Question

Witam wszystkich serdecznie! Oglądając wiele filmów o telefonach marki Xiaomi postanowiłem spróbować zanurzyć się się w świat tych telefonów. Jestem w tym totalnie zielony dlatego chciałbym zapytać was, użytkowników o pomoc w wyborze telefonu za około 1000 polskich złotówek. 
Czego oczekuje od telefonu to:

-Ekran 5 cali lub trochę większy
-Bateria która wytrzyma przynajmniej jeden pełny dzień intensywnego użytkowania (sieć 3G/LTE włączona przez cały dzień [czas włączenia ekranu dzisiaj:5 g 47m, ładowany w połowie dnia], czasem jakaś gierka, dużo muzyki i Youtube oraz przeglądania stron internetowych)
-Najlepiej język polski a przynajmniej angielski oraz możliwość usunięcia "śmieciowych aplikacji" (wiem, że ma to coś wspólnego z Bootloaderemi rootem ale nie znam się na tym) 

Myślałem nad Redmi Note 3 Pro albo Mi4s. Pozdrawiam :D

15 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ciężko będzie Ci znaleźć telefon który wytrzyma przy takim użytkowaniu cały dzień. Ale ja bym się do Mi4C skierował. Wersję 32GB kupisz za niecały 1000. Do tego wgrywasz MIUIPolska i masz system w miare bez śmieci .

• 0

Brałbym coś z Redmi 3 lub Redmi Note 3 Pro, żaden inny nie zapewni Ci 5h SoT przy intensywnym użytkowaniu...

• 0
12 godzin temu, Nezumi napisał:

Brałbym coś z Redmi 3 lub Redmi Note 3 Pro, żaden inny nie zapewni Ci 5h SoT przy intensywnym użytkowaniu...

Dokladnie myślałem o RDN3P 

• 0

Osobiście mi4s mi się nie podoba i wolałbym wersję mi4c. "Eska" natomiast ma czytnik linii papilarnych, co jest dużym plusem. Wybór należy do Ciebie.

• 0

Wygląd, według mnie jest on taki bardziej kobiecy ;) dodatkowo trzeba się zastanowić czy warto tyle kasy dokładać do czytnika linii i slotu sd. 

• 0

Ja mam dylemat między redmi note 3 pro a Mi note. I coraz bardziej kieruje się ku Mi note. Rozważałem też Mi4s ale fakt wydaje mi się bardziej kobiecy no i 5 cali to już nie dla mnie.

• 0

@Mats Czy ja wiem czy czarna wersja jest aż tak kobieca, wg. mnie jest elegancka