Jump to content

Mi Band 6 NFC - problem z poprawnym naliczaniem kroków oraz z linią trasy.


michu93
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów.

Piszę do Was z zapytaniem odnośnie problemów z moją nową opaską, którą użytkuję niecały tydzień - Mi Band 6 NFC. Postanowiłem tu zasięgnąć pomocy, gdyż nie znalazłem w innych tematach odpowiedzi na swoje pytanie, oraz z powodu żałosnej obsługi polskiego supportu Xiaomi (a raczej jej braku, 0 odpowiedzi).

1. Pierwszy z napotkanych problemów to brak poprawnego naliczania kroków, tzn. nalicza ich bardzo niewiele. Bywa tak, że przejdę całe mieszkanie wzdłuż i wszerz, gdzie powinno naliczyć przynajmniej kilkadziesiąt kroków albo nawet powyżej 100, a nalicza jakąś śmieszną ilość - 6-10 kroków. Ta sama sytuacja powtarza się na polu. Dla porównania - moja poprzednia opaska Huawei Band 3 pro liczy poprawnie kroki w takich samych sytuacjach. Zdaję sobie sprawę, że żeby w tysiącu procentach dokładnie były liczone kroki, dystants, itd.,  to potrzeba sprzętu za kilka tysięcy, a nie kilka stówek, no ale jednak huawei w miarę dokładnie liczy te kroki, a xiaomi prawie w ogóle nie liczy, a jak liczy, to już zaniża ostro :/ Gdzieś wyczytałem, że przy pierwszym konfigurowaniu opaski można wybrać czułość sensora. Nie pamiętam już jaką ja czułość wybrałem, ale restartowałem opaskę i robiłem hard reset, a opaska już pobiera poprzednie ustawienia :/ 

2. Drugi z problemów to wygląd na mapie przebytej trasy po treningu - spacerze. Podczas spaceru również miałem odczucia z liczeniem kroków jak w pierwszym punkcie, ale nie o tym tutaj. Przebyłem kawałek miasta na piechotę, a po zakończeniu treningu na mapie w aplikacji pokazało dystans, inne parametry, a oprócz tego zamiast normalnego wzoru trasy - 1 prostą kreskę na mapie wzdłuż ulicy, z której zaczynałem trening. Zaznaczam, że gps w telefonie miałem cały czas włączony. Co może być tego powodem?

 

Doradźcie proszę drodzy forumowicze gdzie szukać rozwiązania tych problemów. Opaska poza tymi problemami wydaje się być fajna i ma potencjał, ale jeśli mi się nie uda rozwiązać satysfakcjonująco tych problemów, to albo będę musiał oddać ją na reklamację do sklepu z wymianą na nową, albo nawet zwrot pieniędzy i wybrać opaskę konkurencji :s

 

Z góry dziękuję za wszystkie udzielone odpowiedzi, pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...