Riva2000

Użytkownicy
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Riva2000

  • Rank
    Użytkownik

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam czy przerobił by ktos te tarcze na dni tygodnia polskie bo próbowałem ale mi nie wychodzi nie chce jej wgrac do opaski https://amazfitwatchfaces.com/mi-band-4/view/5073
  2. Dziekuje bardzo moim zdaniem to najlepsze tarcze jakie dotej pory wymyślono maja wszystko co potrzeba na swoim miejscu
  3. Zmienil by ktos te tarcze co podaje w załączniku na polski chodzi mi o polskie dni tygodnia zeby dac na dole zamiast angielskich podejmie sie ktos? https://amazfitwatchfaces.com/mi-band-4/view/4115 W 2 wersjach https://amazfitwatchfaces.com/mi-band-4/view/4094
  4. Tarcza jest super tylko chcialem zmodyfikowac kolory ktos sie tego podejmnie ?
  5. Witam mam prozbe ktos by sie podjol da rade zmodyfikowac ta tarcze ? Chodzi mi o to aby byly np jasno niebieska ikona kilometrow i ikona krokow i tak samo bateria bez znaczka % i tez jasnoniebieska obramowka wokolo daty ? A w dniach tygodnia tylko sobota na zielono a niedziela na czerwono da rade zmodyfikowac ta tarcze duzo do roboty nie ma tylko zmiana kolorow
  6. Wlasnie dzis doszedłem do tego ze jednak blokada ekranu mibamda zjadala mi mocno baterie teraz gdy to odrazu wylaczylem to nagle od 2 dni spada tylko o 1/2% kto by pomyslal hehe radze nie blokowac ekranu w opasce
  7. Czy ma ktos tez taki problem z miband 4 ? Chodzi o to ze nagle od 2 dni bateria zaczela mi schodzic 20 % dziennie a wczesniej dzialalo wszystko 3 tyg i bylo ok wszystko mam powylanczane a i tak za szybko schodzi czy to wina aktualizacji N&f?
  8. Mam pytanie do wszystkich jak ustawic w aplikacji miband tools polskie znaki tylu ó.ę.ć itd ? Bo nie moge cos ustawic i ciagle widzi mi zamiast np ó to o jak to zmienic ?
  9. Czesc kolego widzę ze zaczynasz tworzyć super tarcze ta co masz na reku jest genialna mam ja juz na swoim mibandzie 4 namawiam cie do tworzenia kolejnych na bazowych angielskich tarczach troche pozmieniac dodac polskie dni tygodnia i bedzie git jak chcesz to wysle ci pare projektow do przerobienia ? Bo ja tego kompletnie nie potrafie robic a chetnie bym pozmienial czasami na jakies fajne polskie tarcze pozdrawiam cie... i daj znac...
  10. No tak ale mi chodzi bardziej o to czy wogule beda robic te tarcze z językiem polskim ? Na stronach z tarczami czy nie narazie nic nie zaobserwowałem
  11. A jak zrobic zeby wyswietlalo w tarczach polskie dni tygodnia wszedzie sa tarcze po angielsku hinsku i rusku jak to zrobic wie ktos ?
  12. Mam tak robilem i tak i tak i nadal wywala mi odrazu po angielsku po chwili i nawet nie moge zmieniac tarcz bo jest to samo próbowałem juz wszystkiego i nadal zmienia mi na angielski całkowicie w opasce dziwne chyba cos ta aktualzacje na polski zle zrobili i trzeba czekac na jakies poprawki cos koliduje z innymi aplikacjami
  13. Z ta aktualizacja jest problem bo dziala po polsku a jak polaczymy opaske z inna aplikacja typu N&F pro czy inna to juz dziala znowu po angielsku wszystko odrazu czym to jest spowodowane wie ktos ? Moze musza wszystkie aplikacje uaktualnić?
  14. Mam pytanie czy wszystkim wgrywa tarcze zegarka bardzo dlugo po nowej aktualizacji chodzi o aplikacje N&F pro ? W poprzedniej wersji bylo wszystko ok i wgranie zajmowalo 5 s teraz wgrywa tarcze ponad minute zbyt czasochłonne ma ktos tez taki problem ?