piq5 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Cześć, pierwszy post i od razu prośba o pomoc. Siostra, podobnie jak ja ma redmi 4X. Telefon w sieci a2mobile. W kraju MMS i dane mobile działają normalnie. Jednak problem pojawił się podczas jej pobytu w Hiszpanii. Nie można wysłać ani odebrać MMS, o połączeniu z internetem można zapomnieć. Co może być problemem? Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saataniel Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Z strony a2mobile Cytat Usługa roamingu międzynarodowego jest domyślnie aktywna. W celu uruchomienia roamingu międzynarodowego w telefonie, należy przejść do zakładki Aero2, następnie wybrać Roaming i kolejno Zagranica. W niektórych modelach telefonów konieczne jest jego wyłączenie i ponowne włączenie. Przebywając na terenie naszego kraju opcja Roaming musi być ustawiona na pozycji Kraj Nie posiadamy. Podczas korzystania z transmisji danych w roamingu opłaty naliczane są zgodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piq5 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 To o czym piszesz siostra ustawiała jako pierwsze, nic nie pomogło. Nie mam już pomysłów co może być nie tak. W Polsce wszystko działa, przekraczasz granicę i zostają tylko rozmowy i sms-y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Kontaktowaliście się z BOK A2mobile? Niekiedy do wysyłania/odbierania MMS potrzebne są włączone dane mobilne, z tego co pamiętam to Hiszpania wchodzi pod ROAM, więc jeżeli ma internet w Polsce to i za granicą powinna mieć do niego dostęp w ramach abonamentu, jeżeli nie ma dostępu do internetu/mms to albo ma źle wprowadzony APN (który znajdziesz pewnie na stronie a2mobile), albo operator zablokował jej internet za granicą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ohara Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Musisz poprawnie wpisać APN-y, miałem podobną sytuację że po przekroczeniu granicy usuwały się APN i trzeba było ustawiać ręcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piq5 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 6 godzin temu, Nezumi napisał: Kontaktowaliście się z BOK A2mobile? Niekiedy do wysyłania/odbierania MMS potrzebne są włączone dane mobilne, z tego co pamiętam to Hiszpania wchodzi pod ROAM, więc jeżeli ma internet w Polsce to i za granicą powinna mieć do niego dostęp w ramach abonamentu, jeżeli nie ma dostępu do internetu/mms to albo ma źle wprowadzony APN (który znajdziesz pewnie na stronie a2mobile), albo operator zablokował jej internet za granicą... Kontaktowałem się z nimi, jedyne co dostałem w odpowiedzi to żebym ustawił ręcznie te APN. W tym sęk, że one są wpisane. Przy włączeniu danych mobilnych nic się nie dzieje. Telefon dalej pokazuje jakby nic nie zostało włączone. 3 godziny temu, ohara napisał: Musisz poprawnie wpisać APN-y, miałem podobną sytuację że po przekroczeniu granicy usuwały się APN i trzeba było ustawiać ręcznie. Hmm, zabiłeś mi trochę ćwieka szczerze mówiąc. Ona mi mówi w rozmowie, że wszystkie APN są takie jakie wpisaliśmy jej w Polsce w momencie przejścia do a2mobile. Niemniej no nie jestem w stanie tego zweryfikować bo ona mi tego dokładnie nie potwierdzi czy te APN faktycznie są takie jak ustawiłem w kraju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saataniel Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Automatyczna konfiguracja Internetu: wyślij sms o treści "internet" na numer 8090. Wyślij darmowy sms na numer 8090 o treści: MMS. Otrzymasz sms zawierający informację o wygenerowaniu konfiguracji dla Twojego telefonu, a następnie wyślemy do Ciebie sms konfiguracyjny. Jeżeli nie mamy ustawień dla Twojego telefonu, skonfiguruj telefon ręcznie zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej. Punkt dostępu (APN): a2mms Uwierzytelnianie: brak Nazwa: brak Hasło: brak MMSC: http://mms.aero2.pl:8002 Proxy dla MMS: 212.2.96.16 Port MMS: 8080 Odbiór MMSów w roamingu: automatyczny Typ APN: mms Jeżeli nadal nie działa, w APN dla Internetu ustaw TYP APN na „default”. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi