darekwelc

Użytkownicy
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About darekwelc

  • Rank
    Nowy
  1. W Xiaomi redmi note 4 po ostatniej aktualizacji nie mogę "usunąć" powiadomień o zmianie nadajnika. Ciągle świeci się dioda i wyświetla komunikat typu: "Pradolina Podkarpacka"lub "Rzeszów" itp. Przez cały dzień się nazbiera. P.S. Wcześniej można to było usunąć w ustawieniach SMS - teraz nie działa
  2. Wyjaśniam, że są to ustawienia dla mnie niedostępne. Gość w PLAY zrobił to na swoim kompie i ja nic nie widziałem. Sprawdzałem wcześniej na kartach SIM orange, plusa t-mobile i było OK ponieważ nie było przełączania pomiędzy nadajnikami jak to ma miejsce w sieci PLAY. Zostałem zmylony tym że kilkukrotnie miałem wymienianą kartę w PLAY na nową i zwracałem uwagę, że może coś trzeba jeszcze ustawić. Zawsze mówiono mi że wszystko jest OK i szukać trzeba winy w oprogramowaniu fona. Wpadłem na pomysł włożenia innej karty SIM (PLAY) od kolegi i jakież było moje zdumienie, że wszystko chodzi prawidłowo. Wtedy udałem się do salonu PLAY (chyba już 7,8 raz) i jak to pokazałem to pracownik zareagował i po porostu zaznaczył mi potrzebną opcję. Mówił coś o roamingu krajowym - tylko tyle wiem. Dodatkowo mój znajomy miał taki sam problem w PLAY na jakimś SAMSUNGU i powiedział że radzi sobie w ten sposób że nie resetuje fona tylko włącza i wyłącza tryb samolotowy. Tak się do tego przyzwyczaił że uznał to za normalną rzecz. Po mojej opowieści złożył wizytę w salonie PLAY i doznał olśnienia; problem został mu usunięty jak w moim przypadku. REASUMUJĄC nie mam nic do osób zatrudnionych przy obsłudze klientów PLAY (w większości są ludzie młodzi i niekoniecznie doświadczeni, przeszkoleni w sprawach technicznych - może bardziej w marketingowych). Trzeba czasem samemu coś poczytać i mocno to artykułować - czemu służy powyższe forum. Wszystkim dziękuję za zainteresowanie i pomoc ... Wszystko się zgadza tylko jak się ma pecha to po kolejnych wizytach w salonach (różnych) człowiek ufa że jest wszystko ze strony operatora OK i brnie w inny sposób rozwiązania tematu... Jeszcze na koniec dodam że posiadam taryfę rodzinną składającą się z 5 numerów i tylko mój miał taki problem, no więc do głowy mi nie przyszło że coś może być nie tak ze strony operatora albo wręcz tam dzwonić z reklamacją - wizyta osobiste w salonach chyba powinny wystarczać ....
  3. Po ok. miesiącu "walki" z telefonem jest sukces. Okazało się, że winne całej sytuacji było błędne ustawienie karty SIM (zaznaczam że ustawienia niezależne ode mnie - tylko od operatora). Po n-tej wizycie w salonie PLAY osoba kompetentna wyjaśniła mi że nie było zaznaczonej jakiejś opcji związanej z roamingiem krajowym. Ustawienie i wszystko gra. Polecam jak najbardziej Redmi Note 4 - teraz to dopiero śmiga ....
  4. Może źle nazwałem miał global wersja stabilna z językiem polskim... Z tym roamingiem to byłoby za proste - oczywiście że włączony Roaming krajowy ....
  5. Ten fonik miał global EU z językiem polskim wersję stabilną (LTE b20) i też nie przełączał sieci PLAY w roamingu dlatego zdecydowałem się na MIUI Polska ... i nie pomogło
  6. Telefon Redmi note 4 (snapdragon 625) w sieci PLAY traci transmisję danych po wejściu w roaming sieci. Ponowne poprawne działanie tylko po restarcie fona .... Oprogramowanie MIUI Polska. Czy ktoś ma taki telefon w sieci PLAY i jak działa ? Czy jest podobny problem ?
  7. Kartę SIM u operatora już wymieniałem - bez zmian ...
  8. U mnie tylko: Automatyczny LTE; Automatyczny 3G i Tylko sieci 2G. Reasumując pojawienie się literki R w kółeczku blokuje transmisję danych - tylko restart fona wchodzi w grę. Poświęciłem temu już dość dużo czasu i bez efektów .....
  9. Telefon redmi note 4 (procesor snapdragon 625) działający w sieci PLAY. (kupiony na allegro z oprogramowaniem GLOBAL EU z językiem polskim) Mam problem z roamingiem danych. Opisuję sytuację: jeżeli wskoczy roaming np. Orange lub T-MOBILE nie ma transmisji danych; po powrocie do sieci PLAY nie ma możliwości korzystać z transmisji danych chociaż jestem w zasięgu sieci PLAY LTE. Należy w takiej sytuacji zrestartować fona i już jest OK. Przykład: Jadąc windą tracę zasięg (to dla mnie zrozumiałe ..). Jednak po wyjściu z windy nie mogę korzystać z transmisji danych. Sprawę rozwiązuje restart telefonu - od razu full zasięg LTE. I tak za każdym razem. Zmieniłem oprogramowanie na MIUI Polska. W PLAY twierdzą że to wina sprzętu lub oprogramowania; z ich strony jest OK - nawet wymienili kartę SIM żeby wyeliminować tą ewentualność. Proszę o pomoc - mam już dosyć restartowania fona ....