Lewus_PL Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 Witam nie działa mi możliwość dodania karty google pay. Ciągle wyskakuje komunikat żebym skontaktował się ze swoim bankiem Nie mogę płacić zbliżeniowo. Bank to Pekao24. Już mam dość tego dziadowskiego telefonu... Ciągle w nim coś nie działa. Jest szansa zeby to jakos ogarnąć? Na innym telefonie wszystko przechodzi bez problemu. Chcę wyłącznie zanim kupię normalny telefon mieć możliwość płacenia telefonem.
MrBright Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 No właśnie jaki rom... Czy bootloader odblokowany... na stock nie ma najmniejszych problemów z GP.Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Lewus_PL Posted February 3, 2021 Author Posted February 3, 2021 Zablokowany bootloader. Wersja 12.2.4 EEA.
Adam Błażejewski Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 To dziwne, bo nie spotkałem się z przypadkiem takim jak ten, że mimo braku modyfikacji płatności nie działają. Wyczyść wszystkie dane Google Pay i dodaj kartę jeszcze raz. Przez aplikację bankową też nie można płacić? No i może zmień ustawienia układu zabezpieczającego między SIM a HCE.
Lewus_PL Posted February 3, 2021 Author Posted February 3, 2021 Wyskakuję taki komunikat. Bank nie jest w stanie pomoc... Na innych telefonach działa. U mnie też działało ale po resecie do ustawień fabrycznych przestało działać. Już 4 razy reseotwalem do ustawień fabrycznych. Ściągałem cały plik .ZIP wygrywałem od nowa. Wszystko szlak trafił... Już ku****** idzie dostać z tym dziadostwem.
Acid Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Od kiedy Pekao SA ma wsparcie dla Google Pay? Kto ci to powiedział? Przecież ten bank obsługuje się ich aplikacją PeoPay i tam działa płatność z NFC bez względu na cokolwiek.
Lewus_PL Posted February 4, 2021 Author Posted February 4, 2021 (edited) 1 godzinę temu, Acid napisał: Od kiedy Pekao SA ma wsparcie dla Google Pay? Kto ci to powiedział? Przecież ten bank obsługuje się ich aplikacją PeoPay i tam działa płatność z NFC bez względu na cokolwiek. Tak było, że wszystko działało przez aplikację PeoPay. Niestety coś pokombinowali i teraz po ostatniej aktualizacji aby uruchomić płatności zbliżeniowe należy przełączyć się na płatności poprzez Google Pay. Pekao SA ma wsparcie dla Google Pay. Działało mi to już miesiąc temu. Nawet jest zapis w regulaminie google pay odnośnie wspieranych banków. Konsultowałem się z bankiem po ich stronie wszystko działa normalnie. Po drugie po przeprowadzeniu procedury dodania karty na innym telefonie wszystko działa jak należy. Tak więc problem dotyczy wyłącznie mojego Poco. Edited February 4, 2021 by Lewus_PL
Acid Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Faktycznie 15 sty była aktualizacja. Dodałem kartę bez problemu do Google Pay na MI 8 i działa. Najwyraźniej problem jest na POCO.
MrBright Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Ja obstawiam że to problem z weryfikacja w banku... jak już wspomniałeś karta jest też na innym telefonie . Dla próby dodaj inną kartę innego banku jeśli będzie ok to już masz odpowiedź .Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Lewus_PL Posted February 4, 2021 Author Posted February 4, 2021 Z innym bankiem problem jest niestety ten sam. Próbowałem z ING. Te same komunikaty...
MrBright Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 No to niestety jedyna opcja na Czyściocha mi flashem :-/ U mnie dokładnie ta sama wersja softu i zero problemu .Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Lewus_PL Posted February 4, 2021 Author Posted February 4, 2021 Muszę odczekać 168 godzin żeby ściągnąć bootloader aby wgrać soft przez miflash czy da się to jakoś obejść?
MrBright Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 No ale po co unlock... Skoro chcesz wgrać to samo ... Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Lewus_PL Posted February 5, 2021 Author Posted February 5, 2021 Można mi flash wgrać pełny rom bez odlobokania bootloadera?
aanonimowy48 Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 20 minut temu, Lewus_PL napisał: Można mi flash wgrać pełny rom bez odlobokania bootloadera? Nie
Lewus_PL Posted February 5, 2021 Author Posted February 5, 2021 Dlatego chcę odblokować bootloader żeby wgrać pełny soft. Nie ma już innej drogi aby wyeliminować problem oprogramowania. NFC samo w sobie działa, a więc uszkodzenie mechaniczne nie wchodzi w grę.
MrBright Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 NieJak nie... Oryginał zawsze wgrasz... Nie wgrasz jedynie innego regionu . Chyba że coś się zmieniło...Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Lewus_PL Posted February 5, 2021 Author Posted February 5, 2021 (edited) Chciałem wgrać oryginalny soft EEA 12.2.4.0 taki jaki mam obecnie na telefonie. Kiedy klikam "flash" w programie "mi flash" wyskakuję komunikat "erase error". Fajnie gdyby była możliwość wgrania pełnego softu na świeżo bez odblokowania bootloadera. Może o czymś nie wiem i istnieje taka opcja? Edited February 5, 2021 by Lewus_PL
Adam Błażejewski Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 Musisz odblokować bootloader, wgrać rom i go zablokować wybierając opcję clean all and lock.
Moreee Posted February 6, 2021 Posted February 6, 2021 Z innym bankiem problem jest niestety ten sam. Próbowałem z ING. Te same komunikaty...Musi być coś z twoim egzemplarzem albo masz babole w sofcie. Mój działa bez problemu. Karta ING. Tyle że kartę dodawałem jeszcze na 12.0.4 o ile pamiętam. Po aktualizacji z płatnościami brak problemów. Też mam 12.2.4Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Lewus_PL Posted February 6, 2021 Author Posted February 6, 2021 1 godzinę temu, Moreee napisał: Musi być coś z twoim egzemplarzem albo masz babole w sofcie. Mój działa bez problemu. Karta ING. Tyle że kartę dodawałem jeszcze na 12.0.4 o ile pamiętam. Po aktualizacji z płatnościami brak problemów. Też mam 12.2.4 Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka U mnie również działało wszystko kartę dodawałem tak samo jak Ty ma 12.0.4 po aktualizacji i przywróceniu ustawień fabrycznych przestało działać:( czekam na odblokowanie bootloadera jeżeli to nie pomoże to niestety telefon trafia na gwarancję...
Lewus_PL Posted February 12, 2021 Author Posted February 12, 2021 Uaktualniam status. Telefon z początkiem tego tygodnia został wysłany do CCS Piaseczno. Dziś otrzymałem komunikat, że telefon jest sprawny i nawet nie wgrali oprogramowania... Brak słów. Tak więc winę za ten problem ponosi święty mikołaj.
Moreee Posted February 13, 2021 Posted February 13, 2021 Czyli samo z siebie zaczęło wszystko działać tak?^^Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Lewus_PL Posted February 13, 2021 Author Posted February 13, 2021 Dokładniej po przywróceniu do ustawień fabrycznych po aktualizacji do wersji 12.2.4.0. Moja karta bez problemów dodaje się na innych telefonach lecz u mnie nie ma takiej możliwości... Pozostaje mi rękojmia, zebranie dokumentacji z serwisu oraz banku i przejście się do rzecznika spraw konsumenta w celu wybrania odpowiedniej drogi zwrócenia . To tak jakby kupić pralkę, która pierze ale nie wiruję. Niby działa lecz nie spełnia w pełni swojej funkcji.
Moreee Posted February 13, 2021 Posted February 13, 2021 Pozostaje mi rękojmia, zebranie dokumentacji z serwisu oraz banku i przejście się do rzecznika spraw konsumenta w celu wybrania odpowiedniej drogi zwrócenia . To tak jakby kupić pralkę, która pierze ale nie wiruję. Niby działa lecz nie spełnia w pełni swojej funkcji. Życzę powodzenia. Proces rękojmi jest upierdliwy. Dużo zależy z jakiego źródła masz telefon. Mi rękojmia z Orange (dokładniej partnerem Orange GTI) zajęła dwa lata. Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Lewus_PL Posted February 13, 2021 Author Posted February 13, 2021 RTV EURO AGD. Jeżeli droga będzie wyjątkowo długa do rozstrzygnięcia telefon pójdzie na sprzedaż.
Netoper Posted February 13, 2021 Posted February 13, 2021 No tak, tylko jak rozstrzygną na Twoją korzyść to jak zwrócisz telefon żeby otrzymać zwrot kasy?Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Moreee Posted February 13, 2021 Posted February 13, 2021 Autorowi chyba chodzi że jeśli nie uda się z rękojmią to wtedy sprzedaż Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Lewus_PL Posted February 13, 2021 Author Posted February 13, 2021 (edited) 24 minuty temu, Moreee napisał: Autorowi chyba chodzi że jeśli nie uda się z rękojmią to wtedy sprzedaż Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka Dokładnie tak jak napisałeś. Jeżeli wszystkie drogi prawne zostaną wykorzystane bez pozytywnych rezultatów, pozostanie mi wyłącznie sprzedać telefon. Edited February 13, 2021 by Lewus_PL
Lewus_PL Posted March 5, 2021 Author Posted March 5, 2021 Uaktualniam sytuację: Sklep dał mi do wyboru zwrot gotówki lub nowy telefon. Jest sens według was brać drugie poco czy lepiej wziąć gotówkę i kupić coś innego. Co byście polecili zamiast F2 pro?
MrBright Posted March 5, 2021 Posted March 5, 2021 Uaktualniam sytuację: Sklep dał mi do wyboru zwrot gotówki lub nowy telefon. Jest sens według was brać drugie poco czy lepiej wziąć gotówkę i kupić coś innego. Co byście polecili zamiast F2 pro? Zależy od wysokości zwrotu... Jeśli 2.5k to brałbgm hajs.. nowy to ost był realme x50pro za 1800.. lub chwilę poczekać na coś z snapem 870... Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Lewus_PL Posted March 6, 2021 Author Posted March 6, 2021 (edited) 11 godzin temu, MrBright napisał: Zależy od wysokości zwrotu... Jeśli 2.5k to brałbgm hajs.. nowy to ost był realme x50pro za 1800.. lub chwilę poczekać na coś z snapem 870... Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka Realme GT 5G mnie zainteresował ale nie wiadomo kiedy i czy będzie dostępny u nas w kraju. Myślałem również nad Mi 10T Pro. Tylko martwi mnie ten IPS. Edited March 6, 2021 by Lewus_PL
Moreee Posted March 6, 2021 Posted March 6, 2021 Kolega z pracy ma mi 10 t pro. Ten ips jest taki zły. Różnice względem mojego z poco są ale myślę że to odświeżanie w pewnym stopniu wyrównuje tą dysproporcje ekranów. No i oprogramowanie będzie wg mnie bardziej dopracowane niz na poco gdzie obecnie korzystam z jakiejś globalnej bety...Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Recommended Posts