DekiChan Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Witam was serdecznie . Mianowicie zgubiłem telefon na którym miałem sparowaną opaske mi band 2 i w dniu dzisiejszym zakupiłem nowy telefon no i jak na złośc wyskakuje mi komunikat "opaska jest sparowana z innym urządzeniem Rozłącz opaskę i spróbuj ponownie " czy da radę coś z tym zrobić czy trzeba nową kupić ? Proszę o szybką odpowiedz z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sondejmarek Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Zaloguj się na swoje wcześniej utworzone konto Mi przez Mi Fit w nowym telefonie (nie twórz nowego). Powinno się udać.Ktoś miał podobny problem, udało się. Poszukaj w wątkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZduneX25 Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Tytuł wątku jest zbyt krótki, lub niedosadnie opisuje poruszany problem. Popraw proszę tytuł, w przeciwnym wypadku wątek zostanie przeniesiony do kosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedos Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Dokładnie musisz odłączyć opaskę. Czyli logujesz się na stare konto i odlaczaszWysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi