acdc662 Opublikowano 10 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2021 Witajcie, od dłuższego czasu mam taki problem, że gdy próbuje włączyć lub uruchomić ponownie mojego Redmi note 9 pro to po 1 próbie na ekranie widnieje cały czas napis "redmi", po 2 próbie przytrzymania przycisku power jest tak samo i dopiero za trzecią próbą udaje się włączyć telefon. Mam ten problem praktycznie od wielu miesięcy, ale z racji, że znajomy ma podobne problemy myślałem, że aktualizacja wprowadzi rozwiązanie i zniweluje problem. Macie może jakiś sposób na to oprócz ciągłego restartowania telefonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rower górski Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 Częsty temat, serwis rozwiąże problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rower górski Opublikowano 18 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2021 Dnia 12.07.2021 o 13:04, WD40 napisał: MiFlash zazwyczaj rozwiązuje problem bez wychodzenia domu i bez wysyłania fona do serwisu. Co się może zepsuć w oprogramowaniu, które jest zablokowane do edycji? Jeśli się coś tutaj psuje to na 100% jest to temat sprzętowy, gdyż sprzęt powoduje powstawanie błędów oprogramowania, a ściślej niepowodzenia przy wykonywaniu komend przez procesor, co skutkuje oczekiwaniem w nieskończoność na reakcję (zawiecha). Dajesz niepotrzebnie ludziom nadzieję na naprawę domowym sposobem i zachęcasz do kombinowania, może pomoże jak miflash nadpisze pamięć, ale mogą się dziać później cuda z telefonem. Trzeba oddać do serwisu i co najważniejsze DOKŁADNIE OPISAĆ USTERKĘ bo to jest klucz do tego by technik wiedział z czym ma do czynienia i co zrobić by usterkę usunąć, nie mylić z oddaniem do sklepu. Jak sklep napisze "nie włącza się" to serwisantowi się sprzęt uruchomi i niestety ale napisze że sprawny. Dnia 12.07.2021 o 13:04, WD40 napisał: Niestety sprawdzanie przez serwis wygląda marnie Trzeba dobrze opisać problem, technicy muszą zrozumieć co się dzieje i w jakich okolicznościach, można nawet dzwonić do serwisu i pogadać sobie z serwisantem, trzeba tylko chcieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rower górski Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 Dnia 19.07.2021 o 07:10, WD40 napisał: Poczytaj wątki o zwrotach z serwisu fonów z samorestartami. Chyba trochę lepiej wiem od Ciebie jak działają serwisy bo znam je od "kuchni" klucz do sukcesu to dobrze opisać usterkę, technik musi ją naocznie stwierdzić. Powiem jeszcze raz, serwisy chcą pomagać w trudnych przypadkach, ale gdy zgłaszana usterka nie istnieje to też nie ma pieniędzy za naprawę a ludzię zgłaszają dosłownie wszystko. Żaden technik nie jest zawzięty i dla zasady nie odrzuca reklamacji, bo wtedy też nie ma pieniędzy. Może się zdarzyć dwukrotna wysyłka do punktu naprawy (niestety) tym rządzi ekonomia, każdy chce zarobić, jeśli producent odrzuci naprawę to zapłaci za to serwis. Zgłaszanie usterki u sprzedawcy może się wiązać z tym, że sklep niedokładnie opisze wadę, to wiąże się z tym, że zgłaszana usterka nie zostaje stwierdzona i nie naprawiony sprzęt zostaje odesłany. Wątki czytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się