Jump to content

grimex

Użytkownicy
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by grimex

  1. grimex

    MIUI 7.8.31

    Sygnal sieci powoduje spadek 30% baterii w przeciagu 5 min?
  2. grimex

    MIUI 7.8.31

    Ja mam od dwoch dni problem z podpieciem sie telefonem do kompa. Dzwiek podlaczenia jest ale po przelaczeniu w telefonie na "przesyl plikow" nic sie nie dzieje. Telefon jest widoczny tylko podczas "przesylu zdjec" Druga sprawa, bateria. Od dluzszego czasu mam problem z gwaltownie uciekajaca bateria
  3. grimex

    MIUI 7.8.31

    Caly czas wywala mi Iko. Zaraz sprobuje przeinstalowac.
  4. Jakis sprawdzony rom na nasza mi4c? Telefon chodzi tragicznie a do tego dochodzi szybko uciekajaca bateria.
  5. U mnie po przesiadce z 6.12.22 na 7.8.24 telefon strasznie zaczal mulic. Szybko ubija aplikacje oraz czasami dlugo wczytuje sie pulpit. Macie podobnie?
  6. grimex

    MIUI 7.8.24

    Tak. Nawet instalowalem wersje 5.12.17 przez miflasha i dalej to samo.
  7. grimex

    MIUI 7.8.24

    Probowalem zainstalowac wersje 7.3.16 i dalej to samo. Jedynie dobrze instalujaca sie wersja jest 6.12.22
  8. grimex

    MIUI 7.8.24

    Cześć, podczas instalacji z 6.12.22 wyskakuje mi mniej wiecej taki blad I po tym telefon juz nie wstaje. Probowalem instalowac na akzdym mozliwym twrp ale dalej jest to samo.
  9. Ludzie pomocy...to co od paru miesiec dzieje sie z moim mi4c 2/16 przechodzi ludzkie pojecie. Telefon zacina sie tak strasznie jak za starych czasow na moim samsungu s2. Mam zainstalowane kilka najwazniejszych apek. Siedzialem na roznych wersjach xiaomi.eu pozniej przesiadlem sie na wersje stable ale po paru dniach problem wraca. Ogladam filmiki na yt i obrot ekranu potrafi trwac nawet 3-4 sekundy a o messengerze juz nie wspomne istna katorga. Co w takiej sytuacji polecicie? Jest jakis sprawdzony system? Cos mi sie kojarzy, ze telefon fajnie chodzil na systemach miui opartych o andka 5.1.
  10. Mam dziwny problem z baterią. W pewnych momentach potrafi zleciec z 10-15% baterii w bardzo krótkim czasie. Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  11. Wgrałem przez mi flasha China dev 6.12.22 Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  12. Wróciłem do 6.12.22 ale bl był dalej zablokowany ale o dziwo Mi unlock poszedł za pierwszym razem Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  13. Czy jak wgram china stable/ dev przez mi flasha tyle ze taka wersje na ktorej mialem odblokowany bl to czy bedzie on odblokowany czy juz zablokowalem go na amen? Sent from my Mi-4c using Tapatalk
  14. Nie wiem co sie dzieje ale strasznie moja mi4c od jakiegos czasu zamula. Na ten moment mam china dev 7.2.23 ale to jest jakas masakra. Klatkuje przewijanie facebooka, aplikacje otwieraja sir po 2 sekundach a gdy nacisne home to wyskakuje mi napis ladowanie pulpitu i tak przez 2-3s. Nie wiem co jest grane. Mozliwe ze ta weraja systemu tak beznadziejnie dzial? Czy to moze jakies apki? Sent from my Mi-4c using Tapatalk
  15. W jaki sposob pousuwac niechciane chinskie apki?
  16. Zeby miec roota to musze miec odblkowany bl, a z tym jest problem bo caly czas wisi na 50%. Jakie systemy chinczyki wgrywaja, ze telefony przylatuja z polskim jezykiem i na zablokowanym bl?
  17. Oj myslalem ze chociaz w wersji stable znajde polski jezyk a tu tylko angielski i chinski Jezyk jeszcze jakos przezyje, bardziej denerwuja mnie jakies dodatkowe chinskie aplikacje. Da sie z globala zainstalowac jakis system za pomoca updatera? Zalezy mi na wywaleniu tych chinskich aplikacji i czesciowo na polskim jezyku
  18. Moze mi ktos pomoc juz powoli wariuje...Nie moge zaistalowac china stable bo w miflashu wyskakuje mi "critical partition flashing is not allowed" Juz probowalem chyba wszystkiego. Bl zablokowany, dostep do TWRP zablokowane masakra a przez Mi Flash unlock caly czas sie zatrzymuje na 50% @edit Dalem rade musialem przez minimal adb wpisac fastboot oem edl
  19. Jaki system najlepiej zainstalowac jak na 7.2.23 telefon mi zamula i wywala co chwila facebooka? China stable czy dev? Czy moze cos innego. Dodam, ze zablokowany bl.
  20. Irytujace jest to strasznie. Sam siedze na 7.2.23 ale zalezy mi na roocie, ktorego nie moge wgrac.
  21. Denerwuje mnie powoli to xiaomi..tyle problemu przez taka pier**le.
  22. Trudno, czyli muszę czekać. Jak zainstalować te sterowniki z twojej paczki?
  23. Bardziej chodzi mi o to, że cały czas wisi mi na 50% a wiele osób pisało żeby zainstalować china stable/dev
  24. Próbowaliście odblokować bootloader na miui polska czy china stable/dev?
×
×
  • Create New...