Jump to content

Mi-Robit Vacuum-Mop Essential - problem z wifi


Sedzik2310
 Share

Recommended Posts

Dzień dobry,

odkurzacz pierwszego dnia podłączyłem do aplikacji MiHome. Od samego początku aplikacja go nie wykrywała, musiałem dodawać go "ręcznie" poprzez wyszukanie go w sieciach Wi-Fi. Robot działał podłączony i widoczny (on-line) półtorej dnia. Po tym czasie wszedł w tryb offline. W żaden sposób nie mogłem go przywrócić do trybu on-line. W końcu usunąłem go z "mojego domu" i próbowałem dodać jeszcze raz. Tak jak wcześniej aplikacja nie wyszukuje odkurzacza a przy "ręcznym" dodawaniu nie ma odkurzacza w sieciach Wi-Fi. Próbowałem każdego rozwiązania, przywracania do ustawień fabrycznych, resetowania sieci odkurzacza, resetowania sieci głównej, skanowania lodu QR z instrukcji. Czy mogę coś zrobić jeszcze oprócz odesłania go do serwisu?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mam identyczny problem, po 2 dniach robot przeszedł w tryb offline, i zero kontaktu, nie wysyła sieci wifi, padła chyba karta sieciowa czy jakiś moduł sieciowy, ktoś jeszcze miał taki problem, wysyłał na gwarancję jeśli tak to gdzie odesłać?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Jakieś rozwiązania, zdziałaliście coś? Mam identyczny problem.

Edytuję, dla potomnych.

Udało się ponownie połączyć - wyłączyłem stację ładowania na noc, kolejnego dnia już bez problemu się połączył. Robiłem to na regionie Niemcy, choć wydaje mi się że akurat to bez znaczenia. Po prostu trzeba 'zresetować' stację ładowania. W każdym razie już działa.

Edited by daniel.wu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...