Jump to content

michu93

Użytkownicy
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

michu93's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter

Recent Badges

0

Reputation

  1. Witam w klubie Ja też mam problem ze swoim Mi Bandem 6 NFC. Kupiłem niedawno, sprzęt nowy, a ani do aplikacji Mi Fitness, ani do Zepp Life nie mogę aktywować dodanej karty - odziwo Mastercard z Banku Pocztowego, czyli z banku, który jako pierwszy zaczął współpracować z Xiaomi Pay 🙄 Karta dodana do aplikacji, ale jak klikam, żeby aktywować kartę, to nie wyskakuje mi ekran do aktywacji, tylko pusty biały ekran. Ewidentnie mają błędy w aplikacji. Użerałem się z nimi i pisałem maile do supportu, że mają masę błędów w aplikacjach i że jest problem z dodawaniem i aktywowaniem kart, to mi lakonicznie odpowiedzieli, że problem jest im znany i pracują nad jego rozwiązaniem 😡 Na moje pytanie, kiedy to nastąpi, otrzymałem odpowiedź: nie wiadomo.
  2. Witaj, próbowałem tak jak poradziłeś. Niestety nie przyniosło to skutku :/
  3. Witam wszystkich forumowiczów, piszę do Was z prośbą o pomoc. Posiadam opaskę Xiaomi Mi Band 6 NFC. Mam problem z aktywowaniem dodanej karty debetowej (o dziwo i rzekomo jest akceptowana przez Xiaomi) Mastercard z Banku Pocztowego. Na przemian zainstalowałem aplikację Zepp Life, potem ją odinstalowałem i zainstalowałem Mi Fitness, w obu przypadkach nie da się aktywować dodanej karty, na ekranie opaski również nie wyświetla się karta. Do posta dołączam zrzuty ekranu zarówno z Zepp Life jak i Mi Fitness. Chciałbym się Was zapytać co może robię nie tak albo co powinienem zrobić żeby to zadziałało, a może to jest wina opaski albo jeszcze czegoś innego? Dzwoniłem dzisiaj na infolinię Xiaomi, to powiedzieli żeby opisać problem w emailu i dołączyć zrzuty ekranu, po czym odpisali mi, że mogę przecież spróbować dodać kartę przez Curve. Zdziwiło mnie to, ponieważ mastercard i bank pocztowy współpracuje z Xiaomi, a ja kupując opaskę zwracałem na to uwagę, a poza tym dodawanie karty przez pośrednika mnie nie interesuje i nie wchodzi w grę. Liczę na Waszą pomoc, może ktoś miał podobną sytuację i wie co zrobić. Z góry dziękuję za pomoc P.S.: zapomniałem dodać, że oczywiście robiłem reset opaski do fabrycznych ustawień, wyczyściłem pamięć podręczną w aplikacji na telefonie itp. itd. , nic nie pomogło. P.S. 2: Tak teraz wpadłem na pomysł, bo moje imię zawiera polskie znaki: Michał, ale nazwisko już jest bez polskich znaków, może to ma jakiś związek? Przy dodawaniu karty do aplikacji jako właściciela karty wpisałem imię z polskim znakiem, ale wyskoczył błąd i dałem "Michal", ale kartę dodało poprawnie, jest problem z aktywacją, więc już sam nie wiem....
  4. Dziękuję za odpowiedź. A mógłbyś powiedzieć jak tego dokonać? Bo jestem trochę zielony w tym temacie dlatego, że to moje pierwsze urządzenie od xiaomi. Będę zobowiązany 😀
  5. Witam, mam podobny problem, tyle że z Mi Bandem 6 nfc. Mam opaskę od około tygodnia i nie liczy prawie w ogóle kroków, po przejściu (na oko) z 200 kroków, dolicza z 15-20. Pamiętam, że przy początkowej konfiguracji opaski można było wybrać czułość sensora, ale nie pamiętam co wybrałem. Niestety, ale po hard resecie opaska przywraca stare ustawienia. Metoda opisana przez jalboss nie pomogła. Robiłem właśnie hard reset opaski i rozłączałem i połączałem z telefonem, też nie pomogło. Ktoś ma pomysł jak to ugryźć? Czy może oddać opaskę na gwarancję do sklepu z żądaniem wymiany na nową, jak się nic nie będzie dało z tym zrobić?
  6. Witam wszystkich forumowiczów. Piszę do Was z zapytaniem odnośnie problemów z moją nową opaską, którą użytkuję niecały tydzień - Mi Band 6 NFC. Postanowiłem tu zasięgnąć pomocy, gdyż nie znalazłem w innych tematach odpowiedzi na swoje pytanie, oraz z powodu żałosnej obsługi polskiego supportu Xiaomi (a raczej jej braku, 0 odpowiedzi). 1. Pierwszy z napotkanych problemów to brak poprawnego naliczania kroków, tzn. nalicza ich bardzo niewiele. Bywa tak, że przejdę całe mieszkanie wzdłuż i wszerz, gdzie powinno naliczyć przynajmniej kilkadziesiąt kroków albo nawet powyżej 100, a nalicza jakąś śmieszną ilość - 6-10 kroków. Ta sama sytuacja powtarza się na polu. Dla porównania - moja poprzednia opaska Huawei Band 3 pro liczy poprawnie kroki w takich samych sytuacjach. Zdaję sobie sprawę, że żeby w tysiącu procentach dokładnie były liczone kroki, dystants, itd., to potrzeba sprzętu za kilka tysięcy, a nie kilka stówek, no ale jednak huawei w miarę dokładnie liczy te kroki, a xiaomi prawie w ogóle nie liczy, a jak liczy, to już zaniża ostro :/ Gdzieś wyczytałem, że przy pierwszym konfigurowaniu opaski można wybrać czułość sensora. Nie pamiętam już jaką ja czułość wybrałem, ale restartowałem opaskę i robiłem hard reset, a opaska już pobiera poprzednie ustawienia :/ 2. Drugi z problemów to wygląd na mapie przebytej trasy po treningu - spacerze. Podczas spaceru również miałem odczucia z liczeniem kroków jak w pierwszym punkcie, ale nie o tym tutaj. Przebyłem kawałek miasta na piechotę, a po zakończeniu treningu na mapie w aplikacji pokazało dystans, inne parametry, a oprócz tego zamiast normalnego wzoru trasy - 1 prostą kreskę na mapie wzdłuż ulicy, z której zaczynałem trening. Zaznaczam, że gps w telefonie miałem cały czas włączony. Co może być tego powodem? Doradźcie proszę drodzy forumowicze gdzie szukać rozwiązania tych problemów. Opaska poza tymi problemami wydaje się być fajna i ma potencjał, ale jeśli mi się nie uda rozwiązać satysfakcjonująco tych problemów, to albo będę musiał oddać ją na reklamację do sklepu z wymianą na nową, albo nawet zwrot pieniędzy i wybrać opaskę konkurencji :s Z góry dziękuję za wszystkie udzielone odpowiedzi, pozdrawiam
×
×
  • Create New...