Skocz do zawartości

MMS w roamingu międzynarodowym


piq5

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

pierwszy post i od razu prośba o pomoc. Siostra, podobnie jak ja ma redmi 4X. Telefon w sieci a2mobile. W kraju MMS i dane mobile działają normalnie. Jednak problem pojawił się podczas jej pobytu w Hiszpanii. Nie można wysłać ani odebrać MMS, o połączeniu z internetem można zapomnieć. Co może być problemem?

Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z strony a2mobile

Cytat

Usługa roamingu międzynarodowego jest domyślnie aktywna. W celu uruchomienia roamingu międzynarodowego w telefonie, należy przejść do zakładki Aero2, następnie wybrać Roaming i kolejno Zagranica. W niektórych modelach telefonów konieczne jest jego wyłączenie i ponowne włączenie. Przebywając na terenie naszego kraju opcja Roaming musi być ustawiona na pozycji Kraj

 

Nie posiadamy. Podczas korzystania z transmisji danych w roamingu opłaty naliczane są zgodnie 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontaktowaliście się z BOK A2mobile? Niekiedy do wysyłania/odbierania MMS potrzebne są włączone dane mobilne, z tego co pamiętam to Hiszpania wchodzi pod ROAM, więc jeżeli ma internet w Polsce to i za granicą powinna mieć do niego dostęp w ramach abonamentu, jeżeli nie ma dostępu do internetu/mms to albo ma źle wprowadzony APN (który znajdziesz pewnie na stronie a2mobile), albo operator zablokował jej internet za granicą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Nezumi napisał:

Kontaktowaliście się z BOK A2mobile? Niekiedy do wysyłania/odbierania MMS potrzebne są włączone dane mobilne, z tego co pamiętam to Hiszpania wchodzi pod ROAM, więc jeżeli ma internet w Polsce to i za granicą powinna mieć do niego dostęp w ramach abonamentu, jeżeli nie ma dostępu do internetu/mms to albo ma źle wprowadzony APN (który znajdziesz pewnie na stronie a2mobile), albo operator zablokował jej internet za granicą...

Kontaktowałem się z nimi, jedyne co dostałem w odpowiedzi to żebym ustawił ręcznie te APN. W tym sęk, że one są wpisane. Przy włączeniu danych mobilnych nic się nie dzieje. Telefon dalej pokazuje jakby nic nie zostało włączone.

 

3 godziny temu, ohara napisał:

Musisz poprawnie wpisać APN-y, miałem podobną sytuację że po przekroczeniu granicy usuwały się APN i trzeba było ustawiać ręcznie.

Hmm, zabiłeś mi trochę ćwieka szczerze mówiąc. Ona mi mówi w rozmowie, że wszystkie APN są takie jakie wpisaliśmy jej w Polsce w momencie przejścia do a2mobile. Niemniej no nie jestem w stanie tego zweryfikować bo ona mi tego dokładnie nie potwierdzi czy te APN faktycznie są takie jak ustawiłem w kraju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automatyczna konfiguracja Internetu: wyślij sms o treści "internet" na numer 8090.

 

Wyślij darmowy sms na numer 8090 o treści: MMS. Otrzymasz sms zawierający informację o wygenerowaniu konfiguracji dla Twojego telefonu, a następnie wyślemy do Ciebie sms konfiguracyjny.

Jeżeli nie mamy ustawień dla Twojego telefonu, skonfiguruj telefon ręcznie zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej.

Punkt dostępu (APN): a2mms

Uwierzytelnianie: brak

Nazwa: brak

Hasło: brak

MMSC: http://mms.aero2.pl:8002

Proxy dla MMS: 212.2.96.16

Port MMS: 8080

Odbiór MMSów w roamingu: automatyczny

Typ APN: mms

Jeżeli nadal nie działa, w APN dla Internetu ustaw TYP APN na „default”.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • kamillm zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...