arek.kwiecinski Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 Witam Mam problem z telefonem MI Note 9... Chodzi o łączność z opaską MiBand4 (testowano również na MiBand5) Po wyjściu z zasięgu BT i ponownym powrocie do zasięgu wyskakuje komunikat z aplikacji MiFit „Wystąpił błąd. Uruchom ponownie Bluetooth” Pomimo ponownego uruchomienia BT opaska nadal nie łączy się z telefonem. Pomaga wyłącznie restart telefonu. Wtedy działa ok..... oczywiście do momentu rozstania się opaski z telefonem.. ;( jakies porady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Smerf Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 (edytowane) Spróbuj na nowej aplikacji Zepp ze Sklepu Google... a jak już się połączysz to w telefonie, w Optymalizacji Baterii { dla tej aplikacji } zaznacz Nie optymalizuj ! Edytowane 21 Grudnia 2020 przez Papa Smerf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi