Kahea Posted September 28, 2023 Posted September 28, 2023 W dniu wczorajszym podczas przeglądania internetu ekran nagle się "zamroził" a z głośnika zaczął się wydobywać jednostajny piskliwy dźwięk. Po około minucie telefon się wyłączył i od tej pory nie chce wstać. Nie pomogło podłączenie na dłuższy czas do ładowarki ani podłączenie do komputera (nie wykrywa telefonu). Urządzenie nie chce wykonać nawet twardego resetu. Jak jest podłączony do ładowarki to nawet tak jakby się nie ładował bo nie wykrywam żadnego ciepła. Czy w warunkach domowych mogę coś jeszcze zrobić czy tylko wysyłka do serwisu?
Netoper Posted September 28, 2023 Posted September 28, 2023 Skoro nie ma możliwości nawet włączenia sprzętu to nic nie wymyślisz.Wysłane z mojego PocoX3 NFC przy użyciu Tapatalka
Master Posted September 28, 2023 Posted September 28, 2023 2 godziny temu, Kahea napisał(a): W dniu wczorajszym podczas przeglądania internetu ekran nagle się "zamroził" a z głośnika zaczął się wydobywać jednostajny piskliwy dźwięk. Po około minucie telefon się wyłączył i od tej pory nie chce wstać. Nie pomogło podłączenie na dłuższy czas do ładowarki ani podłączenie do komputera (nie wykrywa telefonu). Urządzenie nie chce wykonać nawet twardego resetu. Jak jest podłączony do ładowarki to nawet tak jakby się nie ładował bo nie wykrywam żadnego ciepła. Czy w warunkach domowych mogę coś jeszcze zrobić czy tylko wysyłka do serwisu? wiesz to przypomina mi to co jakieś pół roku temu miała moja matula z poco M3 - nie włączał się i zero ładowania ... w serwisie zrobili od ręki - to coś z płytą główną było ... w warunkach domowych nic nie poradzisz 🥴
Kahea Posted September 28, 2023 Author Posted September 28, 2023 dzisiejsza odpowiedź z serwisu: Cytat Witam Niestety nie naprawiamy tego. To uszkodzenie płyty głównej. --- Bartłomiej Feltman Serwis Xiaomi MiCenter
Master Posted September 28, 2023 Posted September 28, 2023 2 minuty temu, Kahea napisał(a): dzisiejsza odpowiedź z serwisu: a w poco M3 naprawili i to praktycznie od ręki - serwis Xiaomi - naprawa gwarancyjna - w ogóle byłem zaskoczony że tak szybko i sprawnie to poszło 🙃
Kahea Posted September 28, 2023 Author Posted September 28, 2023 u mnie gwarancja się skończyła dosłownie 2 tygodnie temu (pech), ale jest światełko w tunelu dziś po rozmowie z konsultantem na czacie dostałem taką wiadomość: Cytat Rozumiem, bardzo niefortunnie wydarzenie miało miejsce tuż po zakończeniu gwarancji producenta. Mając na uwadze Państwa zadowolenie mogę przesłać prośbę do producenta o indywidualne rozpatrzenie zgłoszenia celem diagnozy urządzenia w ramach gwarancji producenta Proszę powołać się na powyższą konwersację oraz przesłać numer IMEI oraz dokładny opis problemu i wydarzenia czekam na odpowiedź
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now