ptd.gns Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 (edytowane) Witam Posiadam Mi9 128GB w sieci Premium Mobile. Po aktualizacji MIUI do 11 mam problem z ustawieniem usług mms co widać na poniższym filmiku. Problem - Xiaomi Mi9 Premium Mobile Ustawienia MMS Internet Ktoś ma jakiś pomysł, jak zapisać ustawienia? Jak widać na filmiku przy próbie zapisania znikają gdy uzupełnię dwie ostatnie pozycje. Na domyślnych wartościach z PLUSa działają tylko dane kontaktowe - MMS - nie. Wcześniej zapisywało ustawienia z PM i działało teraz zonk Edytowane 14 Grudnia 2019 przez ptd.gns Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiontox Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Ja niestety po aktualizacji do 11.0.6 nie jestem w stanie połączyć się z żadną siecią (jestem w PLAY). Dramat z tym uptadem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orte Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 @fiontox Wpisz *#*#4636#*#* w dialerze i w informacjach o telefonie 1 lub 2, zależy który używasz, ustaw preferowany typ sieci na LTE/TD-SCDMA/UMTS. Kiedyś przestawiłem i też miałem problem z siecią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptd.gns Opublikowano 18 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Niestety nie pomogło. Boa radzi reset tel, ale szkoda mi wszystkich ustawień i archiwum aplikacji. Brak pomysłu.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stereo0 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Na innej aplikacji do SMS nie działają mms na standardowych APN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orte Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 @ptd.gns włącz suwak "moc sygnału komórkowego". Jak wyłączone to żadna sieć nie działa.Sorki że dopiero piszę, ale zajęć za dużo przed świętami.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptd.gns Opublikowano 22 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Włączyłem i dalej nic.standardowe ustawienia nie działają te wpisane od operatora też.Problem w tym że jak w wpiszę spn to po zalaniu znika mi punkt to jest dziwne.Operator chyba wymiękł bo przestali odpisywać jak w kółko jedno i to samo kazali robić a nie pomagało.Innych aplikacji nie używałem nigdy, wychodzę z założenia że podstawowa wersja ma działać, a i przyzwyczajenie swoje robi.Kolejna rzecz, od wakacji działały i nie było problemu, po ostatnich aktualizacjach przestało Jakieś pomysły?Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Istnieje coś takiego jak gwarancja/rękojmia. Jeżeli problemem jest rzeczywiście sprzęt, to wypadałoby go zgłosić do naprawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orte Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Zrób pełny backup i wróć do ustawień fabrycznych. Ja bym już dawno to zrobił Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się