiegos a potem sprawdz czy problem dalej wystepuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekwelc Opublikowano 6 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Ten fonik miał global EU z językiem polskim wersję stabilną (LTE b20) i też nie przełączał sieci PLAY w roamingu dlatego zdecydowałem się na MIUI Polska ... i nie pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lamcza Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) 5 godzin temu, darekwelc napisał: Ten fonik miał global EU z językiem polskim wersję stabilną (LTE b20) i też nie przełączał sieci PLAY w roamingu dlatego zdecydowałem się na MIUI Polska ... i nie pomogło co to jest global eu ? @cincin27 no mam nadzieje ze ma wlaczony roming Edytowane 6 Lutego 2018 przez Lamcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekwelc Opublikowano 6 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Może źle nazwałem miał global wersja stabilna z językiem polskim... Z tym roamingiem to byłoby za proste - oczywiście że włączony Roaming krajowy .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Mam global version stable aktualizacje ota, telefon w sieci Play już ponad rok i nie zauważyłem problemu, u mnie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lamcza Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Nadal bym proponowal mi flash z opcja clen all dla testu oczywiscie do global stable. Sam mam telefon w RBM czyli w sumie play i nie mam problemów. Sprawdz tez tel. na innej karcie sim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekwelc Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Po ok. miesiącu "walki" z telefonem jest sukces. Okazało się, że winne całej sytuacji było błędne ustawienie karty SIM (zaznaczam że ustawienia niezależne ode mnie - tylko od operatora). Po n-tej wizycie w salonie PLAY osoba kompetentna wyjaśniła mi że nie było zaznaczonej jakiejś opcji związanej z roamingiem krajowym. Ustawienie i wszystko gra. Polecam jak najbardziej Redmi Note 4 - teraz to dopiero śmiga .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad_pst Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 14 minut temu, dzidexx napisał: Jakbyś sobie przypomniał jakiej albo wrzucił obecne ustawienia to byłoby to pomocne dla innych. Wystarczy zadzwonić do Play żeby włączyli roaming krajowy. Samo włączenie roamingu krajowego w ustawieniach telefonu nie wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekwelc Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Wyjaśniam, że są to ustawienia dla mnie niedostępne. Gość w PLAY zrobił to na swoim kompie i ja nic nie widziałem. Sprawdzałem wcześniej na kartach SIM orange, plusa t-mobile i było OK ponieważ nie było przełączania pomiędzy nadajnikami jak to ma miejsce w sieci PLAY. Zostałem zmylony tym że kilkukrotnie miałem wymienianą kartę w PLAY na nową i zwracałem uwagę, że może coś trzeba jeszcze ustawić. Zawsze mówiono mi że wszystko jest OK i szukać trzeba winy w oprogramowaniu fona. Wpadłem na pomysł włożenia innej karty SIM (PLAY) od kolegi i jakież było moje zdumienie, że wszystko chodzi prawidłowo. Wtedy udałem się do salonu PLAY (chyba już 7,8 raz) i jak to pokazałem to pracownik zareagował i po porostu zaznaczył mi potrzebną opcję. Mówił coś o roamingu krajowym - tylko tyle wiem. Dodatkowo mój znajomy miał taki sam problem w PLAY na jakimś SAMSUNGU i powiedział że radzi sobie w ten sposób że nie resetuje fona tylko włącza i wyłącza tryb samolotowy. Tak się do tego przyzwyczaił że uznał to za normalną rzecz. Po mojej opowieści złożył wizytę w salonie PLAY i doznał olśnienia; problem został mu usunięty jak w moim przypadku. REASUMUJĄC nie mam nic do osób zatrudnionych przy obsłudze klientów PLAY (w większości są ludzie młodzi i niekoniecznie doświadczeni, przeszkoleni w sprawach technicznych - może bardziej w marketingowych). Trzeba czasem samemu coś poczytać i mocno to artykułować - czemu służy powyższe forum. Wszystkim dziękuję za zainteresowanie i pomoc ... Wszystko się zgadza tylko jak się ma pecha to po kolejnych wizytach w salonach (różnych) człowiek ufa że jest wszystko ze strony operatora OK i brnie w inny sposób rozwiązania tematu... Jeszcze na koniec dodam że posiadam taryfę rodzinną składającą się z 5 numerów i tylko mój miał taki problem, no więc do głowy mi nie przyszło że coś może być nie tak ze strony operatora albo wręcz tam dzwonić z reklamacją - wizyta osobiste w salonach chyba powinny wystarczać .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi