Sucharek

Użytkownicy
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Sucharek

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ja waże 120 kg. M365 podrasowana na około 700W. pod niektóre górki podjeżdżam, a pod niektóre nie :). Na rowerze podjężdżam pod wszystkie z nich używając przerzutek. chyba nie da sie łatwo odpowiedzieć na to pytanie.
  2. taki dziwny odczyt falującego napiecia moze być tylko przy naciśnietym hamulcu kiedy lampka pulsuje. ale na pewno nie 10V
  3. Jeżdzę regularnie już 2 zimę, w deszczy śniegu i błocie, jedyne co robię to nakładka na przycisk (wydruk 3d). w sumie już prawie 1700km. Jak dotąd żadnych problemów poza: - totalnie ubłoconą hulajnogą (ktoś mnie kiedyś ładnie na tym forum zapytał czy pole nią oram (orzę??- nie wiem jak to się pisze ) - drugą już uwaloną lampką tylną.. (tym razem opona 10 lekko zdeformowana wytarła przewód od strony mocowania błotnika, mimo że był poprowadzony w nowy sposób z usuniętą wtyczką :(. Poddałem się i mam teraz lampkę przyczepianą do plecaka - jest dużo lepiej widoczna i na lepszej wysokości co nie jest bez znaczenia jeśli wzdłuż ścieżki rowerowej są zywopłoty żadnych innych śladów zniszczeń czy korozji. Po dzisiejszym porannym deszczu (kawałek jade przez szutry) mój pojazd wygląda tak jak na załączonym obrazku
  4. jeśli dobrze pamietam to u naszego kolegi ze wschodu widziałem komplet: rozwiertak plus tulejki do "fachowej" modyfikacji wyrabiających się uszu. Taka operacja powinna raz na zawsze załatwić temat. ja jak na razie skazowałem podkładką i zobaczymy co bedzie dalej. nalatane mam już 1600km i właśnie pekła mi śruba. Niestety chińscy inżynierkowie się tutaj nie popisali.
  5. potwierdzm: ciśnienie w oponach to klucz do zasięgu
  6. testował już ktoś może ten bezdętkowy podobno wynalazek? nie ma niestety średnicy wewnętrznej podanej.... https://pl.aliexpress.com/item/4000162340116.html?spm=a2g0o.cart.0.0.7eb23c00HnDAlt&mp=1
  7. troche padało ostatnio a musze przejechac przez pare błotnistych scieżek + szuter tak slime sie zmywa.... tyle że jak wejdzie głeboko w wykładzinę to nie jest ciekawe..... najbardziej mnie zszokowało, że tak po prostu sobie wybuchła po dobrych 5 godzinach od przyjazu do biura..... kurde ludzie zaczeli biegać po open space... :):):)
  8. Wandzia tył po 200km, pompowana na 3bar siedze sobie w biurze.... aż tu NAGLE:
  9. no i wszystko jasne... zorganizowałem sobie telefon z androidem i wgrałem przez androidową appkę, wszystko git!
  10. hejka jeździłem całą zeszłą zimę nawet przy -10 stopniach, po śniegu lodzie i błocie..... żadnych problemów, bateria żyje. nie zauważałem żadnego obniżenia czasu życia baterii.... hulajka wyniesiona ciepła z domu, 6km (około 15 minut) jazdy i do ciepłego biura itd. itd. tylko ubrać się trzeba odpowiednio.....
  11. 0.1 dolozylem bo 40 wpisane z reki nie dzialalo i pomydlalem ze moze jak wybiore cos innego za pomoca przyciskow to cos zmieni (probowalem juz chyba wszystkiego wszystkiego ) 37 musi byc zeby przy oponach 10” jechac 26 km/h a z gorki 29. Przy wpisaniu 30 jedzie max 23. Jakis przelicznik ma dziwny, jest o tym w dyskusji ogolnej. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. proszę: https://m365.botox.bz?version=DRV138&kers_min_speed=40.1&normal_max_speed=37&eco_max_speed=30&motor_start_speed=2.99&motor_power_constant=36839&remove_hard_speed_limit=on&wheel_speed_const=315
  13. wgrywam już po raz kolejny na obu wersjach 1.3.8 i 1.4.2 i nie mogę wyłaczyc kersu. oczywiście 40km/h ustawione. wgrywanie ok. moc wyraznie zwiększona, koła zmienione na 10, max predkość podniesiona do 29 (sprawdzone na uniesionym kole). ale kers jak był tak i jest... co robie źle?
  14. Potestowałem w weekend. mnożnik 315 ok, predkość zgodna z gps. max predkość 37 nic nie zmienia - jade max 25, a z górki 28. Wsadziłem mojego 14 letniego syna na testy (40 kg ) i tez max pojechał 26km/h na płaskim mnożnik mocy ustawiony na 700W i czuć to wyrażnie (wreszcie dobijam do 25km/h). zużycie baterii około 10% większe niż na oryginalnych ustawianiach. temp silnika taka jak była czyli - ciepły dynamika wróciła prawie jak do oryginału na oponkach 8.5. co ciekawe apka dashbord M356 jako moc zużywaną w czasie jazdy ciągle pokazuje max 550W. edit: tak się jeszcze teraz zastanawiam nad max predkoscia - chyba bład z mojej strony bo nie zdjąłem hard ogranicznika 35km/h