Jump to content

Redmi Smart Band Pro - synchronizacja, utrata danych


seryjny
 Share

Recommended Posts

Zarejestrowałem się tutaj, ponieważ mam problem z urządzeniem Redmi Smart Band Pro, którego rozwiązania nie potrafię znaleźć.

Chodzi o zliczanie kroków itd. W momencie ręcznej synchronizacji z apki Mi Fitness wszystko działa, dane w apce zgadzają się z danymi w opasce.

Jednak jeśli nie zsynchronizuję danych i minie północ, dane są zerowane, a zliczone ilości znikają. Spodziewałem się, że dane następnego dnia będą synchronizowane w całości łącznie z wczorajszymi (tak działa Mi Band 6). Tymczasem wczorajsze znikają.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem, można coś na to poradzić?

Link to comment
Share on other sites

Witam, mam identyczny problem. Wygląda na to, że problem jest w oprogramowaniu opaski, bo nie ma wogole historii aktywności na opasce tylko jest w aplikacji. Czyli opaska nie zapamiętuje danych. Martwi mnie to, bo wcześniej miałem band 5 i wszystko działało,  nic się gubiło. Oczekiwałem, że tu będzie tak samo, a tu lipa. Irytuje mnie również czułość ekranu opaski. Bardzo mnie to wkurza jak mam założone rękawice robocze i co chwilę się uruchamia zmiana ekranu lub jakiś trym sportowy. Kapiąc się to samo. Kropla spadnie na ekran i ten wariuje od dotyku. W Mi Band 5 było tak samo, ale zmieniło się po aktualizacji oprogramowania. 

Link to comment
Share on other sites

  • ZduneX25 changed the title to Redmi Smart Band Pro - synchronizacja, utrata danych

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...