Jump to content

tombeast

Użytkownicy
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by tombeast

  1. Od kilku aktualizacji mam taki problem ze wchodząc do apk. Arkusze od Google mam tą apke ustawiona w ciemnym motywie (nie widać znaków itp) mimo że w ustawieniach ciemnego motywu aplikacji firm trzecich jest odznaczona wkurza mnie to bo za każdym razem muszę wchodzić i ręcznie zmieniać ktoś coś
  2. Przechodząc ze stabilnego na miui 20.02 muszę robić backup zdjęć (chodź mi o to czy się skasują)
  3. tombeast

    MIUI 9.5.9

    Płatności nie działają Telefon mi8
  4. Witam Mi 8 Po tej aktualizacji nie mam ciemnego motywu włączam go opcje programisty ale dalej nic.
  5. tombeast

    MIUI 8.10.18

    Mam 8.8.30 chce zainstalować tą wersję co mam zrobić w twrp wipe? A czy działają płatności gogle pay na tym romie? a tak w ogóle mam mi8
  6. Witam Od jakiegoś czasu mam taki problem z YouTube, otóż filmy mi nie przechodzą na pełny ekran po obróceniu smartfona jak to naprawić bo w ustawieniach nie widzę tej opcji.
  7. Witam to już mój drugi telefon od Xiaomi wcześniej miałem Redmi 3 i poleciło wszystko odrazuszybko i sprawnie teraz mam Redmi Note 3 Pro i nie mogę zainstalować romu dev "Nie można zweryfikować aktualizacji" czy ktoś ma pomysł jak to rozwiązać przeczytałem już to forum jest on potrzeby do odblokowania telefonu mam system 8.0.5.0 wczesniej udało mi się go wgrać bez problemu a teraz utknolem i nic nie mogę zrobić pisze ze mam zablokowany bootlader i nie mozna wgrac
  8. Witam to już mój drugi telefon od Xiaomi wcześniej miałem Redmi 3 i poleciło wszystko odrazuszybko i sprawnie teraz mam Redmi Note 3 Pro i nie mogę zainstalować romu dev "Nie można zweryfikować aktualizacji" czy ktoś ma pomysł jak to rozwiązać przeczytałem już to forum jest on potrzeby do odblokowania telefonu
  9. Dzięki rzeczywiście znalazłem gdzie pisałeś wklejam link do mi pilot 5.2.2 jakby ktoś potrzebował https://www.dropbox.com/s/7fdeuko8cpen7b6/XMRemoteController.apk?dl=0
  10. A właśnie bo ściągam ta wersje i ona waży 38kb a może ktoś wrzucić linka do poprawnej wersji lub admini proszę o podmiany plików.
  11. Zastanawiam się dlaczego mi pilot nie działa czy coś nie tak, w każdym razie mam 6.5.26 i nie mialem wgranego więc próbowałem dograć ściągam apk. i wyskakuje mi komunikat że jest błąd parsowania o co chodzi dawniej działał
  12. Witam ma pytanko otóż posiadam telefon redmi 3 jest ogólnie mega za... w porównaniu do poprzednika Xperia Z jednak od dłuższego czasu zastanawiam się nad zmianą na redmi note 3 pro moje pytanie Czy gdy kupię telefon note 3 to będę mógł przenieść z chmury wszystkie dane to co mam zapisane w chmurze do innego telefonu czy Konto z chmury jest przywiązanie tylko do jednego modelu tzn do redmi3 i nie ma takiej możliwości Czy ktoś robił coś takiego? Czy mając nowy telefon muszę zakładać nowe konto? Na tym koncie odblokowalem bootloader w redmi 3 i czy na tym samym będę mógł odblokować w nowym tel? Bo przyznam że jest to bardzo dobra i prosta opcja z tym przenoszenie danych w innych tel mi tego brakowało w ogóle jestem bardzo zadowolony z redmi no ale może coś większego by spróbować
  13. po pierwsze odsylam cie do pierwszej strony i dobrze przeczytaj poradnik rom 6.5.5 mozesz dopiero wgrywac po odblokowaniu bootloadera a poprzez miflash najpierw wgrywasz romy pierwszy china stable pozniej china developer tez przez miflash i poźniej cala procedura z odblokowaniem itp na telefonie wciskasz vol + vol - power az ci tak jakby zgasnie ekran u mnie cos takiego działo się po dwóch wibracjach wtedy tel jest w download był czarny ekran nie podswietlony wtedy podlanczalem do komp refresh i flash i rom sie wgrywal trwalo to ok 500sek az bedzie napis chyba operation succesuful i wtedy odlanczasz i uruchamiasz tel przez power ja musialem 2 razy wciskac power
  14. kolego wczoraj przerabialem to samo pomogło mi to co pisałem post wyżej mam windows 7 64bit po wciśnieciu vol + vol - power trzymaj dlugo wejdziesz w download
  15. Witam jakoś ogarnąłem sprawe ale było troche nerwów i stresu w czasie wgrywania china dev stable po okolo 20 sek zlapałem bootloopa telefon cały czas sie włanczał i resetował na znaczku miui dopiero przez kombinacje wciśnięcia 3 przycisków wchodził w tryb download trzeba było przytrzymać trochę dłużej pomogło dogranie i reset kompa MiFLash_v20160401.zip z tego linku http://xiaomitips.com/download/miui-rom-flashing-tool/ póżniej krok po kroku z poradnika i wszystko OK miui 6.5.5 wgrane
  16. miałem wgrany rom xiaomi.eu na zablokowany bootloader próbowałem odblokować telefon bo dostalem sms no i poprzez miflash próbowałem wgrać Redmi 3 Latest China Developer Version Fastboot File Download i w czasie ladowania wyswietlil mi sie komunikat ze mass storage is full "w magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia" taki mam komunikat przy probie flashowania telefon odlaczylem a teraz caly czas telefon mi sie wlancza i wisi na znaczku mi.com co robic
  17. ja kupilem u goldwaya byl wgrany jakis chinski spolszczony (~`80%) mozna bylo na tym dzialac i uzywac normalnie ale xiaomi.eu w mojej opini to po prostu rewelacja
  18. no i co teraz robic wisi tak pare minut ?? jak wciskam download to mi sie wylancza ekran to normalne? dobra udało sie ale dopiero na trzecim komputerze nie wiem o co chodzi bo na każdym kompie robiłem wszystko tak samo według tego poradnika i wszystkie były z win7 moze chodzi o sterowniki najważniejsze że się udało i wszystko działa pozdrawiam
  19. Dzięki r0bert też tak to zrozumiałem miałem jedynie wątpliwość bo po wrzucenie w Google co innego mi przetlumaczylo
×
×
  • Create New...