Jump to content

Rafcio082

Użytkownicy
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Rafcio082's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

7

Reputation

  1. A bateria szybciej leci czy normalnie? Ja bym spróbował resetu do ustawień fabrycznych, ewentualnie wgranie na nowo softu
  2. Mi 10. Wczoraj na Globalu przyszła taka aktualizacja 12.2.5.0 RJBMIXM.
  3. Ja na Andku 11 i Nju mobile mam VoLTE, ale polecam po aktualizacji reset bo się cuda z fonem działy
  4. Czy ktoś po aktualizacji na Andku Stable 12.2.1 ma taki błąd, że nie idzie nic przesłać przez bluetooth i nie chcą się otwierać linki np. na Facebooku? Pytam bo nie wiem czy robić reset fona?
  5. Asystent google działa po "voice match", ale jak wywołać asystenta bez tego mówienia "ok google"? Acha, na Andku 11 powróciły trzy kropki do ustawienia aktualizacji i tak jak pisałem, nie miałem zaznaczonych wczesnych aktualizacji.
  6. Klonowanie aplikacji działa, a jak włączało się asystenta? W Mi 9 był osobny przycisk a w Mi 10?. Głupio się przyznać ale nie korzystam z tego
  7. Oki, zainstalowałem najnowszy soft na Mi 10 -Android 11 przez OTA i na pierwszy rzut oka wszystko działa.
  8. Najlepsze w tym to, że nigdy nie włączałem wczesnych aktualizacji, a teraz nawet nie ma jak sprawdzić czy są włączone, bo nie ma tej opcji. Ehhh Raz kozie śmierć. Jak jutro przyjdę z roboty to zaktualizuję.
  9. Przed chwilą taki update mi się pojawił na Globalu w Mi 10. Nie wiem czy aktualizować bo ten tekst o niestabilności nie zachęca
  10. Mam to samo. Czasem aby doszedł sms muszę zresrtartować telefon i potem stuknąć w wiadomość "wyślij ponownie". Dramat
  11. Tyle że babka na infolini CCS mówiła, że nie każdy ma autoryzację serwisu. Nie wiem od czego to zależne, ale mój po nr IMEI mówiła że mam 24 miechy
  12. Ja mam Mi 10 Global z Ali, z magazynu w Polsce i gwarancję mam 2 letnią potwierdzoną po nr IMEI w serwisie CCS. Początek gwarancji leci od dnia aktywacji i nie jest potrzebny paragon.
  13. Oki, dzięki. Ja nie mam. Karta SIM nowa, wymieniana w zeszłym miesiącu (NJU Mobile) Przełożyłem kartę SIM od syna z Virgin Mobile i na mojej Mi 10 była opcja włączona VoLTE czyli telefon mam OK. Z tego wygląda, że pomimo wymiany w zeszłym miesiącu karty SIM mam jakąś starą nie obsługującą VoLTE. Spróbuje zadzwonić do obsługi NJU zobaczymy co mi powiedzą No i tak. Moja karta SIM wspiera VoLTE i babka na obsłudze nju ponoć włączyła i wyłączyła mi opcje VoLTE i za pół godziny miałem włączyć i wyłączyć fona. Nic to nie dało. Dalej nie mam VoLTE. Zadzwoniłem ponownie aby zrobić zgłoszenie dlaczego nie mam tego w opcjach to gość mi twierdzi, że zgłoszenia przyjąć nie może bo telefony Xiaomi nie wspierają VOLTE w Orange i NJU. Ręce opadają. Działa komuś na globalu w Mi 10 VoLTE ? Czy tylko na EEA?
  14. Ale że co? Że nie widać opcji w menu, a jest włączona czy jak? Zastanawia mnie to, że syn ma soft global na Mi 8 lite, a ja też na Globalu w Mi 10 nie mam tego VoLTE w ogóle widocznego
  15. U mnie na sofcie 12.0.6 nie ma Volte i na telefonie jeszcze tego nie widziałem. Jestem w Nju Mobile na nadajnikach Orange. Czyżby Nju zablokowało tą usługę dla swoich klientów ?
×
×
  • Create New...