Jump to content

Xiaomi MI8 Explorer Edition za 2500zł


rock'n'rolla
 Share

Recommended Posts

Tak tak:

1. Gwarancja udzielana przez sprzedawcę i realizowana przez Serwis nie obejmuje:
Ponowne zablokowanie bootloadera.

2. Produkt nowy, oryginalny z 12 miesięczną gwarancją producenta

3. Standardowo jest Język Angielski/CN

Okazja jak cholera, nic tylko kupowac... 

 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, dzidexx napisał:

@PurpleHaze

Brak możliwości ponownego zablokowania BL'ra w chińskiej wersji jest wiadomy od dłuższego czasu.

Ja to wiem, ty to wiesz. Pytanie czy zieloony w temacie klient bedzie to wiedzial? Bo nie ma nigdzie w aukcji o tym ani slowa. Ktos kto bedzie chcial wgrac system zgodnie z zaleceniami producenta i ucegli telefon i co? Sorry gwarancja nie obejmuje. 
Do tego ktos kto wezmie ten tel na fvat w celu odliczenia, pozbawia sie rekojmi, czyli zostanie z klockiem w rece, bo gwarancja producenta nic nie znaczy w tym wypadku.
Juz pomijam to, ze z opisu wynika ze telefon sprzedawany jest z chinskim softem, jezyk angielski/chinski. 

Szczerze mowiac, to wolalbym juz zamowic z GB lekko taniej z wysylka bez VAT, bo przynajmniej przez te pol roku paypal dba o klienta.
Tutaj to jest tyle obostrzen i kombinacji, ze praktycznie jakakolwiek pomoc sprzedawcy w razie W jest wykluczona. 

Link to comment
Share on other sites

32 minuty temu, PurpleHaze napisał:

Juz pomijam to, ze z opisu wynika ze telefon sprzedawany jest z chinskim softem, jezyk angielski/chinski.

Raczej jeżeli ktoś chce EE to wie, że ten model jest tylko na Chiny... Nie ma EE na rynek Globalny, dla nas jest Pro.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, rock'n'rolla napisał:

To nie jest temat co by wolał PurpleHaze.

Ale tu nie chodzi co ja bym wolal, tylko na co zwrocilem uwage przy tej i innych tego typu aukcjach. Jak widze wpis gwarancja producenta w przypadku xiaomi, to od razu zapala sie lampka,  ze tej gwarancji po prostu nie ma. No bo jak sobie to niby wyobrazasz? Skoro kupujesz od 2 albo i 3 w kolejnosci posrednika.

Dodajac sobie kolejne ciekawe punkty z regulaminu tego sprzedawcy, wychodzi mi na to, ze nie jest on po prostu godny zaufania. Pomijanie dosc waznych aspektow, lub formulowanie regulaminu tak a nie inaczej, byleby tylko sprzedac, to jest dosc niefajna praktyka.
No chyba, ze kolega patrzy tylko na cene, a reszte przyslowiowo "jebal pies". To wtedy jak najbardziej, nic tylko kupowac. 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, mrosi napisał:

Ja nie pytam co to za firma. Zastanawiam się, czy faktycznie Mi Center wie o tym, że ma z nimi umowę...

https://miuipolska.pl/instalacja-softu-xiaomi-eu-dla-telefonow-z-iltrade/

Czyli jakieś umowy z Iltrade mają, co więcej, kupowałem u nich, mam dokumenty z potwierdzeniem 24msc gwarancji w MiCenter :).

2 godziny temu, PurpleHaze napisał:

Jak widze wpis gwarancja producenta w przypadku xiaomi, to od razu zapala sie lampka,  ze tej gwarancji po prostu nie ma. No bo jak sobie to niby wyobrazasz?

Masz rok gwarancji, gdzie sprzedawca wyśle albo do pośrednika swojego, albo do Xiaomi (zależnie od tego co to za pośrednik), ale zamawiając na terenie Polski i tak masz 24msc rękojmi, więc co za różnica gdzie jest gw? Też nie ma się co dziwić, że nie przyjmują uwalenia poprzez blokady BL, bo samo Xiaomi tego na GW nie naprawia.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...