rafek_la

Viomi v1 odkurzacz

Recommended Posts

Witam

Czy ktoś z was mógłby pomóc, zakupiłem odkurzacz viomi v2, próbuję dodać go zarówno do dedykowanej aplikacji viomi robot jak i mi home i tu problem, aplikacja go widzi a nie chce go dodac ani poloczyc, wyskakuje informacja ze urządzenie poloczono wyslana wiadomość, a na koncu przekroczono limit czasu połączenia i wyskakuje informacja spróbuj ponownie.

Dodam, że w telefonie widać w ustawieniach sieci siec viomi robot, jest poloczone, ale brak internetu. I tu chyba jest problem, nie wiem czy w konfiguracji czy uszkodzona jest może karta w urządzeniu.

Dodam jeszcze ze odkurzacz kupiony w Polsce, na jednym z portali.

Cala konfiguracja robiona zgodnie z instrukcją.

Moze ktos pomóc w tym temacie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

po pierwsze napisz, ktora masz wersje, bo sa 2. jedna dziala tylko z apka viomi, druga dziala z apka mi home. wersje najprosciej poznasz po nazwie sieci wifi, ktora robi robot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, rezmus napisał:

po pierwsze napisz, ktora masz wersje, bo sa 2. jedna dziala tylko z apka viomi, druga dziala z apka mi home. wersje najprosciej poznasz po nazwie sieci wifi, ktora robi robot.

Witam, nazwa sieci to :viomi-vacuum-v6_miap68EE

Share this post


Link to post
Share on other sites

to wersja mi home. niektore telefony flaguja hotspoty bez internetu (a taki tworzy odkurzacz) i od razu przelaczaja sie na inny. mi home podlacza sie do tego hotsporta, zeby wyslac dane wifi do ktorych ma sie odkurzacz podpiac. jesli masz zapisana w telefonie siec odkurzacza to usun to ustawienie, mozesz tez przed samym parowaniem lub w trakcie wymusic polaczenie do hotspota odkurzacza. problemem moze byc tez router, wylacz 5ghz jesli masz na czas parowania. generalnie musisz kombinowac z telefonem / routerem, uzyc innych jak masz taka mozliwosc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probowalem to robic na różnych telefonach z androidem, jak również pod IOS. Sygnal sieci jest 2,4 ghz. Probowane również bylo na roznych routerach i wszędzie bylo to samo. Generalnie chodzi o to ze pod koniec wyskakuje komunikat  przekroczono czas komunkacji z siecią. Zastanawiam sie czy mozna cos zmienic w samych ustawieniach routera? Albo czy jest możliwość wejsc w ustawienia wifi odkurzacza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probowalem to robic na różnych telefonach z androidem, jak również pod IOS. Sygnal sieci jest 2,4 ghz. Probowane również bylo na roznych routerach i wszędzie bylo to samo. Generalnie chodzi o to ze pod koniec wyskakuje komunikat  przekroczono czas komunkacji z siecią. Zastanawiam sie czy mozna cos zmienic w samych ustawieniach routera? Albo czy jest możliwość wejsc w ustawienia wifi odkurzacza?

Ustawialem tez drugi telefon jako router i tez za każdym razem to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam podobny problem, kilka tygodni już próbuję połączyć odkurzacz z domową siecią Wi-fi bez skutku. Pojawia się nazwa sieci viomi-vacuum-v6_miap62CC (połączono, brak internetu). Nie mam już pomysłów co dalej z tym zrobić. Pomóżcie!!! Dodam, że nie jestem zbyt biegła w sprawach informatyczno-technicznych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! Wreszcie po długich i ciężkich próbach udało mi się rozwiązać problem. Rozwiązanie było w moim przypadku banalnie proste, chociaż żaden specjalista nie pomógł (a naprawdę wielu prosiłem- przy okazji wielkie podziękowania dla tych którzy przynajmniej próbowali a zwłaszcza pomoc techniczna sklepu superrobot bo tam naprawdę się starali). Do rzeczy: HASŁO DO SIECI NIE MOŻE ZAWIERAĆ "/" i pewnie jeszcze innych znaków specjalnych i tyle wystarczyło! (działająca w domu wifi5gh nie przeszkadza, działa na chińskim i na polskim regionie, odkurzacz polecam, śmiga aż miło, mopuje fajnie, robi mapy i w ogóle git. mam nadzieję że komuś pomogę i życzę wszystkim powodzenia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felo! Wielkie dzięki!!! Cały dzień szukałem rozwiązania w internecie, zmieniałem region, ustawienia sieci ale nic to nie dało. Byłem gotów jutro go odesłać. Po przeczytaniu Twojego postu, usunąłem z hasła „/„ i się udało!

Nie rozumiem dlaczego nie ma o tym słowa w instrukcji albo dlaczego dystrybutorzy  o tym nie informują...

Robot jest super! Koniec z codziennym sprzątaniem 120m2 z psem i kotem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now