Karol Grzesik Posted January 25 Share Posted January 25 (edited) Witam, mam problem z dodaniem karty do zegarka xiaomi Watch s1, w aplikacji wybieram xiaomi pay, wyskakuje błąd 9004 błąd żądania, aplikacja mi fitness z sklep Google Edited January 25 by Karol Grzesik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisek40 Posted January 25 Share Posted January 25 Spróbuj odłączyć zegarek. Wyloguj się z aplikacji, wyczyść dane i na nowo się zalogować. Wtedy dodaj zegarek i kartę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karol Grzesik Posted January 25 Author Share Posted January 25 4 godziny temu, Lisek40 napisał(a): Spróbuj odłączyć zegarek. Wyloguj się z aplikacji, wyczyść dane i na nowo się zalogować. Wtedy dodaj zegarek i kartę. Niestety robiłem parę razy nie pomogło, z dziewczyny iphona można dodać dane ale wyskakuje napis "skontaktuj się z działem obsługi klienta", pisałem 3 emaile i nic od ponad miesiąca Link to comment Share on other sites More sharing options...
szakal88 Posted January 27 Share Posted January 27 Może dodajesz kartę Visa, a Xiaomi współpracuje jak na razie tylko z Mastercard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdzisqqq Posted February 27 Share Posted February 27 Mam ten sam problem, a nóż ktoś doradzi. Nieco więcej info: Klikam "Xiaomi Pay", ekran powitalne i przycisk "dalej" Na ułamek sekundy miga coś na dole, po czym pojawia się komunikat Błąd 9004, skontaktuj się ze wsparciem. Zaintrygowany tym mignięciem nagrałem ekran i odtworzyłem z dużym spowlnieniem. Pojawia się komunikat "sprawdzanie pod kątem bezpieczeństwa". Ten sam zegarek dodany do telefonu kolegi działa bezbłędnie. Napisałem do wsparcia Xiaomi, to olali i cisza. Producent telefonu po 3 tygodniach "to nie nasz problem, idź Pan do Xiaomi" Wyłączyłem wszystkie opcje bezpieczeństwa, antywirusy, VPN. Usuwałem i dodawałem zegarek, czyściłem dane podręczne. I nic... @up nie mamy możliwości nawet przejść do ekranu dodawania karty, więc to nie jest kwestia Visy, czy Masrtercarda Link to comment Share on other sites More sharing options...
szakal88 Posted March 1 Share Posted March 1 a może masz jakoś custom rom w telefonie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdzisqqq Posted March 3 Share Posted March 3 nie, wszystko seryjne i na bieżąco aktualizowane Link to comment Share on other sites More sharing options...
szakal88 Posted March 4 Share Posted March 4 Telefon nie jest zrootowany? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdzisqqq Posted March 4 Share Posted March 4 nie. Nie włączałem żadnej opcji z menu developerskiego, nie rootowałem, nie wgrywałem żadnego roma. Jest na seryjnym wszystko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szakal88 Posted March 5 Share Posted March 5 To nie mam pomysłu więcej Link to comment Share on other sites More sharing options...
modrzew Posted March 6 Share Posted March 6 (edited) Polecam zainstalować aplikację Curve i dodać tam kartę, a później w mi fitness dodać do xiaomi pay. Dodałem tak kartę visa i wszystko działa. Edited March 6 by modrzew Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdzisqqq Posted March 8 Share Posted March 8 Dzięki za odpowiedź.Niestety pies jest pogrzebany w mi fitness. Też pobrałem i założyłem konto/kartę w curvie, ale w mi pay nic nie mogę zrobić. nie wypuszcza mnie poza ekran startowy. Nie mogę kliknąć dalej... Link to comment Share on other sites More sharing options...
modrzew Posted March 10 Share Posted March 10 W dniu 8.03.2024 o 20:00, Zdzisqqq napisał(a): Dzięki za odpowiedź.Niestety pies jest pogrzebany w mi fitness. Też pobrałem i założyłem konto/kartę w curvie, ale w mi pay nic nie mogę zrobić. nie wypuszcza mnie poza ekran startowy. Nie mogę kliknąć dalej... Spróbuj wyłączyć bluetooth, wyczyścić pamięć podręczną aplikacji mi pomogło 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdzisqqq Posted March 10 Share Posted March 10 12 godzin temu, modrzew napisał(a): Spróbuj wyłączyć bluetooth, wyczyścić pamięć podręczną aplikacji mi pomogło Hmm, wybacz, ale kiedy przeczytałem "wyłącz BT, wyczyść pamięć i spróbuj", pomyślałem. "Durne...". W sensie reinstalowałem appkę, bawiłem się trybem samolotowym wszystko, i nic... Ale psia kość zadziałało. Piwo Ci wiszę, jeśli jakimś cudem kiedyś się spotkamy. Dzięki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
modrzew Posted March 11 Share Posted March 11 Czasem nawet takie banalne rzeczy pomagają 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk100 Posted April 6 Share Posted April 6 Witam, mam problem z Xiaomi pay od kilku dni nie mogę płacić zegarkiem. Na terminalu wyświetla się komunikat proszę postępować z instrukcjami jak na telefonie, ale na telefon nic nie przychodzi. Jak wchodzę w apke xiaomi pay wyskakuje błąd. Zrobiłem to co wyżej pisaliście wyczyścić dane, chwilowo pomogło, ale znowu błąd po wejsciu w xiaomi pay Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kicińśki Posted April 9 Share Posted April 9 W dniu 10.03.2024 o 07:14, modrzew napisał(a): Spróbuj wyłączyć bluetooth, wyczyścić pamięć podręczną aplikacji mi pomogło U mnie pomogło samo wyłączenie bt i aplikacji i ponowne włączenie bez usuwania danych podręcznych. Dzięki wielkie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antecki Posted August 27 Share Posted August 27 W dniu 6.03.2024 o 18:19, modrzew napisał(a): Polecam zainstalować aplikację Curve i dodać tam kartę, a później w mi fitness dodać do xiaomi pay. Dodałem tak kartę visa i wszystko działa. Siemka w jaki sposób później dodałeś kartę do aplikacji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dande Posted August 27 Share Posted August 27 (edited) No właśnie, a mnie nie chce przyjąć karty. Nie mam pojęcia czemu. Liczyłem, że jeszcze zostaną nam środki na oczyszczanie wodorowe w Wawie - https://beauty4ever.pl/oczyszczanie-wodorowe/ Edited Thursday at 08:36 by dande Link to comment Share on other sites More sharing options...
Witold Matjasz Posted September 2 Share Posted September 2 Xiaomi Watch S1 Active - Xiaomi Pay nie dodaje karty bankomatowej VISA (poprzednią Master Card - udało się zainstalować na telefonie Samsung), teraz po zmianie zarówno na telefonie Samsung jak również na One Plus 9 Pro. W pierwszym przypadku na Samsungu, wywala komunikat po wpisaniu danych karty o kontakcie z działem support (w Xiaomi chyba to jest jakaś fikcja). Natomiast w przypadku One Plus 9 Pro jest jeszcze ciekawiej, ponieważ klawiatura przy wpisywaniu danych działa tylko na polu z imieniem i nazwiskiem. Klawiatura nie działa na pozostałych informacjach dotyczących karty. Pomocy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzychu8888 Posted September 3 Share Posted September 3 Mam problem ze swoim Mi Watch S1 pro. Wszystko śmigało super , NFC itd. aż do nie wczorajszego kiedy chciałem dodać kolejną kartę do Xiaomi Pay. Niestety kartę VISA. i zegarek wpadł w bootloop. Nie mogę usunąć tej karty VISA, nie pomaga przywracanie ustawień fabrycznych zegarka , czyszczenie danych aplikacji , wylogowanie z konta Xiaomi. Zegrarek działa tylko ja nie mam włączonej apki. Jak tylko włączę MI fitnes zegarek od razu łapie bootloop, i nie jestem wstanie zrobić nic. Jakieś rady ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now