Skocz do zawartości

Brak synchronizacji poczty


Mikołaj Koput

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...

Witam

Od aktualizacji jakieś 2 miesiące temu jak i również przy aktualizacji 7.7.20 pojawił mi się problem z działaniem aplikacji pocztowej. Poczta wysyłana jest prawidłowo i dochodzi do adresata, ale przy próbie pobrania poczty lub synchronizacji poczty wyskakuje mi komunikat "nie można połączyć z siecią". Tak działa zarówno na Wi-Fi i na lte. W tym samym czasie wysyła pocztę poprawnie. Internet działa, przeglądarka działa, inne aplikacje wymagające dostępu również działają poprawnie. Ustawienia poczty nie były zmieniane i wyglądają poprawnie.

O co chodzi?

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Arturo.sz napisał:

Działało poprawnie. W komputerze nic nie zmieniałem i działa bez zarzutów.

Jak rozumiem, router sprawdziłeś? To znaczy zresetowałeś go? Tam też czasem może się coś pokrzaczyć.

Ponadto spróbuj wyczyścić dane aplikacji i pamięć podręczną poczty - będzie konieczna ponowna konfiguracja kont(a) pocztowych(ego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na różnych routerach spróbowałem no i na internecie "komórkowym" również.

Gdzie się czyści pamięć podręczną poczty? Czyszczenie telefonu z pozycji panelu sterowania robię regularnie.

Czy dobrze rozumiem, że po wyczyszczeniu pamięci podręcznej poczty trzeba będzie wykonać ponowną konfigurację konta? A co z mailami, które sobie zostawiłem , też się wykasują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Arturo.sz napisał:

Czy dobrze rozumiem, że po wyczyszczeniu pamięci podręcznej poczty trzeba będzie wykonać ponowną konfigurację konta? A co z mailami, które sobie zostawiłem , też się wykasują?

Czyszczenie wykonujesz w Ustawienia -> Aplikacje -> Zainstalowane -> Poczta -> po przewinięciu na dół panelu będą dwa przyciski: Wyczyść dane i Wyczyść pamięć podręczną. Spróbuj drugiej opcji, jeśli nie pomoże, spróbuj pierwszej.

Czyszczenie danych aplikacji odbywa się tylko i wyłącznie w telefonie. To nic innego jak usunięcie danych logowania do konta pocztowego oraz danych konfiguracyjnych - portów, protokołów zabezpieczeń, protokołów poczty, etc. Maile są na serwerze pocztowym, więc nawet jeśli miałeś pocztę w telefonie skonfigurowaną na IMAP, to maile pozostaną nietknięte. Czyszczenie obejmuje jedynie wspomniane ustawienia na urządzeniu i nic poza tym. :) Dla 100-procentowej pewności sprawdź, poprzez przeglądarkę na PC, czy są one w skrzynce poczty. Jeśli tak, to śmiało możesz czyścić aplikację w telefonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Nezumi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...