Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/13/2021 in all areas

  1. Przysługuje zwrot 14 dni, przy kupnie przez internet. Trzeb bylko uważać, żeby nie zniszczyć telefonu np. zarysować, wyrwać folie ekranu itp. Śmiało mozna rozpakować, włączyć i przetestować funkcje.
    3 points
  2. Pobierz plik z linka wrzuconego na forum i wgraj przez systemowy updater. W dziale Toturiale jest napisane jak to zrobić.
    2 points
  3. 1. Owszem może robić klienta w balona i tak na prawdę to robi. I to oficjalnie. Przykład? Proszę bardzo. M365 w wersji zwykłej: Oficjalnie: ogniwa LG zgodnie ze specyfikacją na stronie producenta, w praktyce? 50/50 czasem LG czasem chińskie ogniwa z dużo gorszymi parametrami co się oczywiście przekłada na osiągi pojazdu jak i parametry samego pakietu. I to w pojazdach z oficjalnych dystrybucji. Ze sztukami z ali czy podobnych źródeł to już zupełnie różnie bywa. Nawet rozwodziliśmy się na ten temat już na forum bo ktoś gdzieś zauważył, że jedne sztuki mają ogniwa w kolorze niebieskim a inne fioletowe... 2. Nadal podtrzymuję, że baterie są dokładnie takie same i że pojemność nominalna PRO i PRO2 są dokładnie takie same. Różnica jest TYLKO w oprogramowaniu BMS, który w wersjach nowszych ucina parametry ze względów bezpieczeństwa, tosz to jest logiczne, skoro sam producent o tym mówi. Wykonaj taki test: wgraj do baterii od PRO-2 fw dla bms dokładnie to samo co masz w PRO pierwszej czyli 1.23 i zobaczysz, że nagle okaże się, że ta sama bateria ma pojemność i parametry dokładnie takie same jak od PRO-1 (pomijając oczywiście ilość cykli). Oczywiście porównanie w jeździe wykonaj na tym samym DRV co na PRO-1. Porównania na innych softach nie mają zupełnie sensu, bo im nowszy soft tym więcej ograniczeń. 3. Co do pokazywanej pojemności czy to dedykowanej czy pozostałej. To NIE są parametry, które pochodzą z jakiś czujników. To są parametry, które są wyliczane na podstawie danych jakie są na sztywno zapisane w pamięci BMS-a. Jest dostępny cały protokół komunikacji dla hulajnóg Xiaomi i dane jakie zawiera, więc to możesz sprawdzić. Czyli mamy na sztywno zapisane ze to jest aku o pojemności np. 12800mAh, max prąd to xx max napięcie to xx min napięcie to xx. Tak działa każdy BMS to chyba wiadomo. I na podstawie tych danych wiadomo, że aktualne napięcie x odpowiada aktualnemu poziomowi x naładowania co jest powiązane z aktualną pojemnością x akumulatora w danym momencie. Przecież żaden BMS nie ma czujnika pojemności akumulatora, aby sprawdzić jaką aktualnie ma pojemność. Jest to obliczane na podstawie aktualnego napięcia. Nie ma w ogóle czegoś takiego jak miernik pojemności akumulatora, który po podłączeniu do akumulatora x pokaże od razu jaka ma pojemność. Jeśli jest to mi pokaż choć jedno takie urządzenie lub miernik. Są tzw. rozładowalnice, które rozładowują akumulator i na podstawie tego są w stanie oszacować z dość dobrym skutkiem faktyczną pojemność akumulatora. Przecież akumulator może mieć różne napięcie, ale też i różną budowę. Może być np. 10s3p ale też może być 10s 10p. Napięcie takie samo, ale pojemność już dużo większa i żaden czujnik tego nie zmierzy bo nie ma takich czujników. Ale, żeby to udowodnić, wystarczy przytoczyć taką sytuację: dlaczego jak dołożysz do oryginalnej baterii po jednym ogniwie na celę, czyli zwiększysz pojemność pakietu, to w aplikacji pojemność będzie cały czas taka sama a nie większa? A jak dołożysz po 10 ogniw na celę to również pojemność będzie taka sama. Dlaczego? Bo parametr pojemności jest zapisany na sztywno w eepromie BMS-a i aktualna pojemność oblicza na podstawie aktualnego napięcia. 4. No i teraz pytanie: co ja pierdziele, skoro Tobie pokazuje, że PRO-1 ma większą pojemność na 100% naładowania niż 12,8Ah a PRO-2 pokazuje przy 100% mniej koło 11,8Ah. To jak to się ma do tego co napisałem wcześniej? Ano tak, że dla PRO-2 w fw BMS-a nie została zmieniona wartość dedykowanej pojemności, bo byłoby to niezgodne z rzeczywistością, bo jednak faktyczna pojemność baterii jest 12,8Ah, ale został nałożony limit na napięcie końcowe w celu wydłużenia żywotności ogniwa, co przy przeliczeniu na dedykowaną pojemność daje właśnie te 11,8Ah i ten limit napięcia jest po prostu zifowany jako (przyjmijmy): if($currvoltage >= xx) $charperc = 100; i sterownik zwraca, że ogniwo jest już naładowane w 100%, choć tak na prawdę nie jest i przy obliczeniu poziomu naładowania w mAh pokaże mniej i faktycznie nie będzie naładowana na 100%, choć sterownik tak zwróci i zakończy proces. Dla PRO-1 ten limit napięcia jest po prostu wyższy i o jedną czy dwie setne volta zawyżony. Stad aplikacja zwróci więcej mAh niż faktycznie pakiet ma pojemność, ot cała tajemnica. Ale i tak chętnie zobaczę profesjonalne pomiary, bo to co ja pisze to jest wytłumaczenie od strony oprogramowania - dlaczego tak pokazuje a nie inaczej., choć nadal twierdze, że same aku są dokładnie takie same i wykonując pomiary pomijając BMS lub gdy z BMS gdy będzie miało taki sam fw, wyniki będą takie same, biorąc poprawkę na różny stan stan zużycia obu pakietów
    2 points
  4. Pod względem wydajności jest praktycznie taki sam. Ale 778G jest bardziej prądożerny bo zrobiony w technologii 6 nm (780G w 5 nm). Podobno z 780G jest problem z dostępnością dlatego zrobili nowy model NE z bardziej dostępnym 778G.
    1 point
  5. Po dużej aktualizacji, a taką jest zmiana wersji andka, jeśli są problemy to zalecany jest reset do ustawień fabrycznych. Wysłane z mojego RMX3081 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  6. U mnie dostepna już Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
    1 point
  7. POCO F2 Pro – Global Stable ROMMIUI V12.5.3.0.RJKMIXM (Mi Pilot Testers)Recovery ROM https://bigota.d.miui.com/V12.5.3.0.RJKMIXM/miui_LMIGlobal_V12.5.3.0.RJKMIXM_87580f4e91_11.0.zipOTA z V12.5.2.0https://bigota.d.miui.com/V12.5.3.0.RJKMIXM/miui-blockota-lmi_global-V12.5.2.0.RJKMIXM-V12.5.3.0.RJKMIXM-db3cec2f5a-11.0.zip
    1 point
  8. Dajcie sobie spokój. @kocyksam wypełni ten wątek rozmową z samym sobą i jeszcze przy okazji zakpi z wszystkich, którzy do tej pory zabrali głos. Może by tak raczył nas oświecić po co drąży temat?
    1 point
  9. @Skamander To wyślij log. Nie mamy Redmi 9T, nie mamy jak zrekonstruować tego błędu. Jakbyś wysłał pomiędzy poniedziałkiem, kiedy zrobiłeś temat odn. tego buga, do czwartku, to miałbyś to naprawione. Odinstaluj przedtem tę apkę, którą zainstalowałeś z rootem, ma być to tak jak było w oryginale. Przykład jak: https://miuipolska.pl/forum/topic/56139-miui-21811/page/2/?tab=comments#comment-606492
    1 point
  10. Tak pokazał ble 129 i drv 223 po wrzucie ale wczoraj jak wrzucałem soft aby spróbować odblokować na więcej niż 30km i odpaliłem m365 tools musiałem przesunąć w zakładce speed limit na 8km przez przypadek i cały czas hulajnoga miała tą blokadę nawet pomimo downgrade oprogramowania. Ba nawet jak odpaliłem mi home i zaktualizował do 224 cały czas była ta blokada bo sprawdzałem w tools czy oprogramowanie weszło i tym momencie odpalał blokadę. To taka nauczka. W sumie od wczoraj wgrywałem 11 razy dobrze że się nie zwiesiła. I tak wielkie dzięki.
    1 point
  11. Możesz spróbować. Google Pay aktualizuje dane co pewien czas, może jeszcze nie załapał zmian.
    1 point
  12. Dziś któryś z portali podał że ceny telefonów xiaomi w tym nasz F3, średnio w górę o 100 PLN. Czyli słabsza wersja z 1399 na 1499 Więc szukanie na zagranicznych stronach, takich jak Amazon gdzie kilka dni temu F3 8/256 w cenie 1400 to dla niektórych osób okazja. Wyleciało z POCO F3
    1 point
  13. Przy zakupie przez neta można bez podawania powodu zwrócić towar w ciągu 14 dni. Oczywiście w polskim sklepie. Jak ktoś liczy cebuliony i ma zamiar kupować bezpośrednio z chin, to sam sobie musi odpowiedzieć czy gra warta świeczki. Co do samej wady - mam - w określonych warunkach (musi być ABSOLUTNIE ciemno, wyświetlacz na minimum jasności i jednolite szare, lub zielone tło) jest dobrze widoczna - nie powiększa się (od poł roku) - przynajmniej u mnie i co najważniejsze - w normalnym użytkowaniu jest (w moim przypadku) niezauważalna. Po zakupie z wadą się zapoznałem i stwierdziłem, że F3 ma tyle zalet względem wad, że zostaje ze mną, a wadę zauważam sporadycznie i tylko dlatego, że wiem na co patrzeć. Osoba niezorientowana w ogóle tego nie zauważy, a mało tego - Xiaomi w nowszych softach w ramach "naprawy" wady inaczej kalibruje ekran - nie osiąga on tak niskich jasności i tą wadę jest jeszcze trudniej dostrzec (ale w nocy razi w oczy wg mnie i musiałem ręcznie skalibrować po swojemu). Uważam, że ta wada jest trochę wyolbrzymiana, bo grając, czy oglądając filmy, czy robiąc cokolwiek, gdzie na ekranie nie występuje jednolite szare tło nie da się tego zauważyć. Może wkurzać, jeżeli używa się telefonu do czytania tekstów właśnie na szarym tle - niektóre strony internetowe np., czy czytniki ebooków. Inna sprawą jest to, czy z czasem nie będzie gorzej - np. po roku, czy 2 latach... Jak na razie ja po pół roku nie widzę żadnych "postępów".
    1 point
  14. @ktos_inny jeśli zależy Ci na tych usługach to jedyna opcja, gdyż ROM ten ma wbudowany MBN EEA obsługujący te funkcje.
    1 point
  15. Sprawa została wyjasniona. Błąd powodowała kamera MAKRO(nie działała). Serwis wymienił i aparat żyje. Pzdr.
    1 point
  16. @Gregorio_Es Ograniczenia zależą od nr seryjnego hulajnogi i oczywiście oprogramowania kontrolera. Dla pro2 wgraj pierwsza wersje https://files.scooterhacking.org/firmware/pro2/DRV/DRV223.zip Zrobic to możesz albo przez https://play.google.com/store/apps/details?id=sh.cfw.utility dla Androida lub dla iOS https://testflight.apple.com/join/RaFiBTgi Niestety Beta scooter companion jest prawie zawsze pełna wiec pozostaje „side load” przez altstore z repo https://scootercompanion.github.io/depiction/web/engineering.0x.scootercompanion.html
    1 point
  17. Mi 9T - EEA Stable ROM MIUI V12.1.1.0.RFJEUXM (Mi Pilot Only) Recovery ROM https://bigota.d.miui.com/V12.1.1.0.RFJEUXM/miui_DAVINCIEEAGlobal_V12.1.1.0.RFJEUXM_2acd940e23_11.0.zip
    1 point
  18. Sprawdź promocję na amazon.de. mocniejsza wersję można kupić za około 1400 zł Wyleciało z POCO F3
    1 point
  19. myślę że bardzo dobry pomysł, więcej roboty (dystanse) ale wart pracy - pozostaje gwarancja (trzeba wrócić do stanu oryginału -a jak się chce z niej korzystać)
    1 point
  20. Zgadza się, to jest tak na prawdę najważniejsze i powinno być na pierwszym miejscu plusów pełnych opon. Są udokumentowane przypadki utraty gwarancji przy oddaniu pojazdu z pełnymi oponami do serwisu.
    1 point
  21. Ja dodam od siebie że jedziemy na takich (kolega ma założone) i jazda jak taczką albo raczej na taczce, czuć każdą nierówność - masakra. Przy pełnych oponach bardzo cierpią podzespoly - brak jakiejkolwiek amortyzacji, musiał jakieś wymieniac i sterownik czasem wariuje. Opony ma właśnie takie jak na fotce. Poza tym opona jest sztywniejsza i bardziej śliska. Poza tym same plusy, czyli opona się nie przebija. Mój kolega jest znacznie lżejszy niż 90kg a ja w twojej wadze ... Trzymam ciśnienie w oponach, patrzę po czym jeżdżę i jest ok' (pełne na razie mnie nie przekonuja) Tapnięte z iPhone
    1 point
  22. Dodać należy jeszcze: - nikły komfort jazdy (czuć to w stawach) - wibracje powodują uszkodzenia baterii - utratę gwarancji
    1 point
  23. Nie polecam opon bezdętkowych. Testowałem różne modele i jeśli chodzi o komfort to od razu napiszę, że jest gorzej a nawet dużo gorzej niż na tych standardowych. Do tego, niewielu zdaje sobie sprawę z tego, że taka opona powoduje większe opory toczenia niż dętkowa z odpowiednim ciśnieniem, co się wiąże z tym, że maksymalne prędkości będą niższe i zużycie baterii większe. A teraz niby plus: Te wszystkie opony mają otwory po to by było bardziej miękko Ale nikt nie mówi o tym, że te otwory powodują z biegiem czasu, lub przy odpowiednio wysokiej wadze ridera - od razu, to, że taka opona przy kontakcie z podłożem jest spłaszczona i zamiast mieć kontakt z podłożem na szerokości na przykład 1cm to ma kontakt z podłożem na całej rozpłaszczonej szerokości, czyli ze 4 cm czasem i więcej. Chyba nie muszę tłumaczyć co powoduje taki stan rzeczy i jaki jest komfort jazdy, gdy masz usztywnioną kierownicę Moja rada jest taka: przetestuj gdzieś czy to jest dla Ciebie i to najlepiej na pojeździe na którym takie opony są zamontowane od jakiegoś czasu i będziesz wiedział o czym piszę
    1 point
  24. Jak odblokujesz bl to możesz wybierać. Obydwa można, no nie równocześnie. Błędy mogły by się skumulować.
    1 point
  25. Jeżeli chcesz zmienić z uwagi na przebijające się dętki to polecam kupić mocniejsze dętki, przesypać talkiem i pilnować ciśnienia. Ja tak zrobiłem i nam ponad 1100 km i żadnego kapcia nie złapałem. Polecam wymienić opony na 10 cali. Te pełne są za twarde, i jazda na nich niszczy zgrzane styki przy baterii czy coś takiego. Na pewno fachowcy tu jeszcze potwierdzą. Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  26. 1. Tak 2. Trzeba odblokować 3. Tak 4. Prawdopodobnie tak, aczkolwiek nie dam głowy po ostatnich zmianach od Google.
    1 point
  27. Mi 11i - Global Stable ROM MIUI V12.5.2.0.RKKMIXM (Enhanced) OTA z V12.5.1.0 https://bigota.d.miui.com/V12.5.2.0.RKKMIXM/miui-blockota-haydn_global-V12.5.1.0.RKKMIXM-V12.5.2.0.RKKMIXM-23d72d1a27-11.0.zip Recovery ROM https://bigota.d.miui.com/V12.5.2.0.RKKMIXM/miui_HAYDNGlobal_V12.5.2.0.RKKMIXM_afa1781edf_11.0.zip
    1 point
  28. POCO F3 - Global Stable ROM MIUI V12.5.4.0 (Enhanced) *Mi Pilot Tester OTA z V12.5.2.0 https://bigota.d.miui.com/V12.5.4.0.RKHMIXM/miui-blockota-alioth_global-V12.5.2.0.RKHMIXM-V12.5.4.0.RKHMIXM-35a790ddb7-11.0.zip Recovery ROM https://bigota.d.miui.com/V12.5.4.0.RKHMIXM/miui_ALIOTHGlobal_V12.5.4.0.RKHMIXM_76076865ce_11.0.zip
    1 point
  29. Miałem dokładnie to samo, przy tej samej wadze co Ty w sofcie zrobionym na Scooterhacking max 31kmh. Wkurzyłem się, kupiłem premium na Xiaoflasher i mimo wyczerpanej bardziej baterii spokojnie osiągnąłem 34kmh także chyba warto kupić.
    1 point
  30. nie ma innej opcji jak wgrać dopasowaną do siebie wersję softu. Było by to możliwe, gdyby takie parametry można było ustawiać za pomocą aplikacji, ale tak niestety nie jest. Ale to nic trudnego. W generatorze zmieniasz tylko tej jeden parametr a reszta jeśli nie ruszysz - będzie jak w oryginale
    1 point
  31. ja mam 3s. Ale powiem Ci, że czasem to jest za mało. Aktywuje się nie zawsze gdy tego bym chciał. Kwestia przyzwyczajenia, ale te 5s to jest dobry kompromis. Najlepiej jakbyś sam sobie sprawdził co będzie dla Ciebie najlepsze. Zrób sobie 3 sekundy i jedź normalnie jak zawsze i zobaczysz, czy jest ok, czy nie.
    1 point
  32. Tak na prawdę to każde będą pasować, byle by szerokość nie była większa niż prześwit w przednich widełkach. Jedne bardziej inne mniej, ale koniec końców wychodzi na to samo. Ja jeżdżę obecnie na Wandach ale to tylko dlatego, że kupiłem ich większą ilość po śmiesznej cenie. Wcześniej jeździłem na innych i ewentualne różnice to szybsze ścieranie się opony w niektórych przypadkach lub troszkę trudniejsze ich założenie w sensie, wycentrowanie, ale to żaden problem, wystarczy to robić pompując dętkę i korygując rozłożenie opony na feldze. Ale jeśli nie jeździsz po 40km dziennie to te niuanse mają małe znaczenie, bo najlepiej wymieniać opony po każdym sezonie, tak samo jak w rowerze i nie czekać aż będą z niej wystawać druty, czy dętka. Założę się że znajdą się tacy, którzy będą optować na przykład tylko za deli, inni tylko za Wandą tą nowszą a inni stwierdzą, że najlepsze są Wandy te pierwsze, lub cst czy te chińskie jakieś tam. Do tyłu potrzebujesz: dystans do podnóżka i dystans do błotnika + dłuższe 3 śrubki do przykręcenia błotnika, dwie dłuższe do podnóżka oraz przewód dwużyłowy do przedłużenia przewodu lampki, choć da się naciągnąć standardowy przewód, tylko trzeba wyciągnąć baterię i go inaczej poprowadzić Do przodu: jedyne co musisz wymienić to śrubę mocującą przedni błotnik, ponieważ standardowa ma zbyt wysoki łeb i może obcierać o oponę, choć nie zawsze tak jest - zależy od opony. Co do błotnika z przodu - owszem jest na sztywno ale będzie prześwit, bardzo mały, ale wystarczający. Do wymiany opon nie potrzebujesz żadnego poradnika, nie przesadzajmy. To tylko wymiana opon i dokręcenie paru śrubek.
    1 point
  33. Warto zaznaczyć, że chodzi o przesiadkę na Mi 11 lite 5G. Odpowiadając, pierwszym elementem była powoli kurcząca się pamięć bo w MI Note 10 lite miałem 64 GB i brak możliwości rozszerzenia kartą nie mówiąc już o sekcji pamięci "inne" która to czy to w moim Mi, Mi Note czy Redmi Note w rodzinie czy znajomych przeważnie wszędzie zabiera ok. 10GB i ciężko coś z tym zrobić na dłuższą metę. Druga sprawa to technologia 5G i wcale nie chodzi mi o używanie 5G ale o to, że wiąże się to z nowszymi podzespołami (lepsze rozwiązania) a przez to lepszymi parametrami jeżeli chodzi o połączenia, czy łączność w pozostałych typach sieci a przede wszystkim wi-fi, jest to w praktyce bardzo zauważalne u mnie w użytkowaniu. Tam gdzie mieszkam oraz w miejscach o słabym pokryciu sieci (lub tzw. dziurach czy przeszkodach), Mi Note 10 Lite miał często problemy z zasięgiem oraz rwał rozmowy, na Mi 11Lite 5G nie mam nigdzie żadnych problemów i jest to bardzo wielka dla mnie różnica. Muszę tu zaznaczyć, że telefon pracuje w sieci PLAY wykorzystując dual sim, gdzie VoWifi, VoLTE również funkcjonują bezproblemowo ( w innych sieciach z tym może być różnie, kolega ma ten sam telefon w sieci PLUS i tam pod tym względem nie jest tak dobrze). Następna sprawa to rzeczy typowo fizyczne, odczuwalna totalnie mniejsza waga telefonu robi swoje, czytnika linii papilarnych używa się o wiele wygodniej, ekran jest lepszy i przede wszystkim prosty (dodam dodatkowo, że mam ten lepszy bezproblemowy HUAXING) a to też mniej zachodu z jego zabezpieczeniem ( zakrzywiane szkła, folie itp.), umiejscowienie kamerki przedniej też na plus. Co do zdjęć, mówiąc bardzo ogólnikowo jest podobnie ale MI 11 Lite 5G jeżeli chodzi o fotki w złych warunkach oświetleniowych oraz zdjęciach nocnych moim zdaniem zauważalnie lepiej sobie radzi. Jedyny mankament ale zaznaczam dla mnie raczej marginalny, to zauważalna mniejsza pojemność baterii w Mi 11 Lite 5G. Przesiadka zdecydowanie wyszła na korzyść, ale to moje zdanie inni mogą mieć odmienne, bo tu dużo zależy od tego jak, gdzie i w jakiej sieci i z jakimi aplikacjami używa się tego urządzenia.
    1 point
  34. ESC = Electronic Speed Controller = DRV (dotyczy modułu, głównego sterownika, który znajduje się w ramie/podeście obok baterii) BLE = Bluetooth Low Energy (dotyczy modułu/płytki który znajduje się na kierownicy, ten z przyciskiem, którym włącza się hulajnogę. Starsze wersje z diodami, nowsze z wyświetlaczem) BMS = Batterry Management System (dotyczy modułu/płytki która znajduje się w baterii, służy do sterowania pracą baterii) 1) Czy wersja oprogramowania którą posiadam ogranicza prędkość mojej hulajnogi do 20 km/h? ODP: TAK 2) Jeśli punkt 1 to tak, to czy to oznacza, że mam pecha, xiaomi produkuje już zaktualizowane do najnowszego softu hulajnogi? ODP: TAK 3) Jeśli punkt 1 to tak, to czy mogę jakoś bezpiecznie bez utraty gwarancji przejść do poprzedniego softu ? (tu z góry przepraszam, wiem, że poprzez "wyszukaj" mogę znaleźć tą informację, ale jest za dużo przestarzałych sposobów i nie chcę coś zepsuć) ODP: TAK, możesz, użyj pierwszej lepszej aplikacji i generatora softu. Ta metoda nie jest przestarzała a wręcz aktualna. Oczywiście musisz użyć generatora dla swojego modelu, czyli dla PRO 2 4) Czy poleca ktoś jakąś dobrą pompkę z zaworem zwrotnym i manometrem ? (z dołączonej przejściówki wylatuje mi powietrze). ODP: TAK, pompka od XIaomi: https://mi-home.pl/mi-portable-electric-air-pump
    1 point
  35. robiłem tu na forum wyliczenia o ile dokładnie zmienia się prędkość po zmianie na większe opony i ta zmiana nie jest na tyle duża, by można było powiedzieć: musisz zmienić tarczę na większą a zacisk na inny. Możesz i polepszy to hamowanie ale nie jest to wymagane. To nie są prędkości rzędu 50km/h +, mówimy tu o max prędkości zapewne w okolicach 35km/h. Choć warto zastanowić się nad hybrydami HB-100 i np. tarczy 135mm. Ale nie jest to wymagane i bez problemu ten zacisk i tarcza co jest fabrycznie da radę
    1 point
  36. 3 - Blokuje na 6h później automatycznie blokada się wyłączy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 point
  37. Wasze sztuki tak mają i nie będzie nic lepiej. To i tak bardzo dobry wynik. Bez ingerencji i przeróbek nie będzie lepiej. Trzeba by wziąć kontroler pogrubić ścieżki od mosfetów dodając np. drut 100% CU 2.5mm2, porządnie przylutować piny do wsuwania konektorów od przewodów fazowych silnika, zmienić pastę termo na np. Thermal Grizzly, przewody fazowe silnika albo przylutować porządnie bezpośrednio do pcb ESC albo przynajmniej przylutować je do konektorów, bo standardowo są.... zaciśnięte i to słabo. Założę się, że jak odkręcicie pokrywę baterii i zobaczycie na silikonowe osłonki konektorów od przewodów silnika te które są wpięte w ESC to na bank będą osmolone, brązowe, tak jakby przytopione. I to właśnie jest miejsce gdzie jest dość spora strata mocy z powodu właśnie tego co opisałem wyżej Jeśli na prawdę chcecie wyciągnąć max to nalezy wykonac to co opisałem wyżej oraz tylko XiaoGen Mod, do tego BMS 1.26 i BLE najlepiej 0.9
    1 point
  38. Dla potomnych, temat rozwiązany. Zakupiona dziś druga sztuka PRO2 Data produkcji 05.2021. W sklepie stały 2 pudełka, druga miała datę produkcji 10.2020. Tak jak moja pierwsza PRO2 zakupiona 2 dni wcześniej. Roznica w porównaniu do zakupionej przedwczoraj PRO2, NIEBO a ZIEMIA! Przyspieszenie, od razu rwie do przodu, tak jak powinno być. Przebieg: zrobione 18km, dokładnie ta sama trasa co wczoraj, po powrocie 50% baterii! Dodatkowo PRO2 była naładowana do 93%, a nie do 100%. Nic też nie syczy, nie wydaje żadnych dźwięków, jest tak jak powinno być. Te same górki, wzniesienia. Ten egzemplarz idzie pod górę, drugi już nie. Podsumowując: Na rynku występują różne modele PRO2! Różnice w zasięgu, mocy, prędkości są bardzo duże. Nie wiem czy to kwestia baterii i różnych producentów, silnika, czegokolwiek. W sieci jest cała masa komentarzy/opinii po zakupie, gdzie te zasięgi u ludzi oscylują w granicach 20 paru km. Potem czytamy następną opinię i już u kogoś innego jest to np. 30km mimo tej samej wagi. Ktoś potem sobie tłumaczy, że pewnie teren zupełnie inny. Dziwne te rozbieznosci, czyż nie? Tak, ponieważ ktoś tu leci w xiaomi w bambuko. Jak ktoś nie ma możliwości porównania do innego egzemplarza, to płaci za produkt niepełnowartościowy! Zyjac w błogiej nieświadomości, że na innym egzemplarzu może zrobić te 10km więcej, nie wspominajac już o frajdzie z lepszego przyspieszenia. Niech się ten wątek niesie i niech klienci się dowiedzą jak się sprawy mają, bo nigdzie nie spotkałem odpowiedzi na podobny problem. A dla Xiaomi DUŻY minus.
    1 point
  39. @Daross Wygeneruj sobie plik ''bugreport.....zip'' ( Ustawienia/ O telefonie/ Pełna specyfikacja/ i kliknij parę razy na pole ''Procesor'', klik na wyślij) Jak skończy się generować, wejdź do folderu MIUI/ debug_log i najlepiej przenieś ten plik (bugreport-(tutaj data z godziną).zip na komputer. Rozpakuj go i wejdź do rozpakowanego folderu. Tam jest następny plik z rozszerzeniem .zip (bugreport-renoir.....), rozpakuj go. Powstanie następny folder z tą nazwą. Otwórz go i tam szukaj pliku tekstowego dumpstate_board.txt Otwórz go i poszukaj sobie linii z nazwami: Tianma lub Huaxing. Jeśli nie będzie tych nazw to szukaj po kodach: 36_02_0 to jest dla Tianma, a dla Huaxing to 42_02_0
    1 point
  40. Masz uszkodzone oprogramowanie ESC (DRV)? Padło BLE? Problem z BMS? Zbyt wysoka/niska lub niekompatybilna wersja softu? Nie udała się modyfikacja i soft się zbrickował? Inny problem z oprogramowaniem? Poniżej znajdziesz stockowe/oficjalne/oryginalne pliki dla ratunkowego odzyskania lub zmiany wersji oprogramowania w Twoim pojeździe. W zależności od tego w jaki sposób będziesz wgrywać oprogramowanie, będziesz potrzebować odpowiednich plików. Albo ZIP albo BIN. Poniżej są pliki ZIP. Gdy będziesz potrzebować pliku BIN - rozpakuj archiwum - plik BIN znajduje się w środku. TYLKO dla hulajnogi w wersji PRO-2. BLE czyli dashboard, wyświetlacz, Bluetooth - zależy jak chcesz to nazwać. Chodzi o tę płytkę, na której jest wyświetlacz, montowana w mostku kierownicy. W zależności od modelu hulajnogi może zawierać wyświetlacz pokazujący aktualną prędkość, tryb jazdy, poziom naładowania baterii lub tylko diody informujące o stanie baterii. BLE 1.2.9 BLE129_PRO2.zip BLE 1.3.4 BLE134_PRO2.zip BMS czyli sterownik baterii, znajduje się w baterii, to ta płytka na której mruga dioda niebieska, lub czerwona. Chroni ogniwa przed uszkodzeniem, kontroluje pracę baterii, jej ładowanie oraz rozładowywanie oraz utrzymuje równe napięcie na wszystkich celach w pakiecie. BMS 1.2.6 BMS126_PRO2.zip BMS 1.2.8 BMS128-PRO2.zip BMS 1.4.1 BMS141_PRO2.zip DRV czyli oprogramowanie ESC, czyli kontrolera silnika. Kontroler silnika ESC to ten układ, który znajduje się obok baterii w aluminiowo-plastikowej obudowie. Steruje on pracą silnika. DRV 2.2.3 DRV223_PRO2.zip DRV 2.3.6 DRV236_PRO2.zip Powyższe wersje to oryginalne wersje oprogramowania NIE MODYFIKOWANE. Tak zwane, stock, vanilla. bazowe itp. Nie zawierają żadnych modyfikacji. Jak je wgrać? Proponuję znaleźć odpowiedni poradnik albo tutaj na forum albo w Internecie. Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za wgrywanie czegokolwiek a tym bardziej za nieudane próby flash-owania. Wszystko robisz na własną odpowiedzialność, więc przydało by się posiadać minimalną wiedzę na ten temat. Jeśli nie znasz się na tym, to lepiej nic nigdzie nie wgrywaj - oddaj pojazd do serwisu czy to autoryzowanego czy nieoficjalnego, lub zleć wgrywanie komuś, kto się na tym zna, lub przynajmniej już to robił z powodzeniem. Pamiętaj, że wgrywanie oprogramowania w inny sposób niż poprzez oficjalną aplikację od producenta grozi uszkodzeniem/ucegleniem pojazdu a w najlepszym wypadku - utratą gwarancji. Gdy pojawią się inne sprawdzone i w pełni kompatybilne wersje fw - temat zostanie zaktualizowany. ## Źródła: 1 2 3 4 5
    1 point
  41. Chłopie życie mi uratowałeś! Specjalnie konto założyłem, żeby Ci podziękować. Sprawa nie dotyczyła akurat telefonu Xiaomi, ale Twoja rada podziałała. Dzięki!
    1 point
  42. dużo czasu minęło ale miałam to samo. rozwiązaniem było wyłączenie NFC. noszę z tyłu telefonu pod etui kartę która została wymieniona na taką z płatnościami zbliżeniowymi i powodowało to ciągle próby komunikacji telefonu z kartą
    1 point


×
×
  • Create New...