michu93 Posted April 29, 2022 Share Posted April 29, 2022 Witam wszystkich forumowiczów. Piszę do Was z zapytaniem odnośnie problemów z moją nową opaską, którą użytkuję niecały tydzień - Mi Band 6 NFC. Postanowiłem tu zasięgnąć pomocy, gdyż nie znalazłem w innych tematach odpowiedzi na swoje pytanie, oraz z powodu żałosnej obsługi polskiego supportu Xiaomi (a raczej jej braku, 0 odpowiedzi). 1. Pierwszy z napotkanych problemów to brak poprawnego naliczania kroków, tzn. nalicza ich bardzo niewiele. Bywa tak, że przejdę całe mieszkanie wzdłuż i wszerz, gdzie powinno naliczyć przynajmniej kilkadziesiąt kroków albo nawet powyżej 100, a nalicza jakąś śmieszną ilość - 6-10 kroków. Ta sama sytuacja powtarza się na polu. Dla porównania - moja poprzednia opaska Huawei Band 3 pro liczy poprawnie kroki w takich samych sytuacjach. Zdaję sobie sprawę, że żeby w tysiącu procentach dokładnie były liczone kroki, dystants, itd., to potrzeba sprzętu za kilka tysięcy, a nie kilka stówek, no ale jednak huawei w miarę dokładnie liczy te kroki, a xiaomi prawie w ogóle nie liczy, a jak liczy, to już zaniża ostro :/ Gdzieś wyczytałem, że przy pierwszym konfigurowaniu opaski można wybrać czułość sensora. Nie pamiętam już jaką ja czułość wybrałem, ale restartowałem opaskę i robiłem hard reset, a opaska już pobiera poprzednie ustawienia :/ 2. Drugi z problemów to wygląd na mapie przebytej trasy po treningu - spacerze. Podczas spaceru również miałem odczucia z liczeniem kroków jak w pierwszym punkcie, ale nie o tym tutaj. Przebyłem kawałek miasta na piechotę, a po zakończeniu treningu na mapie w aplikacji pokazało dystans, inne parametry, a oprócz tego zamiast normalnego wzoru trasy - 1 prostą kreskę na mapie wzdłuż ulicy, z której zaczynałem trening. Zaznaczam, że gps w telefonie miałem cały czas włączony. Co może być tego powodem? Doradźcie proszę drodzy forumowicze gdzie szukać rozwiązania tych problemów. Opaska poza tymi problemami wydaje się być fajna i ma potencjał, ale jeśli mi się nie uda rozwiązać satysfakcjonująco tych problemów, to albo będę musiał oddać ją na reklamację do sklepu z wymianą na nową, albo nawet zwrot pieniędzy i wybrać opaskę konkurencji :s Z góry dziękuję za wszystkie udzielone odpowiedzi, pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now