tibaldi

Użytkownicy
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tibaldi

  • Rank
    Nowy

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Sandomierz

Dodatkowe

  • Smartfon
    Huawei mate 10 pro
  1. Musisz ustawic w telefonie blokade zeby system nie zabijal procesu Mi fit, przy dłuższej bezczynności, lub po wygaszeniu ekranu.
  2. To sprzedawca ma wiedzieć co zrobić z telefonem wysłanym do serwisu. Zresztą nikt kto kupił towar nie wysyła do serwisu poto żeby pań serwisant miał czym się bawić. A korespondencję trzeba czytać i rozmawiać z klientem. Moja sprawa też nie była przeprowadzona prawidłowo. Poprzez forum dotarłem do sprzedawcy, bo innego sposobu komunikacji nie uznawał. E-mail kontaktowy bez odpowiedzi, telefon komórkowy wyłączony. Omijać takich sprzedawców z daleka. A jak towa kupiony przez Allegro wystawić stosowny komentarz.
  3. Wszyscy wiedzą że jeśli nie ma odpowiedzi w ustawowym czasie reklamacja jest uznana. Omijajcie ich z daleka.
  4. Kupiłem u nich opaskę Mi Band 2 , po 2 miesiącach zepsuła się , wysłalem zgodnie z procedurą reklamacyjną . I nic nie wiem ,udało mi się raz otrzymać informację,że wysłałi do sprawdzenia i potem nic. Najgorszy sprzedawca z jakim do tej pory miałem doczynienia. Nie ma szacunku dla klienta. Brak kontaktu , totalna porażka. Prośba do Miiu Polska - wywalcie ich ze sklepów polecanych- psują Wam opinie. Tak dużo pracy włożył portal w propagacje Miui a ci oszuści żerują na twórcach polskiego serwisu Miui.