biglou Opublikowano 28 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2022 1. Czy jest szansa że Xiaomi coś z tym zrobi? 2. Czy ten problem jest znany tej firmie? 3. Czy niedziałający czujnik a w zasadzie jego brak może być podstawą do wymiany lub pozbycia się urządzenia w ramach gwarancji? 4. Czy ktoś z forumowiczów przechodził przez taki proces jw. I z jakim skutkiem? Niestety dzięki temu że skopali masę fajnych urządzeń nie montując optycznego czujnika, a przede wszystkim nie informując o tym , nadszedł czas na zmianę marki. Nie mam ochoty znowu kupić urządzenia za niemałe pieniądze i borykać się z problemami z podstawowymi funkcjami telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1982 Opublikowano 28 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2022 Jak to wygląda, to ci powiem na moim doświadczeniu z Poco X3 Pro ze względu że telefon rozłączał sieć LTE oddawałem go na gwarancji z tytułu rękojmi. Dopiero po 5 rękojmi uwzględniono mi reklamacje i zwrócono pieniądze. Więc dopóki nie minął rok to składają ile się da. Życzę powodzenia i jeszcze jedno zbieraj wszystkie dokumenty i zaglądaj w szczegóły reklamacji.Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się