slawek.n Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 Chciałbym ostrzec potencjalnych zakupowiczów tego modelu. Mój telefon nie włącza danych pakietowych(internet) w pasmie 3G i2G. Sprawdziłem trzy telefony w róznych sklepach . Problen dotyczy sieci Orange/Nju...Mam sim z Virgin mobile i tu jest wszystko git. Przed zakupem wkŁadjcie sim i sprawdzajcie trzy preFerowane pasma LTE/3G/2G, ...3G, ....2G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
port14 Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 Równie dobrze winna może być karta Orange skoro piszesz że inna karta działa bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek.n Opublikowano 13 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 (edytowane) Trzy karty SIM z nju, 1 z Orange. 3 modele w różnych sklepach. Rozmowa z działem technicznym, ustawianie apn, wymiana kart ....Nic kolego Dodam że rozmowy są realizowane. LTE dane tylko w tym paśmie Edytowane 13 Października 2019 przez slawek.n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Wiesz ile jest użytkowników tego modelu? Jesteś jedyną osobą, która ma ten problem, co więcej, nju i orange to "1 sieć", nie zastanawiało Cię to, że po włożeniu karty od Virgin Mobile (działa na Play) wszystko działało, a na Orange/Nju nie? Jak na moje, wina jest tutaj z APN Orange i tyle. To samo jest bardzo często z Plusem i sieciami bazującymi na ich BTS, często działa np tylko LTE i nic więcej, albo działa tylko 3G, a brak jest LTE... Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi