Ireneusz Gawriuczenkow Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 Po pojawieniu się nowej aplikacji zepp nie mogę połączyć zegarka stratos 2 z telefonem. Czy ktoś wie w czym problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZduneX25 Posted April 6, 2021 Share Posted April 6, 2021 Co masz na myśli przez nowej? Po zwykłej aktualizacji w Sklepie Play? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ireneusz Gawriuczenkow Posted April 6, 2021 Author Share Posted April 6, 2021 Nie , po zmianie aplikacji z amazfit watch zepp nie mogę się połączyć z telefonem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted April 6, 2021 Share Posted April 6, 2021 A wylogowałeś zegarek w poprzedniej aplikacji?Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ireneusz Gawriuczenkow Posted April 8, 2021 Author Share Posted April 8, 2021 Nie, nie wylogowałem. Wszystko działało do wymiany telefonu na nowy. szczerze, zegarek używam do sprawdzania godz. zaczął się późnić i chciałem w aplikacji sprawdzić czemu i okazało się że nie mogę się połączyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZduneX25 Posted April 8, 2021 Share Posted April 8, 2021 To teraz musisz dać w zegarku ustawienia fabryczne i od nowa sparować z nowym telefonem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ireneusz Gawriuczenkow Posted April 9, 2021 Author Share Posted April 9, 2021 Udało się , bardzo dziękuję:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZduneX25 Posted April 9, 2021 Share Posted April 9, 2021 Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts