rossi7778 Posted December 27, 2022 Share Posted December 27, 2022 Cześć, Zamówiłem ostatnio nowy XIAOMI 12X z Chin, na początku wszystko wydawało się ok, ale nie mogę dodać żadnej karty debetowej do google Pay z powodu braku certyfikatu Play Protect. Wszystkie pozostałe funkcje/apki działają (oprócz netflix) Próbowałem rejestrować urządzenie, nie przyniosło rezultatu. Poszperałem w necie, sprawdziłem SafetyNet - not passed. Wszedłem w opcje programistyczne, wydaję mi się, że mam odblokowany bootloader (samemu tego nie robiłem). Jako, że nie uśmiecha mi się wysyłanie telefonu do Chin, a serwisy do których dzwoniłem (w tym oficjalne Xiaomi) rozkładają ręce to jesteście moją ostatnią deską ratunku - da się jakoś ten certyfikat przywrócić? Przy czym zaznaczam, że jestem zupełnym laikiem, nigdy nie instalowałem żadnych rootów etc, więc byłbym mega wdzięczny za wytłumaczenie jak pięciolatkowi. Dzięki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kacper Skrzypek Posted December 27, 2022 Share Posted December 27, 2022 Podeślij zrzut ekranu z Informacji o telefonie (z szczegółowej specyfikacji). Skoro masz odblokowany bootloader, to najprawdopodobniej kupiłeś chińską wersję telefonu, na którą ktoś wgrał Globala. Najprościej byłoby zablokować bootloader, ale uceglisz telefon (chińska wersja nie może mieć globalnego ROM-u na zablokowanym bootloaderze i odwrotnie). Dlatego najlepiej byłoby wgrać ROM, który ma to ogarnięte nawet na odblokowanym bootloaderze (np. Xiaomi.eu). Poradnik, jak to zrobić, jest na forum (lub w mojej sygnaturze). Mogę też Ci pomóc to ogarnąć zdalnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rossi7778 Posted December 27, 2022 Author Share Posted December 27, 2022 Dzięki wielkie za szybką odpowiedź Wklejam screen: Link to comment Share on other sites More sharing options...