Strawqens Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Witam Nie mam zamiaru kierować się stereotypami typu (łeee chinol , gdzie ty to naprawisz ). Więc zamierzam rozpocząć przygodę z Xiaomi . Padło akurat na mi5, z góry mówie że jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o tę marke. I otóż moje pytania Jak z funkcjonalnością w tych urządzeniach, czy możliwosciami doganiają standardowego androida (słyszałem że xiaomi bardzo mocno ingeruje w system dlatego pytam )? Czy urządzenia są w pełni spolszczone oraz wspierane ? Kupić teraz, czy się wstrzymać do nowego roku ze względu na cene, czy spadek nie bedzie tak odczuwalny ? O co dokładnie chodzi z nieoficjalnym miui, czym sie różni i które oprogramowanie jest warte zachodu ? I jak oceniacie owy sklep http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Mi5-5-2inch-FHD-Android-6-0-OS-4GB-64GB-4G-LTE-Smartphone-64-Bit-Qualcomm-Snapdragon-820-Quad-Core-Type-C---Black-363115.html taniej Xiaomi z free shippingiem nie znalazłem .