papierki2

Użytkownicy
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About papierki2

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzieki. Poszło, ale gdzieś mi się straciły dwa motywy zainstalowane fabrycznie... P.S. Pojawiły się ponownie po usunięciu tego nowego. Dziwne rzeczy
  2. no jasne, wchodząc w aplikację z motywami nie ma funkcji dodaj lub pobierz
  3. Ściągnąłem zaproponowany motyw, niestety na moim romie nie mogę go zainstalować. Jakieś sugestie?
  4. Nie będę uszczęśliwiał się na siłę tym bardziej, że miernik nie mój tylko pożyczony od kolegi, a po drugie to połączenie fatalnie wygląda. Indukcję podpinam pod ładowarkę QC 3.0 z zestawu, a zakupioną na aliexpress ładowarkę MDY-10-EH zgłaszam jako towar niezgodny z opisem, ponieważ widzę, że to wina tego zasilacza. Wykorzystam go jako dodatkową ładowarkę do bezpośredniego podłączenia.Tyle mi wystarczy, choć niesmak po zakupach pozostał.
  5. Ale ładowarka indukcyjna załączyła się normalnie (migła zielona dioda 3 razy) bez przyłożonego do niej telefonu. Wtedy już wiedziałem, że zadziała jak położę na niej telefon. Więc on nie był impulsem do wynegocjowania wyższego napięcia.
  6. No i pewne rzeczy wyjaśniły się przy pomocy... miernika USB. Co prawda miernik, którego użyłem wskazywał tylko napięcie do wartości 8,99 V ale tak naprawdę nie to mnie zaskoczyło. Otóż podłączając go do zasilacza MDY-10-EH przy pomocy przewodu oryginalnego i tego drugiego dołączonego do ładowarki również - ładowarka indukcyjna nagle "ożyła" i zaczęła ładować telefon w trybie "charge TURBO". Miernik w tym momencie wskazywał 8,99 V (najwyższa możliwa wartość) przy prądzie 1,27 A. Podejrzewam, że gdybym użył miernika o wyższym zakresie napięcia pokazał by mi inną większą wartość napięcia. Po odłączeniu miernika i podpięciu z powrotem kabla do zasilacza sytuacja wróciła do "normy" czyli talerzyk przestał ładować. No i co o tym myśleć kolego @sp4ubw ? Wychodzi na to, że ani talerzyk ani ładowarka nie są uszkodzone tylko w jakiś sposób "niekompatybilne"
  7. można trochę jaśniej
  8. Przed chwilą odłączyłem telefon od ładowarki zakupionej na aliexpress która nie chce współpracować z indukcją. Efekt: telefon naładowany w 1 godz. od stanu 19% do 100%. Czyli nie ma zmiłuj, w moim przypadku ładowarka musi być dobra. Podczas podłączania do telefonu pojawia się ikona "Charge TURBO" i rzeczywiście ładowanie jest bardzo szybkie. Czyli u mnie felerny talerzyk (słabszej mocy, podejrzewam 10W), ale dla spokoju i tak jeszcze zrobię pomiar aby wykluczyć wszystkie wątpliwości. Na przyszłość co mogę poradzić osobom, które zastanawiają się nad kupnem ładowarki indukcyjnej, to to żeby kupowali wszystko w zestawie (jeden BOX), a nie oddzielnie tak jak ja i kolega powyżej.
  9. Wszystko ok, tylko czy miernik w ogóle coś wskaże przy podłączonym wtyku do indukcji skoro ona nie reaguje na podłączenie ładowarki o większej mocy? Jeżeli myślisz, że tak będzie przejdę się do jakiegoś elektronicznego, kupię i sprawdzę.
  10. Niestety nie jestem z Białegostoku ani z pobliża. Ale czy na podstawie podanych przeze mnie informacji nie można wykluczyć usterki któregoś z urządzeń? Skoro zasilacz sieciowy podłączony bezpośrednio do telefonu ładuje go w trybie TURBO to czy on może być uszkodzony? Bardziej stawiałbym na indukcję która jest mniejszej mocy niż powinna i może dlatego nie reaguje na podłączenie zasilacza o mocy 27W, a reaguje na 18W? No chyba, że jest jeszcze coś czego nie wiem, a co może być przyczyną niedziałania indukcji w połączeniu z zasilaczem 28W. Przewody raczej wykluczam, bo ten w zestawie z telefonem jest gruby i solidny.
  11. Ja u tego sprzedawcy kupowałem sam "talerzyk". Niestety jak opisuję wyżej mam z nim problem. Wydaje mi się, że indukcja zamiast 20W ma tylko 10W a sprzedawana jest jako 20-ka pomimo napisów na opakowaniu i samej ładowarce, że jest tam 20W. Zasilacz kupiony oddzielnie podłączony bezpośrednio do telefonu pokazuje na nim "charge TURBO" więc z nim jest chyba ok. Niestety nie mam drugiego Napięcie mierzone na wyjściu zasilaczy przy QC 4.0 pokazywał 5,2 V na QC 3.0 równe 5 V, no ale to było bez odbiorników
  12. No więc tak... Ponieważ nie miałem miernika usb co poniektórzy, poświęciłem niepotrzebny kabel usb na potrzeby pomiarów uniwersalnym miernikiem elektronicznym (miernik profesjonalny, nie z marketu za 20 zł.) Na telefonie zainstalowana apka Amper. Pomiary dokonywałem na dwóch zasilaczach: oryginalnym zawartym w zestawie telefonem QC 3.0 (18W) i zakupionym na aliexpress MDY-10-EH QC 4.0 (20W). I wyszło to tak: 1. QC 3.0 - prąd ładowania 0,515 A (miernik - M); 0,25 A (ap. Amper - A) - podł. bezp. do telefonu 2. QC 4.0 - pr. ład. 0,7 A - (M); 0,49 A (A) - podł. bezp. do telefonu 3. QC 3.0 - pr. ład. 1,25 A - (M); 2,1 A (A) - podł. do ład. indukcyjnej, telefon na ładowarce 4. QC 4.0 - brak reakcji - ładowarka nie działa Proszę kolegów znających się bardziej na rzeczy niż ja o jakieś przemyślenia co do powyższych wyników. Jak widać aplikacja w telefonie to jakiś farmazon i pokazuje zupełnie inne wartości niż profesjonalny miernik. Pomiary były dokonywane przy naładowanym telefonie około 60 %
  13. Ja na pudełku z indukcji nie miałem żadnego hologramu (nawet nie wiem czy powinien być), natomiast sieciówka przyszła bez żadnego opakowania, tylko koperta bąbelkowa. Kabelek w sieciówce też jakby odrobinę cieńszy niż tez oryginalny z zestawu z telefonem. Co do wiatraka to się nie wypowiem bo nie wiem. W mojej indukcji wiatraczek słychać.
  14. O ile w przypadku ładowarki sieciowej nie jest to problem to przy "talerzyku" już tak. Bez rozbierania chyba się nie obędzie, a nie o to mi chodzi, żeby go demontować.
  15. Mam dokładnie tak samo. Talerzyk kupiony oddzielnie, ładowarka z aliexpress również oddzielnie typ MDY-10-EH. Podłączone razem - nie działa. Talerzyk + ładowarka (słabsza) z zestawu - telefon się ładuje jednak wiadomo, nie na maxa. Ładowarka podpięta oddzielnie wtykiem USB-C do telefonu - telefon ładuje na TURBO. Zgłupiałem, o co w tym wszystkim chodzi? Pewnie, któreś z nich to podróba, tylko które?