biglou Posted May 28 Share Posted May 28 1. Czy jest szansa że Xiaomi coś z tym zrobi? 2. Czy ten problem jest znany tej firmie? 3. Czy niedziałający czujnik a w zasadzie jego brak może być podstawą do wymiany lub pozbycia się urządzenia w ramach gwarancji? 4. Czy ktoś z forumowiczów przechodził przez taki proces jw. I z jakim skutkiem? Niestety dzięki temu że skopali masę fajnych urządzeń nie montując optycznego czujnika, a przede wszystkim nie informując o tym , nadszedł czas na zmianę marki. Nie mam ochoty znowu kupić urządzenia za niemałe pieniądze i borykać się z problemami z podstawowymi funkcjami telefonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz1982 Posted May 28 Share Posted May 28 Jak to wygląda, to ci powiem na moim doświadczeniu z Poco X3 Pro ze względu że telefon rozłączał sieć LTE oddawałem go na gwarancji z tytułu rękojmi. Dopiero po 5 rękojmi uwzględniono mi reklamacje i zwrócono pieniądze. Więc dopóki nie minął rok to składają ile się da. Życzę powodzenia i jeszcze jedno zbieraj wszystkie dokumenty i zaglądaj w szczegóły reklamacji.Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now