Kratos90 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Cześć, korzystając z Mi band 6 na Mi 9T Pro zauważyłem dziś wieczorem (2 grudnia 2021) utratę prawie 120-dniowej passy. Zamiast tego zastałem passę 2-dniową (która nie liczyła osiągniętego celu za obecny dzień, lecz za dwa poprzednie), która następnie zmieniła się w 0 dni, a potem w 6 i tak krąży po tych ilościach. Restart telefonu oraz opaski nie pomaga. Czy ktoś miał podobny przypadek w ostatnim czasie i to na Mi band 6? Był już podobny wątek, lecz dotyczył Mi band 4. Screenrecorder-2021-12-02-23-49-01-61_0_COMPRESSED.mp4.9714f711a7be8603cb61b21b82c725f5.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kratos90 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 Dodam, że zarówno opaska jak i historia w Mi Fit pamiętają progres. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZduneX25 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Ja często miałem przypadki, że zrobiłem powiedzmy 13k kroków i passa była doliczana, po czym kolejnego dnia w historii było tylko 8k i passa szła od nowa, ale jak masz w historii osiągnięty cel to widać inny bug po stronie huami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kratos90 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Hej, mimo dalszego kontynuowania 8k kroków dziennie oraz ponownym sparowaniu opaski, aplikacja w dalszym ciągu prezentuje passę w taki sposób, screeny. Czy jak odinstaluje i zainstaluje ponownie Mi Fit to jest szansa, ze passa przeliczy się wg danych jakie posiada za ostatnie miesiące (mam nadzieję, że są w chmurze,a nie tylko w aplikacji)? Mimo iż aplikacja w historii ma ilości kroków to jednak największą satysfakcję sprawiała mi liczba dni widoczna na dole frontowej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Wyniki zapisywane są właśnie w chmurze a nie w aplikacji, przykładowo po zmianie telefonu i uruchomieniu mifit, wyniki są ściągane z chmury.O ile nie ma problemu z serwerami czy danymi leżącymi na serwerzeWysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kratos90 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Cześć, odinstalowanie i zainstalowanie ponowne aplikacji pomogło, passa powróciła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MasterWagnard Opublikowano 11 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2022 Witam. Dla niektórych może to wydawać się banalnym pytaniem, ale wraz z instalacją aplikacji Mi Fit wersja 5.6.0 nie mogę znaleźć (lub jej nie ma?) okienka/opcji passy. Gdy wchodzę na profil w aplikacji dalej jest możliwość podejrzenia: osiągnięto cel: 749 dni. Wcześniej używałem opaski mi band 3, od 3 dni używam 6, która za nic w świecie nie chciała się połączyć ze starszą wersją aplikacji Mi Fita. Widzę w komentarzach, że użytkownik Kratos90 ma możliwość podglądu passy i jednocześnie aplikacja działa mu z mi bandem 6. Prośba/Pytanie, czy któraś z wcześniejszych wersji aplikacji Mi Fit jeszcze pokazuje passę i łączy się z mi bandem 6? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZduneX25 Opublikowano 11 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2022 Już nie ma podglądu passy po aktualizacji MiFit oraz Zepp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się