Ogar616

Użytkownicy
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ogar616

  • Rank
    Nowy
  1. Temat traktuje o prędkości internetu po wifi. W moim przypadku używanie wifi, kiedy mam podłączony smartwatch przez BT jest praktycznie niemożliwe. BT z resztą też - nie przychodzą powiadomienia. Problemem jest to samo pasmo 2,4GHz na wifi i Bluetooth. Nie mam pojęcia tylko dlaczego na innych telefonach nie miałem z tym żadnego problemu. Mam wielką nadzieję że aktualizacja do androida 10 poprawi obecną sytuację.
  2. To są problemy? U mnie prędkość internetu spada poniżej 0,5mb! Ponoć przełączanie routera na 5ghz rozwiązuje problem.
  3. Znalazłem sposób na pośrednie rozwiązanie problemu. Trzeba zainstalować aplikację Plantronics ze sklepu i wyłączyć czujniki.
  4. Pacjent - Redmi Note 5. Zakupiony w black friday - x-kom kilka miesięcy temu. Używałem go około 2 godziny na maksymalnej jasności. Odblokowałem po godzinie, wszystko było ok. Po kolejnej godzinie zadzwonił budzik - wyświetlacz widać, że świeci ale jest całkiem czarny. Słychać dźwięki. Moje pytanie: Czy zna ktoś jakiś magiczny sposób na odzyskanie zdjęć z telefonu? (Pin + odcisk palca - dotyk nie działa). Debugowanie USB, prawdopodobnie wyłączone. Bardzo mi na nich zależy - są tam zdjęcia syna z pierwszego roku życia Na wyświetlacz znajduje się malutkie pęknięcie - od nowości. Nie odsyłałem go już ponieważ był to już drugi egzemplarz - pierwszy przyszedł z większą wadą wyświetlacza a nie miałem telefonu, a wada jest widoczna tylko na czarnym tle. Naklejone szkło hartowane od razu po zakupie, od razu również znalazł się w etui. Bardzo boję się, że kiedy odeślę go do serwisu usuną mi wszystko z telefonu. HELP !
  5. Witam, Znalazłem podobny temat na forum - sprzed dwóch lat, lecz widzę jest zamknięty i nierozwiązany. Posiadam 2 egzemplarze Note 4, jeden Note 5 plus, oraz 3 słuchawki Plantronics Legend. Na wszystkich telefonach korzystanie ze słuchawki to katorga. Ciągłe rozłączanie (pojawia się słuchawka, trzeba klikać i przełączać na BT) przerywanie, nagle słychać mnie jakby z oddali - to chleb codzienny. Zauważyłem, ze w miarę upływu czasu - prawdopodobnie aktualizacje oprogramowania (jedną ze słuchawek dostałem stosunkowo niedawno, dwie używam od około roku) - jest jeszcze gorzej. Tak, jestem pewien że to kwestia telefonu, na urządzeniach innej firmy wszystko działa wzorowo. Czy ktoś potrafi podać przyczynę/rozwiązanie problemu? Jak sobie z tym poradzić? Reklamować wszystkie telefony z rękojmi? Może jest jakiś sposób na zmianę oprogramowania samego BT? Wszelkie rady będą bardzo mile widziane, o dziwo ciężko mi się doszukać podobnych problemów na forum. Pozdrawiam!